זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | מסביב לעולם עם Aro

פורסם ע"יShoofra 5 בדצמבר 2016 אין תגובות
ARO - אמנים מציירים על קנבס
ארו - נעליים על אופניים
ארו - נעליים כחולות מצד שמאל, ראש של גיטרה מצד ימין
זרקור מותג | מסביב לעולם עם Aro
זרקור מותג | מסביב לעולם עם Aro
זרקור מותג | מסביב לעולם עם Aro
זרקור מותג | מסביב לעולם עם Aro

מה קורה כשנעליים, אופנה, יצירה ואורבניות נפגשים במקום אחד? את התשובה תוכלו למצוא בבלוג השווה של מותג הנעליים Aro, שחוקר ערים שונות מסביב לעולם דרך עינם של יוצרים מקומיים ומעוררי השראה.

אם עדיין לא הכרתם את הסניקרס המנצחות של ארו זה לגמרי הזמן להכיר. מדובר במותג ספרדי צעיר מבית טוב – חברת האם שלו היא Vialis, המותג האיכותי והאהוב מאד על שופרא. המותג פועל מברצלונה והנעליים שלו מאופיינות בצבעוניות מרעננת, מקוריות ומראה רטרו אורבני. הקולקצייה בנויה ממשפחות של דגמים (Oana, Joaneta ועוד), כאשר בכל משפחה יש מספר זוגות שונים עם מכנה משותף אחד.

הרומן של שופרא עם ארו הוא רומן ארוך שנים, עוד מאז שהוא היה קטן (וגם אנחנו), ומאז שני המותגים צמחו וגדלו יחדיו. היום ארו הוא אחד המותגים המוכרים והמזוהים עם שופרא, כזה שהלקוחות שלנו מאד אוהבים – המגפיים החורפיים שלו בחורף והסניקרס הצבעוניים מהקיץ הם בסט-סלרים קבועים אצלנו.

כמו שאומרת הקלישאה, Aro הוא הרבה יותר מנעליים, זה סגנון חיים. המותג מקדם חיים עירוניים ויצירתיים, בין השאר באמצעות הבלוג שנקרא Aro Around The World.

סניקרס לנשים ולגברים מסדרת Joaneta

סניקרס לנשים ולגברים מסדרת Joaneta

בכל עונה מתמקד הבלוג בעיר אחרת, כאשר המקום הראשון שנבחר היא עיר הבית של המותג, ברצלונה. בבלוג הספיקו להתארח בין השאר רוכבת אופניים, מוזיקאי וארכיטקטית, שסיפרו על החיים בעיר, על יצירה, עבודה, סגנון חיים ועיצוב. בעונת החורף עבר הבלוג למדריד וצפויים ביקורים בערים נוספות מסביב לעולם בהמשך.

הבלוג המצולם מלווה בתמונות מהסביבה הטבעית של המשתתפים, בטקסטים ובהרבה נעליים יפות שמשתלבות בטבעיות באווירה הכללית.

הבלוג עדיין לא הגיע לישראל אבל הנעליים המושלמות של קולקציית הקיץ של ארו כן, ומי יודע, אולי בקרוב גם אתם תמצאו את עצמכם מככבים בו.

מוזמנים לבקר בבלוג.aro2

aro7

סניקרס צבעוניות  של Joaneta

קשת הצבעים של Joaneta

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...