זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | AS98

פורסם ע"יshoofra 5 ביולי 2016 אין תגובות
זרקור מותג | AS98
תצלום - תופרת עובדת על סנדלי A.S-98 בעבודת יד
אדם עובד על נעל בעבודת יד על מנת לייצר את הגימור הסופי
עבודה על נעלי AS98 בשיטה המסורתית
זרקור מותג | AS98
זרקור מותג | AS98
זרקור מותג | AS98
זרקור מותג | AS98

אנחנו מדמיינים את זה ככה: רומולוס ורמוס, התאומים שהקימו את רומא, מסיימים לקחת שלוק מהזאבה שהניקה אותם ותוקעים גרעפס קטן וחמוד. מיד לאחר מכן רמוס אומר לרומולוס, בוא בוא אחי, קום, נתפור כמה מגפיים.

ככל הנראה מצב העניינים היה טיפה מורכב יותר. אבל השורה התחתונה ברורה: האיטלקים תופרים נעליים מאז ומעולם וזה כבר מאות שנים שאיטליה היא שם נרדף לנעליים איכותיות להדהים. התפרים האיכותיים ביותר בשופרא מגיעים מ-AS98, חברה שיושבת ליד ורונה (כמובן) ומנוהלת בידי אב ובנו, פיירו וכריסטיאן אוליוסי.
הנה חמישה דברים לדעת על היצרנים שמאחורי הנעליים המושלמות:
1. החברה הוקמה ב-1980. מה שהתחיל כעסק קטן ובוטיקי הפך לחברה המייצאת בקצב גובר והולך וכיום מייצרת כ-4,000 זוגות ביום שנמכרים בכל רחבי העולם.
2. למרות ההתרחבות, החברה מקפידה על עקרונות מסורתיים ביצור ובעיקר בעיבוד העור בטכניקה האופיינית לאיזור ורונה (אמרנו או לא אמרנו?) ומקפידה לעבוד עם בעלי מקצוע מקומיים, כך שלאיכות הגבוהה מתווספת הידיעה שתרמתם לשימור מלאכות מסורתיות וקניתם בהעסקה הוגנת.
3. האיכות המושקעת של הנעליים מגיעה גם מגימור עבודת יד שנעשה לכל זוג וזוג בטכניקות מסורתיות. זה אולי נשמע דקדקנות, אבל ההבדל מורגש מייד כשנועלים אותם ומוכיח את עצמו לאורך שנים ארוכות של שימוש.
4. כשנשאלו מה מאפיין את המעצבים של המותג, ענו הבעלים שהם מחפשים ייחודיות: הדבר הזה שאי אפשר ללמד בית ספר לעיצוב, שמגיע מתוך הכרת העצמי ומתוך ביטחון עמוק ואמונה במה שמאפיין אותנו. הם מחפשים תשוקה אמיתית לנעליים ומבינים שהמקוריות נוצרת רק ברחובות ולא בכיתות הלימוד.
5. המותג חביב במיוחד על סלבריטאים ובשנה האחרונה הפך למותג האהוב על ג'וני דפ, שמקפיד להופיע איתו על השטיח האדום.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...