זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Sneaky Steve

פורסם ע"יShoofra 25 בינואר 2017 אין תגובות
נעלי סניקי סטיב | Sneaky Steve Shoes
נעלי סניקי סטיב | Sneaky Steve Shoes
נעלי סניקי סטיב | Sneaky Steve Shoes
נעלי סניקי סטיב | Sneaky Steve Shoes

אז מי זה בעצם סניקי סטיב? זה מה שאנחנו שואלים את עצמנו בכל פעם שאנחנו נתקלים בנעליים של המותג השוודי הכי מחוספס שנראה פה לאחרונה. טובי המוחות של שופרא דנו רבות בסוגיה הזאת – היו שאמרו שזה שדון שיכור וחמקמק, ששותה לנו את כל הבירה מהמקרר כשאנחנו לא בבית. היו שאמרו שמדובר באגדה אורבנית על גבר נורדי יפה תואר, שהיה גונב לנשים שלו את כל הנעליים. והיו כאלו שסברו שזאת בעצם אישה עשירה ומסתורית, בעלת אוסף הנעליים הגדול בעולם.
את האמת כנראה לעולם לא נדע אבל בינתיים אספנו עבורכם חמישה דברים מעניינים שכנראה לא ידעתם על המותג:

 1. הכל מתחיל בג'ינס – כן, לא התבלבלנו, כאן בכלל מדובר בנעליים. אבל Sneaky Steve הוא מותג שצמח מתוך התרבות האורבנית המפותחת של ה- Denim בשוודיה ומשם ההשראה העיקרית שלו. בהתאם, הנעליים של המותג בעלות מראה מחוספס עם אטיטיוד, משהו שקורץ לנעלי צבא ולאופנת רחוב. כן, כזה שישתלב בול עם הג'ינס בארון.

2. המותג צמח בעיר השניה בגודלה בשוודיה, גטבורג, כשהנוף הנשקף מחלונות המעצבים הוא של מפעלים, ארובות ובניינים עירוניים. תוסיפו לזה רוחות עזות, שמיים אפורים וקור סקנדינבי, יחד עם תרבות אנדרגראונד ענפה ומלא מלא מוזיקה, ותקבלו את האווירה סביבה נבנה סיפור המותג האורבני והחורפי הזה, מה שלגמרי ניכר בעיצוב הנעליים ובסגנון שלהן. כך שגם אם עוד לא ביקרתם בעיר (שדרך אגב, נחשבת לאחת היפות באירופה), סיבוב עם הנעליים של סניקי ייתן לכם את ה"פיל" שלה גם מרחוק.

3. נכון, יש משהו מאד גברי בכל הסיפור המחוספס הזה, ובאמת סניקי החל את דרכו לפני כ-10 שנים כמותג לגברים בלבד. אבל באיזשהו שלב עקצוץ התחיל לדגדג בין האצבעות של המעצבים והם הבינו שזה פשוט לא מספיק – ב-2015 יצאה קולקציה נשית ראשונה, שהמשיכה את הקו הבועט והאופנתי מקולקציות הגברים. בשופרא תוכלו למצוא נעליים אדירות של המותג לכל המינים.

4. בסניקי סטיב מאמינים שהסוד מאחורי נעליים טובות הוא לייצר אותן עם לב, נשמה וידיים עובדות של אנשים אמתיים, עם פאשן ותשוקה למוצר. כך, כשאתם קונים נעליים של סניקי אתם מקבלים מוצר אותנטי ומושקע בעולם של ייצור המוני ומהיר.

5. יש יופי, יש אופי, מה לגבי האיכות? הנעליים של סניקי סטיב מיוצרות מעורות משובחים ובאיכות מקסימלית, כך שהם יכולים להחזיק בארון שנים. זה בדיוק מסתדר עם המראה העל זמני שלהן, שמבטיח שהן יראו טוב בכל עונה מחדש.

הנה כמה נעליים שאהבנו במיוחד מקולקציית החורף של המותג:

נעליים מקולקציית החורף של sneaky steve

קולקציית החורף של sneaky steve

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...