זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | תכירו, Chie Mihara

פורסם ע"יShoofra 25 באוגוסט 2016 תגובה אחת
נעלי צ'י מיהארה עם עקב בצבעי שחור ולבן בדוגמא דמוית משבצות
נעלי צ'י מיהארה על שפת בריכה לבנה, נעולות על ידי אישה עם לק אדום בציפורני הרגליים שלה
נעלי צ'י מיהארה עם עקבים חומים בעיצוב שחור לבן ובמסגרת נעליים צהובה לנשים
אישה בשמלה סגולה ונעליים של צ'י מאהרה
צ'י מיהארה - תמונת של האמנית בחולצה צהובה
נעליים של Chie Mihara - בצבע ירוק כהה עם עקב שחור

מותג חדש שנוחת בשופרא לקראת עונת חורף 16-17, Chie Mihara. המותג קרוי על שם המעצבת שלו, צ'י, שנולדה בברזיל להורים ממוצא יפני, חזרה ליפן ללימודי אופנה, התמחתה בעיצוב נעליים בניו יורק וחיה כבר שנים רבות בספרד. בתחילת דרכה, עבדה צ'י כמעצבת גם עבור מותג של נעליים אורתופדיות וגם עבור צ'רלס ג'ורדן, אחד ממעצבי הנעליים החשובים ביותר בצרפת. הנה חמש עובדות מעניינות לגבי המותג:

  1. "נשים אמיתיות, אימהות, מנהיגות, מובילות – מגיעה לנו נעל שתפגין את היכולות שלנו בלי לפגוע בצרכים שלנו", מכריזה צ'י – ופועלת בהתאם: כל אחת מהנעליים שלה מגיעה עם רפידה אורתופדית מיוחדת שהופכת אותה לנוחה במיוחד, בלי קשר לגובה העקב.
  2. העיר אידה בספרד, שם צ'י הקימה את המותג ב-2002, ידועה בתעשיית הנעליים המסורתית והאיכותית שלה, מה שמאפשר לצ'י לבסס חלקים גדולים מהמותג על עבודת יד.
  3. עיצוב הנעליים – אותו צ'י מסכמת במילים "כיפי, מסוגנן, נשי" – כולל השפעות וינטג'יות בולטות, מעידן הג'אז של שנות ה-30, עבור בהומור ובקלילות של שנות ה-80 ועם עין פתוחה תמיד לאמנות עכשווית. השילוב, כאמור, הורס.
  4. צ'י מסבירה איך הרקע הרב תרבותי שלה משתלב בנעליים: מיפן קיבלה שאיפה לדיוק ותשומת לב לפרטים הקטנים, מברזיל תשוקה לצבע ולחושניות, מארה"ב את הרצון לנוחות ומספרד – את האיכות הגבוהה.
  5. למרות שהוא נמכר ברחבי העולם המותג מנוהל בידי צ'י ובן זוגה, באווירה משפחתית.
תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...