זרקור מותגמותגים

זרקור | חמישה דברים שלא ידעתם על שומייקר

פורסם ע"יshoofra 25 ביולי 2016 אין תגובות
אישה נועלת נעלי שומייקר חומות
זוג נשים נועלות נעלי נשים ממותג שומייקר - נעלי נשים חומות ונעלי נשים שחורות
אישה נועלת נעלי שומייקר שחורות עם עקב שקוף

דרמה, אוונגרד, אקלקטיות: הקולקציות של Shomaker, המותג הישראלי בעיצובה ובהובלתה של ענבר יוספון, מצליחות לזכות בשמות תואר מפוצצים בזה אחר זה. שומייקר היא הנציגה החביבה על שופרא מבין גל מעצבות הנעליים הישראליות של שנות ה-2000, גל שהגיע אחרי תקופת בצורת ארוכה שבה היה כמעט בלתי אפשרי להשיג נעליים שעוצבו בישראל. שומייקר, שמכונה לעיתים חלוצת הגל, הוא המותג הישראלי היחיד שנמכר בשופרא בקביעות. הנה חמש עובדות שלא  ידעתם עליו ועל היוספון שמאחוריו:

  1. ענבר הקימה את המותג ב-2004, רק שנתיים אחרי שסיימה ללמוד בבצלאל. הקולקציה הראשונה שלה באותו החורף כללה שימוש נרחב בגובלנים. היא לא מכרה אף נעל בשנה הראשונה.
  2. בשנה שלאחר מכן כיכבו גובלנים על כל המסלולים בשבועות האופנה במפתיע וכל הזוגות הזנוחים נמכרו בתוך כמה ימים.
  3. הבחירה בגובלן כחומר גלם הגיעה מתוך אידיאולוגיה: בתעשייה מצומצמת כמו תעשיית הנעליים הישראלית, צריך לחשוב מחוץ לקופסא כדי למצוא נעליים שלא נמצאות אצל כל השאר. בראשית דרכה, ענבר עקפה את היבוא המצומצם דרך שימוש בחומרים בלתי שגרתיים כמו בדי ריפוד ישנים ועורות וינטג'.
  4. למרות העלויות ובניגוד למעצבים ישראלים רבים שהרימו ידיים ממזמן, כל הנעליים של שומייקר מיוצרות בעבודת יד בישראל ונותנות מענה למעגל של בעלי מלאכה שנזנחו עם הגלובליזציה. ערך מוסף, בעיננו.
  5. נעלי העקב של שומייקר ידועות בתור נעלי העקב הנוחות בגלקסיה ולא בכדי: ההתעקשות על נוחות ועמידות היא אבן יסוד במותג.
תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...