מותגיםקיץ

זרקור מותג | Klub Nico

פורסם ע"יShoofra 22 באוגוסט 2017 אין תגובות
סנדלים של קלאב ניקו
כפכפים של קלאב ניקו
סנדלים לחתונה של Klub Nico

אם נתקלתן בכפכפים או בסנדלים שלו, אתן בטח כבר יודעות שאחד המועדונים הכי שווים שיש הוא המועדון של ניקו – Klub Nico (לא טעינו, השיבוש במקור). המותג הקליפורני הצעיר יוצר נעליים רעננות משילוב של חומרים ודיטיילז ייחודיים, בדגש על עור איכותי וחיתוכי לייזר יוצאי דופן. הנה כמה דברים שלא ידעתם על המותג:

• קלאב ניקו נולד ב-2005 בחופים של קליפורניה, והוא שואב השראה מהים ומאווירת החופש. אין פלא שהדגמים של המותג אווריריים כל כך, נוחים וכיפים, הם מרגישים ממש כמו יום קיצי על החוף, עם ספר טוב ואבטיח.
• המותג ידוע בסגנון הנשי שלו והדגמים מיוצרים עבור נשים שיודעות בדיוק מה טוב עבורן. הנעליים של Kiub Nico משמשות ככלי לביטוי אישי לאלו שרוצות לפתח סגנון אישי ולבדל עצמן מההמון.
• כיאה למותג כל כך נשי קלאב ניקו דואג גם לאלו מאתנו שמתחתנות בקרוב עם מגוון נעלי כלות בעיצוב קלאסי אך עם טוויסט, בחיתוכי לייזר עדינים. למשל הנעליים היפות האלו, מתוך סדרת צילומים שעשתה עבור המותג הצלמת Aimee Pool Photography:

klub nico2
• הנעליים של הקלאב מיוצרות תוך שילוב של שיטות מסורתיות וטכנולוגיות חדשניות. התוצאה היא נעליים באיכות מצוינת, שמאופיינות בשילובים מעניינים של טקסטורות וחומרים.
• מעצבת המותג, קלי איי. ליינר, לא הסתפקה באווירת החוף של קליפורניה ובחרה לייצר את הנעליים בברזיל, מה שסוגר את החבילה המושלמת למותג קיצי וקליל עם וויבים של חופש.

הנעליים של קלאב ניקו נמכרות עכשיו בשופרא בהנחת סוף עונה (עד 40% הנחה) אז זאת הזדמנות מצוינת להתחדש באחד הזוגות של המותג. לחצו לאיתור הסניף הקרוב אליכם.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...