שופרא

וולקאם, קיץ 18

סוף סוף הגיע הזמן הזה בשנה שבו אנחנו נפרדים מהקרמבו, האבוקדו והסוודרים ומחליפים אותם בגופיות, כפכפים ושמחת חיים. וכן, גם אם אתם לא חובבים מושבעים של עונת הסנדלים ואבטיחים, הקולקציה החדשה של שופרא היא סיבה מספיק טובה כדי להוציא מכם חיוכון קטן וקצת אופטימיות לקראת ימי הלחות הגדולים.
מה מחכה לנו? כרגיל, הקולקציה שלנו קשובה לטרנדים של העולם החיצון אבל שומרת על פרשנות מקורית ורעננה לגזרות האופנתיות, וזאת לצד זאת דגמים קלאסיים ואהובים, שחוזרים אלינו עם שלל צבעים חדשים:

לולה שבה הביתה
הכפכפים של Vialis, שפיתחו לעצמם די בצדק קהל מעריצות מושבע, שבו אלינו לאחר מנוחת החורף עם תשעה צבעים חדשים, שהתלבשו נהדר על העיצוב המוכר והנוחות המפורסמת.

כפכפי Lola

לצפייה בצבעים נוספים של לולה

הכרת כבר את ג'ואנטה?
הסניקרס הכי נכונות לקיץ הקרוב ובעצם לכל קיץ, חוזרות אלינו העונה תוך כדי שבירת שיא חדש בשופרא: 21 (!) צבעים לנשים ומגוון גדול גם לגברים.

הסניקרס של ארו

לכל הצבעים של סניקרס ארו

יפה בורוד
הצבעים הפסטלים שולטים בקולקציה אבל יש צבע אחד שבולט מעל כולם – מפוקסיה ועד ניוד או פודרה, העונה הזאת צבועה כולה בורוד, והאמת? אין לנו אין טיפת התנגדות, זה נותן לנו אופטימיות שאולי עוד יהיה פה טוב.

מימין: סניקרס וודן, משמאל: גולה

לסניקרס של וודן

לסניקרס של גולה

מימין: ג'פרי קמפבל, משמאל: מיוז

לנעלי העקב של ג'פרי קמפבל

לנעלי הבובה של Mjus

לכל הנעליים הורודות

מטאליקה
טרנד שלא עוזב אותנו כל כך מהר הוא הטרנד המטאלי – נצנצים, זהבים ומלא גלאם. אנחנו פיתחנו תשוקה עזה לסניקרס המטאליות של AS 98 וכמובן גם לקריים לונדון, שלראשונה נשארים איתנו גם לקיץ עם הסניקרס המנצנצות שכל כך מזוהות עמם (בקרוב!).

סניקרס כסופות של AS 98

לנעליים המטאליות של A.S. 98

לנעליים של קריים לונדון

את ממש תכשיט!
טוב, אולי לא את, אבל הנעליים שלך. ג'פרי קמפבל הוא אולי האבא של הטרנד החביב הזה אבל גם מותגים קלאסיים יותר כמו Mjus או NR Rapsdari שילבו בקולקציות שלהם מגוון אבנים, חרוזים ועוד מלא בלינג בלינג.

מימין: מיוז, משמאל: נעליים טבעוניות של NR

לנעליים דמויי יהלום של Mjus

הנעליים של NR Rapisardi – בקרוב!

יש משהו חדש?
בטח, מלא. העונה יש לנו לא פחות מחמישה מותגים חדשים (ועוד אחד שחוזר אלינו אחרי כמה שנות הפסקה):
Patrizia Bonfanti – נעליים צבעוניות מטוסקנה, שפשוט צריך לראות בעיניים

מימין: אנדיה פורה, משמאל: פטריציה בונפנטי

Andia Fora – סניקרס איטלקיות עם פטנט ייחודי

• Sol Sana –נעליים טרנדיות מאוסטרליה, שחביבות על בלוגרים וסלבס מסביב לעולם, כי מה שטוב לג'יג'י בטח טוב לנו – כבר בחנויות, בקרוב באתר!

• Barqet –סניקרס יוניסקס מספרד – בקרוב!

• Komodo – מותג טבעוני ואקולוגי חדש-ישן בשופרא – בקרוב!

• Rebecca White – נעליים עם דיטיילז בולטים והשפעות אייטיזיות – בקרוב!

• Vespa – סניקרס איטלקיות שמעוצבות בהשראתו של מותג הקטנועים הותיק – בקרוב!

האמת? זאת ממש הצצה קטנטונת, באתר שלנו ובחנויות מחכה לכם קולקציה מגוונת ועשירה, וכדאי לבוא לראות – מדי שבוע מגיעים עוד ועוד זוגות חדשים. אם מתחשק לכם לקפוץ לסניף הקליקו כאן ואתרו את הסניף הקרוב, או אם אתם רוצים לראות הכל עכשיו – קליק לקולקציה החדשה.

תגובות מפייסבוק
וולקאם, קיץ 18 was last modified: אפריל 4th, 2018 by