אמנותגלריה

גלריה | תעתועי הנעליים של פטרוס כריסוסטומו

פורסם ע"יShoofra 6 ביוני 2017 אין תגובות
נעלי הענק של פטרוס כריסוסטומו - ירוק
נעלי הענק של פטרוס כריסוסטומו - זהב וורוד
נעלי הענק של פטרוס כריסוסטומו - צהוב

כשאנחנו רוצים להביא לידי ביטוי באופן מושלם את המושג Shoeholic אנחנו חושבים על האמן עם השם הבלתי אפשרי פטרוס כריסוסטומו. כריסוסטומו מציג נעליים מפלצתיות מכל הסוגים והמינים (כולל סניקרס של המותג השופראי Gola), אשר האפקט המרשים שלהן נוצר בזכות תעתוע עיניים קל – הצבה של פסלים בינוניים בתוך חללים קטנים. בעזרת המשחק הזה יוצר כריסוסטומו תחושה סוריאליסטית של מציאות משונה ומעוותת, כזאת שמערערת על התפיסות המסורתיות שלנו בנוגע לנעליים ולתפקיד שלהן בחיינו.

כריסוסטומו, בן להורים קפריסאים, נולד וגדל בלונדון וכיום חי ופועל מניו יורק. העבודות שלו זכו בפרסים רבים והוצגו במגוון גלריות ומוזיאונים ברחבי העולם. היצירה שלו לא מתרכזת רק בנעליים אלא במגוון חפצים יום יומיים (עטים, ביצים, אגרטלים ואפילו תוספות שיער), שלאחר הטיפול המסור שלו תופחים לממדים ענקיים ומרשימים, קלסטרופוביים לעתים, ועוזרים לנו לחקור את המשמעות הסימבולית שהם תופסים בחיינו.

לנו בכל מקרה כבר ברור שנעליים זה לא רק להליכה, זה עולם שלם, מופלא ומרתק. לכן, כל מה שנותר לנו זה להגיד וואו ולפנטז על אחד מהפסלים האלו אצלנו בבית או לפחות בחלון הראווה של שופרא.

לעוד עבודות של האמן בקרו באתר הבית שלו.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...