זרקור מותגמותגים

זרקור | 10 דברים שאתם חייבים לדעת על טריפן

פורסם ע"יshoofra 18 ביולי 2016 תגובה אחת
מחברת עיצובי נעליים מבית היוצר של טריפן (Trippen)
טריפן בשופרא
נעלי טריפן (Trippen) שחורות עם שרוכים על בחור עם מכנסיים בצע לבן עם כתמים אפנתיים
נעלי טריפן שחורות
נעלי טריפן (Trippen) בצבעים שונים על מדרגות
נעלי טריפן שחורות
נעלי טריפן שחורות | Blakc Trippen shoes

אחד המיתוסים המרושעים ביותר בעולם העסקים הוא שכדי לגדול כחברה צריך לקצץ באיכות ולהעדיף כמות. trippen הוא מותג גרמני אהוב, המלווה את שופרא מראשית דרכה ומוכיח מדי שנה שמדובר בשטות בפיתה. הנעליים האיכותיות (מאוד) ממשיכות להתפשט בעולם ולאסוף מעריצים בלי לבחור לרגע בין השניים. 450 חנויות ברחבי העולם יעידו.

אז הנה 10 עובדות שלא ידעתם על המותג:

  1. מעצבי המותג, אנג'לה סטיף ומייקל אוהלר, התחילו לעצב נעליים ב-1991 אחרי שבביקור במפעל נטוש בברלין נתקלו בערמה של סוליות עץ לנעליים משנות ה-70. בקולקציה הראשונה היו 60 זוגות נעליים והיא הוצגה בגלריה לאמנות.
  2. בעוד הקולקציה הראשונה יוצרה בברלין במפעל שגודלו 70 מ"ר, החל מהקולקציה השניה התווספו לצוות גם יצרני נעליים מצפון איטליה. עד היום כל נעל המיוצרת בטריפן נוצרת באחד משני הלוקיישנים הללו, בטכניקות מסורתיות ובשכר הוגן.
  3. נגיד ואתם מטיילים בדיוק בצפון איטליה וחשקה נפשכם לראות את אותו ייצור מסורתי ומוקפד בעבודת יד, לאן הולכים? אז זהו, זה סוד. לא בדיוק סוד צבאי שמור, יותר שמירה על פרטיותם של העובדים, תושבי כפר קטן ופסטורלי שגידל דורות של סנדלרים, כאלו שלמדו להסתכל על הפרטים הקטנים ולהשקיע בכל תפר וגזרה, וכיום רבים מהם נשארים מחוסרי עבודה בגלל המעבר לייצור המוני ומהיר בסין. טריפן הגיעו לתושבי אחד הכפרים האלו והציעו להם להמשיך ולעשות בדיוק את מה שהם יודעים ורוצים לעשות, וכך כולם יצאו מורווחים.

    הלוק של טריפן

    הלוק של טריפן

  4. הנעליים נוצרות עם זיקה עמוקה לאופנה והתרחקות מטרנדים. המעצבים מסבירים שהם לא מנסים ליצור בתוך שפה קיימת, אלא שואלים את עצמם בכל זוג מחדש מה היא נעל ואיך היא צריכה להיות בנויה.
  5. למרות המראה האוונגרדי, הנעליים נוחות במיוחד ועמידות מאוד – מחזיקות מעמד לנצח. כל נעל ונעל מגיעה עם טקסט המסביר כיצד יש לדאוג לה לאורך השנים.
  6. החברה רואה בעמידות הנעליים כחלק מהמחויבות שלה לאיכות הסביבה, מחויבות שמביאה גם לשימוש בתהליכי עיבוד וצביעה נטולי זיהום שאינם מסכנים את מי התהום שלנו.
  7. אין הרבה מותגים שכל כך מזוהים עם בעלי מקצוע ספציפיים כמו שטריפן מזוהים עם אדריכלים ואנשי אמנות. הסיבה לכך היא קודם כל בעיצוב הייחודי של הנעל, ששואב השראה מעולמות העיצוב, האמנות והאופנה. בנוסף, הפונקציונליות של הנעליים מאפשרת לנעול אותן לאורך זמן ממש כמו סניקרס, כך שהן נשארות נוחות גם כשצריך להסתובב בחוץ כל היום או לעמוד על הרגליים שעות רבות.

    טריפן

    טריפן

  8. כמה דגמים יש לטריפן? הרבה! למה? כדי שכל אחד יוכל למצוא את הנעל שהכי עושה לו את זה. כמו כן, בטריפן הדגמים לא נעלמים בתום הקולקציה, אלא בכל עונה מתווספים דגמים חדשים, בנוסף על אלו הקיימים, כך שתמיד תוכלו למצוא את הטריפן שאהבתם. כשהמבחר כל כך גדול נוצר מצב מושלם, שבו גם אם כולם מסביב נועלים טריפן עדיין תתקשו למצוא מישהו שנועל בדיוק את הטריפן שלכם.
  9. אם כל הטוב הזה איך טריפן עדיין לא זכו בפרס? אז זהו, שהם דווקא זכו, אפילו בכמה פרסים. הפרסים ניתנו בתחרויות עיצוב שונות בגרמניה ומחוצה לה, גם על קולקציות ייחודיות של המותג וגם על העיצוב הכללי של הנעליים.
  10. אז עכשיו שאתם מכירים את המותג ויודעים שהעיצובים שלו סופר יצירתיים ואוונגארדים, אתם יודעים שהוא איכותי וממש בא לכם לראות את הקולקציה ולבחור את הדגם שלכם, מה עושים? בשביל זה אנחנו כאן: בסניף המותגים שלנו במתחם התחנה בת"א, סניף שהוא ממש חנות של trippen בתוך חנות של שופרא, מחכה לכם מגוון אינסופי של נעליים (טוב נו, קצת הגזמנו, אבל המגוון גדול). אם אתם לא מגיעים לאיזור אל דאגה, כמעט בכל סניף של שופרא תוכלו למצוא הרבה דגמים יפים של המותג. ועכשיו זה שווה במיוחד, עד 40% הנחה על כל קולקציית החורף.

רוצים עוד? ממליצים לכם לבקר באתר המושקע של המותג.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...