תכירו – Puro, מותג חדש בשופרא בעונת חורף 16-17. מייסדי המותג החדש אומרים שהוא מיועד למי שיש לה הכל אבל רוצה לשבור שגרה. הוייב המודרניסטי והאפלולי שלו לא משאיר אף אחת אדישה. הנה חמש עובדות עליו:
- עשר שנות עבודה קדמו ליציאת הקולקציה הראשונה של המותג. בעשור הזה וידאו המייסדים שהם משתמשים בעור האיכותי ביותר ובשיטות העבודה הטובות ביותר.
- המייסדים הם יוזף וסיביל, זוג נשוי מהעיר זלצבורג באוסטריה. יוזף מגדיר עצמו חולה נעליים שקם בכל בוקר ושואל את עצמו איזה נעל אני היום (מצב נפשי מוכר), ומאחוריו 25 שנות עבודה ביצור נעליים. סיביל עבדה 25 שנים בתעשיית האופנה לפני שהחליטו לאחד כוחות במותג עצמאי.
- תגובה רגשית חריפה. כך נבחרו הנעליים לקולקציה. מה שלא מעורר רגשית, נשאר בחוץ – ואת הדגמים המרגשים פיתחו באופן שישתמש בתהליכי עבודה ייחודיים. התוצאה היא יצירת אמנות שימושית.
- עם זאת, הצמד לא מסתפק ביצור נעליים מיוחדות בלבד ומבין שמה שלא יכול לשמש אישה מודרנית במהלך יום עבודה – אין לו זכות קיום. וכך הנעליים שלהם נוחות במיוחד.
- התחשבות בכדור הארץ: היצור נעשה בשיטות שמבינות, אוהבות ודואגות לכדור הארץ שלנו ומבינות שאין אחר מלבדו.
תגובות מפייסבוק