אופנהזוגותמותגים

זוגות | לי בווארי

פורסם ע"יShoofra 28 במרץ 2017 אין תגובות
זוגות | לי בווארי
זוגות | לי בווארי

כשאדם בוחר לזנוח את חיי השגרה המשעממים של כולנו ובמקומם לקום בכל בוקר מחדש עם פרסונה מופרעת, מוחצנת ואקסטרווגנטית אחרת, לשופרא לא נותר אלא להעריץ את האדמה עליה הוא דרך (בריטניה ואוסטרליה אם אנחנו צריכים להיות ספציפיים), למות מקנאה על המלתחה המשוגעת ולשתף גם אתכם בכל היופי הזה.

אם לי בווארי (Leigh Bowery) היה בחיים הוא היה חוגג השבוע יום הולדת 56. בווארי, אמן דראג ופרפורמנס מוכר, ששימש השראה לציירים ומעצבים רבים (וידוע בעיקר כמוזה של לוסיאן פרויד, הנכד של וצייר מוכר בזכות עצמו) נפטר מסיבוכים של מחלת האיידס לפני יותר מ-20 שנה, אך העבודות האקסטרימיות, הרעיונות האוונגרדים והאישיות הכובשת שלו שינו בצורה ניכרת את השפה הויזואלית של עולם האופנה. למעשה, הוא ממשיך להשפיע עליה עד היום, כולל מגוון מחוות, העתקות, תערוכות ובעיקר הרבה כבוד.

לי בווארי היא אחד מהסממנים המזוהים עם לונדון האפלה של שנות ה-90. כאמן בהחלפת זהויות הוא היה ידוע כאחד המתנגדים הגדולים לסטנדרטיזציה ושמרנות בעולם האמנות, האופנה ובכלל. במקום זאת, הוא הציע דרך חיים ייחודית, שבה לא צריך לעמוד בכללי התנהגות או הופעה מסוימים, הכל עובד הכל חוקי וכמה שיותר מופרע יותר טוב. לנו לא נותר אלא לומר א-מן!

קולקצית הקיץ של יונייטד ניוד פוגעת בול בפוני למי שקם היום במצב רוח בווארי. אין שום דבר שגרתי בנעליים האלו, החל מהנעליים, ועד לגזרה, להדפסים ולוייב הכללי.

צריכים השראה מה ללבוש חוץ מהנעליים? תסתכלו קצת על התמונות של בווארי, אנחנו בטוחים שזה כבר ייתן לכם רעיון, עכשיו רק נשאר לכם לעוף אתו.

ליי בווארי ויונייטד ניוד

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...