חורףטרנדיםכללי

Must Have | מה ננעל בסתיו/חורף 23-24?

פורסם ע"יShoofra 19 בספטמבר 2023 אין תגובות
טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

איורים: ויקה קוסטיוק 

קשה להאמין, אבל הקיץ עוד רגע מסתיים. להתראות אחוזי לחות גבוהים, שלום רוחות קרירות שאינן מופעלות על ידי השלט של המזגן. מותר ואף רצוי לחשוב כבר על בגדים ארוכים, ויותר מזה, על נעליים סגורות. ואיפה מומלץ לעשות זאת אם לא ממש פה, בשופרא

כמדי עונה, יצאנו לתור אחר מותגים חדשים ומשובחים שיצטרפו לתמהיל המגוון והאקלקטי שלנו הכולל למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים, כאלו שאיתנו מהיום הראשון וכאלו שהצטרפו לאורך הדרך. הפעם, יש לנו שישה מותגים חדשים: סובו היפני עם סליפרס המדמות שמיכת פוך – כאלו שלא תרצו להוריד מהרגליים בבית ובחוץ; ווייסטד הספרדי עם סניקרס טבעוניות וקוליות להחריד; ארנסטו דולאני האיטלקי עם נעלי עור מלאות בשיק ואלגנטיות שאי אפשר לפספס; פייפרקריין האוסטרלי שמציג סוליות המדמות הליכה יחפה; ווייסז הברזילאי עם נעלי גומי ממוחזר שעושות טוב לסביבה; ומאנה היפני, מותג בת של יוקו אימנשי, שלוקח את הדיוק והאסתטיקה היפנית-איטלקית שלה למחוזות פרועים יותר; בנוסף, חזרו אלינו העונה שני מותגים מהעבר הרחוק של שופרא: פסורה האיטלקי עם סניקרס מעולות שאפשר בקלות לקחת לחדר הכושר(!) ופפושה הרומני עם נעלי עקב ומגפונים עשויים בעבודת יד בעיצוב ייחודי ויצירתי. חלקם עוד אפילו לא הגיע לאתר ולחנויות, אבל עוד קצת סבלנות והכל יהיה פה.  

עם למעלה מאלף דגמים לנשים ולגברים, ההיצע העונה מלא בכל טוב ובשלל סגנונות שונים ומגוונים. אז איך לבחור ולמה כדאי לשים לב? בואו איתנו לצלילה מעמיקה בנבכי הקולקציה. מבטיחים שיהיה שווה: 

שימו פס

כבר כמה עונות שנעליים בסגנון מרי-ג'יין (נעלי בובה עם רצועה קדמית) הפכו ליקירות המשפיעניות, ולא בכדי. הן יכולות להיות עדינות וקוקטיות אבל גם צ'אנקיות ומסיביות, ובכל וריאציה יראו נפלא. אנחנו שמנו את עיננו על אלו עם הפלטפורמות של ג'פרי קמפבל (הכי שר הורביץ), על הקלאסיות של צ'י מיהרה עם הטאץ' הצבעוני הקטן והחינני, והסגורות יותר של פורסיז שמביאות את החן והשובבות של דרום קוריאה ישירות אלינו. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

הצעד הבטוח

עונה אחר עונה, קיץ וחורף – נעלי המוקסינים, או לואפרס כמו שקוראים להם מעבר לים, לא עושים שום רושם של עזיבה, להיפך, ההיצע רק גדל ועוד ועוד מותגים מצטרפים לחגיגה. שטוחים, על עקבים, צבעוניים או סולידיים – הבחירה הפעם הולכת להיות קשה במיוחד, אבל אם אנחנו צריכים לסמן פייבוריטים אז נמליץ על ההמוקסינים עם עקבים הגבוהים של איי.אס.98, האדומים של מיוז והלבנים הבוהקים של פורסיז. כרגע הם עושים את דרכם אלינו, אז בהחלט יש למה לחכות.

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

חברבורות או לא להיות

העונה אנחנו נראה לא מעט הדפסים חייתיים, ובעיקר חברבורות, המככבות על סניקרס (כמו אצל קריים לונדון), מגפונים (אצל מאנה) או מוקסינים (כמו אצל ג'פרי קמפבל). יהיה שמח!

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

שנות האלפיים התקשרו 

אחרי שהיה מסמר המסיבה בעונת הקיץ האחרונה, טירוף הבאג 2000, או בשמו המקצועי יותר Y2K, דוהר עמוק אל תוך החורף. סימן ההיכר שלו – חרטומים מחודדים, עקבי סטילטו וצבעוניות של קליפ נוסטלגי ב-MTV. ועל מי אפשר לסמוך אם לא על ג'פרי קמפבל כדי שיספק את הסחורה המדויקת ביותר לז'אנר?

