זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Ucon Acrobatics

פורסם ע"יShoofra 31 ביולי 2017 אין תגובות
תיקים טבעוניים של Ucon Acrobatics
ucon acrobatics
ucon acrobatics
ucon acrobatics

שופרא היא טיפוס קוסמופוליטי, את זה אתם בטח כבר יודעים. אנחנו מסתובבים בכל העולם (היי, לא לפתוח עלינו עין!), מהתערוכות הכי נחשבות ועד החנויות החבויות למביני עניין בלבד, ובוחרים בפינצטה מותגים יפים ואיכותיים לחנויות שלנו. אם תשאלו אותנו מה העיר האהובה עלינו נגיד שאנחנו לא באמת מצליחים לבחור, אבל אין שום ספק שברלין היא בטופ 5 – המגוון התרבותי, האוכל המשובח, אמנות שמעיפה לנו את המח, אנשים מעולים ומעוררי השראה – בדיוק הדברים שעושים לשופרא שמחה בלב.
אחד המותגים הכי אהובים ומיוחדים של שופרא הוא יליד ברלין (Trippen כמובן) והעונה הצטרף אליו עוד שכן מכמה רובעים ליד – מותג התיקים Ucon Acrobatics, שמציע מגוון תיקים אורבניים ומינימליסטים (וגם טבעוניים!) עם טונות של קוליות אירופאית.

הנה חמש עובדות שיעזרו לכם להכיר את המותג החדש:
• כיאה למותג ברלינאי Ucon Acrobatics מקדש את החיים העירוניים ותופס את העיר כקליידוסקופ צבעוני, פעלתני בכל שעות היממה, עשיר תרבותית ועם מגוון בלתי נדלה של אפשרויות. והכי טוב? הכל ממש ליד הבית. השם של המותג נובע בדיוק מהחיוניות הזאת – הוא מסמל את האיזון בין שגרת היומיום העירונית לבין התפתחות מתמדת מתוך אתגרים חדשים ורעיונות מקוריים.
• המותג יושב בסטודיו מגניב (שתפקד בעבר כרפת ושופץ מהיסוד) בלב רובע פרידריכשטיין הטרנדי, ושואב השראה מהאמנים, הארכיטקטים ומעצבי האופנה שגרים לידו. זה בא לידי ביטוי בעיצוב המינימליסטי והמוקפד של התיקים, עיצוב אורבאני על זמני ועל טרנדי.
• הפילוסופיה של יוקון דוגלת בראש פתוח וחותרת להמשיך ולהתפתח, בדיוק כמו העיר האהובה שלה. המותג מקפיד לחדש וליצור שיתופי פעולה מעניינים עם אמנים ואנשי רוח במטרה לבנות אווירה קריאטיבית סביב המותג.
• כל התיקים של המותג טבעוניים לחלוטין והם מיוצרים מחומרים איכותיים בתהליכי ייצור הוגנים. חלק מהמטרה של המותג הוא להציע מוצר חדשני ויצירתי אך גם מוסרי וסביבתי.
• הגישה לפיה המותג מעצב את התיקים שלו משלבת פשטות עם שימושיות. המטרה היא לייצר תיקים התומכים במסע האישי ובחקירה הפרטית של כל אחד מאתנו את הסביבה שלו.

האמת? המותג הזה קצת עושה לנו חשק לצאת ולכבוש את העולם, או לפחות לצאת לסיבוב בעיר, לגלות בה מקומות חבויים שלא הכרנו, אנשים חדשים, להתאהב בה מחדש. אבל יותר מכל השאר, התיקים של Ucon Acrobatics פשוט עוזרים לנו להרגיש קצת ברלין פה מהארץ וזה כבר שווה את הכל.
לחצו כאן למציאת הסניף הקרוב אליכם.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...