עלינו

בחור בלונדיני עם שיער ארוך מתבונן בחלון נועל נעליים לגברים

וולקם לבלוג של שופרא – השופראבלוג, אם תרצו – שהוקם במטרה להרחיב קצת את העולם שלנו ולהסביר מה אנחנו הכי אוהבים, לצד, בתוך או בתוספת לנעליים האהובות עלינו. כאן אפשר לקרוא על מוזיקה, סרטים, אמנות ודברים מהנים לעשות – עם קריצה לפריט האהוב עלינו בכל מלתחה – הנעליים.

אם לא הכרתם, אז היי – אנחנו שופרא: מטורפים על נעליים שאין בשום מקום אחר – מקוריות וצבעוניות, שתופסות את תשומת הלב ועוצרות את השיחה. כבר שני עשורים שאנחנו מייבאים מותגי נעליים ייחודיים – בין אם באופן הייצור, בחומרים, בעיצוב או בכולם יחד.

התוצאה היא פסיפס חד פעמי, המתחלף מעונה לעונה ומציג מגוון עצום שנבחר בקפידה. תחנת חובה בדרך לגיבוש הסגנון האישי של כל אחד ואחת. כי, אתם מבינים, יותר משאנחנו אוהבים נעליים אנחנו אוהבים אנשים.  הנה לינק לאתר הבית שלנו, בו יש אך ורק נעליים, תיקים וגרביים, שאת כולם תוכלו להזמין עד הבית במשלוח חינם.

18 החנויות שלנו, שפזורות בין רמת ישי בצפון לאילת בדרום, מעוצבות כל אחת באופן שלא משאיר מקום לספק. ישר רואים שזה שופרא: באקלקטיות, בצבעים, בעיצוב המאפיין כל חנות וחנות ומותאם לסביבה שלה, בחלונות הראווה הגדולים מהחיים המתחלפים בכל עונה. מקומות מפגש למכורי ומכורות נעליים ולמי שכל זוג שרוכים מדליק בו השראה.

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...