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

חמים ונעים

כמו שדורותי אמרה ב"קוסם מארץ עוץ" – אין מקום כמו הבית. אבל אם נאלצנו לצאת ממנו, אז לפחות שירגיש נעים וחמים. המותגים שבאו לעזרת חבר.ה: סובו היפני עם כפכפים גאוניים עם לא פחות מארבע שכבות של רפידות ובד פוך עם כיסוי טפלון נוגד מים; קריים לונדון עם מגפוני סליפ-און עם ריפוד פרוותי; ארו וג'פרי קמפבל עם כפכפים סגורים ונעימים; ופורסיז עם כפכפי פלטפורמה עם בטנה פרוותית ומפנקת במיוחד. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

מגפונים, אלא מה

אי אפשר לדבר על קולקציית חורף מבלי לציין את היצע המגפונים הענק שליקטנו העונה. לחובבות מגפוני הצ'לסי יש אופציות שטוחות כמו אלו של איי.אס.98 או עם עקב כמו של מיוז (בקרוב פה), ולאלו שרוצות משהו שייחד אותן נמליץ בחום על עקב היהלום של יונייטד ניוד או אלו עם הצבעוניות הכפולה והמטריפה של צ'י מיהרה. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

בדרך לספורטק

סגנון האתליז'ר שכבש את העולם בשנים האחרונות גרם לכולנו להרגיש כמו בדרך לחדר כושר או למכון הפילאטיס, גם אם בעצם עשינו סיבוב פרסה ישירות למאפייה השכונתית. עם מכנסי ריצה או ג'ינס, נעלי הספורט הצ'אנקיות והצבעוניות הפכו לפריט חובה בכל ארון וגם אצלנו אפשר למצוא דגמים בסגנון, כשהיתרון הכי גדול שלהם לטעמנו – הם עוד לא המאיסו את עצמם בטיקטוק. ע"ע הסניקרס החדשות של קריים לונדון, גולה ופסורה

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

טייק אה הייק

נדבך נוסף במגמת ה-Wellness שהשתלטה על העולם היא היציאה החוצה אל המרחבים. האוויר הפתוח והנקי, הירוק שעושה טוב על הנשמה וההליכה המרובה המפצה על השעות הרבות שלנו מול המחשב – כל אלו קורצים ליותר ויותר א.נשים בתקופה האחרונה, וכמו כל תופעה תרבותית, היא חלחלה עמוק אל תוך תעשיית האופנה. מגפונים עם סוליות טרקטורים, קשירת שרוכים איתנה, צבעוניות עמוקה והררית – כל אלו באים לידי ביטוי גם בקולקציית החורף שלנו עם דגמים מעולים של פורסיז, אל נטורליסטה, סאטוריסן ואפילו ארו שהפתיעו העונה ובגדול. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

אדומה אש

הצבע האדום הוא תמיד קלאסי ופוטוגני, אבל נראה שהעונה הוא מקבל תשומת לב חמה במיוחד. הוא נצפה בתצוגות האופנה הגדולות, על שלל משפיעניות באינסטוש וכמובן, במאבק הנשים החשוב והמשמעותי פה בישראל. אז תכניסי לעצמך קצת רוז' החורף עם המוקסינים של ג'פרי קמפבל או צ'י מיהרה, מגפוני הגרביים של פסורה או הסטילטו של ג'פרי קמפבל, שחולקים את הבמה עם הצבע הוורוד, והו כמה שזה עובד טוב יחד. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

תשמרו על קשר

העונה אפשר למצוא לא מעט דגמים המתהדרים בקשירות שרוכים דרמטיות ומאוד ויקטוריאניות. מהמגפונים המרהיבים של צ'י מיהרה, דרך מגפוני העבודה של מיוז, הזמש ההרפתקניות של אל נטורליסטה ועד האיטלקיות השיקיות של ארנסטו דולאני. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

על המגרש

טירוף הסניקרס לא פוסק, אלא ממשיך בכל הכוח אל תוך החורף. הפעם מרכז תשומת הלב הולך לנעליים המגיעות ממגרשי הטניס, הכדורסל והסקייטבורד עם דגמי אולד סקול בגזרה נמוכה ובצבעוניות בוהקת ומפתיעה. אנחנו כבר סימנו כפייבוריטים את דגם אלן החדש של גולה, את הנצנציות של קריים לונדון, הוורודות הבוהקות של פסורה והטבעוניות של ווייסטד. נתראה במגרש. 

טרנדים לסתיו/חורף 23-24 בשופרא

אהבת? יש עוד הרבה מאיפה שזה הגיע, עכשיו באתר ובחנויות >> 

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...