סוף עונה: כך תנצחי אותה ובגדול // טיפים אמיתיים לסייל של וינריות

מוכרי ומוכרות הנעליים של שופרא, הרשת הכלל ארצית עם הנעליים ההורסות, התאגדו ובחרו חמישה טיפים מנצחים שיובילו אותך לצאת מהסייל עם שקיות מנצנצות ושמחה בלב ובלי אף טיפה של חרטת קנייה. הטיפים נכתבו מניסיון ארוך שנים עם נעליים, אך תקפים לכל סוף עונה שהוא – בגדים, מוצרים לבית ועוד. לגזור ולשמור לעד.

מה עומד מאחורי אחוזי ההנחה?

הרבה פעמים מה שמביא אנשים לסייל הוא אחוזי ההנחה הגבוהים, והם גם אלו שמפתים לרכישה מהירה בעוד הזוגות שזכו לאחוזי הנחה נמוכים קצת נעלמים ברקע. טעות רצינית, אם תשאלו אותנו. פעמים רבות משמעות ההנחה הנמוכה היא מלאי מצומצם מהדגם – בגלל שהוזמן מעט ממנו או בגלל שזכה לגל של פופולריות מפתיעה. פאשינסטות מסורות יודעות והגיע הזמן שגם אתן: תגליות מעולות ואופנתיות מתחבאות, פעמים רבות, בצד הנמוך יותר של ההנחות.

Shoemaker

Shoemaker  ב-20% הנחה, עולות 470 ₪ (מחיר מקורי- 545 ₪)

עניין של סגנון:

דווקא בקרחנה של סוף עונה, כשעפים על החנות ומנסים למצוא את הדיל האידאלי, צריך לבוא מוכנה ולשאול את עצמך מה חסר לך במלתחה שלך. האם את חזק בשחור, אבל רוצה להכניס נגיעות של צבע? עפה על המנומר אבל צריכה איזה זוג קלאסי? הסייל הוא הזמן להיות הגרסה הטובה יותר של עצמך. קצת כמו הבטחות בסוף השנה, אבל עם קבלות 🙂

Gola

Gola  ב-207 ₪ אחרי הנחת סוף עונה של 40% (היה 345 ₪)

מתאים לעונה

הזמן האידיאלי לרכישת משקפי שמש וגם בגדי ים הוא בחורף, על זה כולן סגורות, כן? דווקא בחודשים הקרים, כשאין שום מחשבה על קפיצה לחוף, כדאי להתפנק על ההנחות ולהתחדש לקראת העונה הבאה. בהתאמה, גם בישראל המיוזעת והלוהטת מגיעות בכל עונת קיץ נעליים סגורות ואיכותיות, שמתאימות לקיץ האירופאי ואצלנו לחודשים הקרים. שווה לזכור שללחות יהיה סוף, ושבסוף הזה יהיה נהדר אם יהיו לך סניקרס על זמניות ולא כפכפים שהטרנד שלהן כמעט פג תוקף.

Supra

Supra, 312 ₪ אחרי 40% הנחת סוף עונה (היה 445 ₪)

לא לוותר על האיכות:

שורה תחתונה: לא שווה לקנות שום חפץ שלא ישאר איתך לאורך זמן, בין אם משיקולי נוחות, מראה או איכות. אומנם בשופרא מקפידים מאוד על מותגים שלא מתפשרים על האיכות ובכל זאת, בלהט המדידה אל תשכחי לבדוק שכל התפרים יושבים במקום ושאין שום פגם. שווה מאוד להשקיע בעבודת יד, בטח במחירי סוף עונה, כי בסופו של דבר היא תחזיר את עצמה כשתחזיק מעמד לנצח.

Papucei

Papucei, 100% עבודת יד, 432 ₪ אחרי 20% הנחה (היה 545 ₪)

אז מה הכי כדאי לקנות, בתכלס?

מה שהכי מתחשק לך, כמובן. שום דבר אחר לא חשוב ורק את יודעת עם מה באמת תלכי, מה לעולם לא באמת תנעלי אבל ישמח לך את הלב כל פעם שתפתחי את מגירת הנעליים וכו' וכו'. אבל אם תתעקשי, נודה שבעינינו הכי שווה ללכת על זוג שבמחירי אמצע העונה כמעט עשה לך התקף לב ועכשיו הגיע למחיר סביר. אפקט הוואו והקנאה של הסובבות יהיה מקסימלי, וכך גם תחושת הניצחון שלך.

Trippen

Trippen. באמצע העונה – 1,280 ₪ ולאחר 30% הנחה – 896 ₪.

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...