זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Shoe the Bear

פורסם ע"יShoofra 3 בינואר 2017 אין תגובות
Shoe the Bear - פרסי gazelle
נעלי Shoe the Bear
זרקור מותג | Shoe the Bear
shoe the bear

המותג עם השם הכי מתוק בעולם מגיע אלינו היישר מסקנדינביה. משמעות השם היא דב קוטב לבן וחמוד בשם שו, אשר הומצא לפני כעשור על ידי שני מעצבים דנים. שו מסתובב בין כל אירועי הספורט והתרבות הכי שווים בעולם, מחפש השראה, וכשהוא מוצא הוא מתרגם אותה לנעליים שובבות עם פשטות מדויקת. הנה חמישה דברים שכדאי לכם לדעת על שו:

1. עיקרון ההפתעה: בכל נעל של שו דה בר מסתתרת הבטחה למשהו חדש. המטרה של המותג היא לא רק לספק נעליים נוחות ושימושיות אלא גם לעורר את כל האמוציות החבויות בנו, לחקור את הלא נודע ולהוציא אותנו להרפתקה חדשה ומרתקת.

2. הנעליים של המותג מעוצבות על ידי אנשים שחיים, חולמים ונושמים נעליים. מה זה אומר? שבכל נעל מושקעים מאמצים רבים והמון מחשבה על הפרטים הכי קטנים, כדי להביא אליכם מוצר מוגמר איכותי וייחודי, שעמיד לאורך זמן.

3. דיברנו על הפתעות, דיברנו על השראה ועל אופנתיות, אבל לא דיברנו עדיין על נוחות. אז אם זה עדיין לא ברור – הנעליים של המותג עשויות בעבודת יד מעורות רכים, סוליות איכותיות ובאופן כללי עיצוב אוהב אדם וגב.

4. Shoe the Bear הוקם ב-2007 ומאז הוא בגדילה מתמדת, כולל 3 זכיות ברצף כאחד המותגים עם הצמיחה הכי מהירה בדנמרק (תראו בתמונות!). כיום הוא נחשב לאחד ממותגי הנעליים המובילים בסקנדינביה והוא ממשיך להתפתח ולצבור קהל אוהדים בכל רחבי הגלובוס.

5. המותג מקפיד על שיתופי פעולה שווים ומעניינים עם מגוון יוצרים ואמנים, בכל בנייה של קולקציה חדשה, מה שמאפשר לו זווית ראייה שונה ומיוחדת בכל פעם מחדש.

רוצים גם? אתרו כאן את הסניף הקרוב אליכם.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...