זרקור מותגכללימותגים

זרקור | חמישה דברים שלא ידעתם על ג'פרי קמפבל

פורסם ע"יshoofra 11 ביולי 2016 אין תגובות
חמישה דברים שלא ידעתם על ג'פרי קמפבל
חמישה דברים שלא ידעתם על ג'פרי קמפבל
חמישה דברים שלא ידעתם על ג'פרי קמפבל
חמישה דברים שלא ידעתם על ג'פרי קמפבל

עולם האופנה משופע במותגים שקרויים על שם המייסד שלהם, המעצב הראשי שלהם – או האיש שמילא את שני התפקידים גם יחד. בדרך כלל, השם מצטרף לפולחן אישיות כללית שמקיים המותג סביב הדמות – כמו למשל בשאנל, כריסטיאן דיור וגוצ'י, אם לזרוק כמה שעולים לראש. הנטייה הזאת לא מוגבלת רק למותגי יוקרה ומופיעה גם בדרג הביניים, למשל אצל מייקל קורס וראלף לורן. היוצא מן הכללי המעיד על הכלל הוא ג'פרי קמפבל. חביב הנשים המבינות והפאשינסטות השרופות, ג'פרי הוא דמות הנחבאת אל הכלים. הוא לא מצטלם, לא מתראיין, ואפילו לא מופיע בעמוד המוקדש לאנשים שמאחורי החברה באתר האינטרנט הרשמי שלהם. אז הנה חמישה דברים שאנחנו בכל זאת יודעים על ג'פרי קמפבל:

  1. הוא התחיל מלמטה: בראיון נדיר שנתן בשנת 2007 אמר שהוא ואחיו דין, השותף שלו בחברה, מכרו נעליים במשך קרוב לעשרים שנה עד שהקימו חברה משלהם. בהתחלה היה מוכר, לאחר מכן קניין, ובשנת 2000 הקים את החברה שלו.
  2. במשך קרוב לעשר שנים, הייתה החברה עסק משפחתי שנוהל בידי ג'פרי, אחיו, הילדים של ג'פרי ואשתו. הם עבדו בקנה מידה קטן מהגראז' של משפחת ג'פרי ומכרו בשווקי אקססוריז בלוס אנג'לס.
  3. בתחילת 2009 השיקה החברה נעל בשם Lita. מדובר במגפון קרסול בעל עקב גבוה במיוחד וסוליית פלטפורמה בחלק הקדמי. הליטה הפכה להצלחה מסחררת, מזוהה מאוד עם ג'פרי עד היום. בארצות הברית לבדה נמכרו מאות אלפי זוגות בעיצובים שונים ומשונים, מביניהם זכורה במיוחד הליטה עם הניטים. היא הפכה לתופעה תרבותית רחבת היקף (ראו את הבלוג החמוד שמוקדש לה) והזניקה את ג'פרי לתודעה.
  4. ג'פרי, אגב, קרא לנעל ליטה על שם ליטה פורד, בסיסטית להקת The Runaways האהובה עליו מאוד. בהמשך לאהבה שלו ללהקה, הוא הקים להקה פיקטיבית בשם דה ג'פריז ויצר לה מרצ'נדייז, וידיאו לאלבום שמעולם לא יצא ועוד ועוד (הנה כל החומרים שנוצרו עבור הלהקה). ואם כבר מסתכלים על האתרים הרשמיים, אסור לפספס את האינסטגרם האדיר של המותג שמתפקד כלוח השראה והגנבה אינסופי.
  5. כל קולקציה מיוצרת ממגוון רעיונות עצום: טרנדים מתחלפים, אהבות וינטג' שחוזרות שוב והשפעות מהרחוב. בשיחה עם הדוברת של ג'פרי, שרון בלאקהורן, היא אמרה שהוא כל כך מעריך את הסגנון של הנשים שהוא רואה ברחוב עד שהוא לא מרגיש צורך להיחשף ולהאפיל עליהן.

והנה ארבעת הדגמים האהובים עלינו מהקולקציה הנוכחית של ג'ף:

נעלי ג'פרי קמפבל - דגם ברקלי, גזרה קלאסית במגוון של צבעים וטקסטורות.

ג'פרי קמפבל – טרנדים מתחלפים, וינטאג', והשפעות רחוב

ברקלי, גזרה קלאסית במגוון של צבעים וטקסטורות. 545 ש"ח

נעלי ג'פרי קמפבל - דגם מגפון Boone עוצר נשימה.

ג'פרי קמפבל – טרנדים מתחלפים, וינטאג', והשפעות רחוב

מגפון Boone עוצר נשימה. מחיר 795 ש"ח

נעלי ג'פרי קמפבל דגם Cersei היסטרי.

ג'פרי קמפבל – טרנדים מתחלפים, וינטאג', והשפעות רחוב

דגם Cersei היסטרי. מחיר 645 ש"ח

נעלי ג'פרי קמפבל - מגפון Pascal לקאובויז.

ג'פרי קמפבל – טרנדים מתחלפים, וינטאג', והשפעות רחוב

מגפון Pascal לקאובויז. מחיר 795 ש"ח

 

לצפייה בדגמים נוספים של ג'פרי קמפבל בקרו בעמוד המותג.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...