זוגותמותגים

זוגות | פיבי וולר-ברידג'

פורסם ע"יShoofra 20 בפברואר 2017 אין תגובות
crime

פיבי וולר-ברידג' היא המושא להערצה החדשה שלנו – היא גם מגניבה בטירוף, גם מצחיקה, גם כותבת וגם משחקת בכל היצירות שלה, על הבמה ועל מסך הטלוויזיה. אם זה לא מספיק אז היא רק בת 32 והיא גם בריטית, שזה בכלל מדליק אותנו.

אם אין לכם מושג על מי מדובר אז מהר מהר לארגן ערב פנוי לצפיית בינג' בשתי הסדרות שלה – "פליבאג" (Fleabag) ו"קראשינג" (Crushing, שימו לב לא להתבלבל עם סדרה אמריקאית בעלת שם זהה), שתי סדרות קצרות בנות 6 פרקים, שכל אחת מהן גאונית בדרכה.

"פליבאג" היא סדרה המבוססת על מופע יחיד קצר שכתבה וולר ברידג' והיה להצלחה מטורפת בלונדון. בסדרה היא משחקת צעירה לונדונית שמתמודדת בדרכה המעט משונה עם המשפחה, החברים, הכישלון בעבודה וטרגדיה אחת גדולה שמרחפת מעל לכל. תוך כדי היא פונה לקהל הצופים עם הערות ביניים "משחק הקלפים" סטייל, כך שבסך הכל מדובר בסדרה קורעת מצחוק שיוצרת אינטימיות עם הצופים ויודעת לפגוע בול בלב.

"קראשינג" היא הסדרה הפחות ידועה מבין השתיים אבל גם היא משוגעת לגמרי ומפוצצת באופי המיוחד של וולר ברידג'. הסדרה אמנם יצאה לפני "פליבאג" אך היא זכתה לעדנה מחודשת בעקבות ההצלחה של היוצרת והיא עוסקת בחבורה של צעירים שחיים יחד בסקווט בריטי בבית חולים נטוש.

אם פיבי הייתה נכנסת לסניף של שופרא היינו ממליצים לה על סניקרס קריים, שנוצרו ועוצבו בהשראת תרבות האנדרגראונד של לונדון, ובדיוק כמוה מייצגים את הוייב הכללי של העיר ועם הרבה אהבה אליה. גם היא וגם הסניקרס עושים לנו חשק לשגר את עצמנו לשם, לפחות עד שיבוא הקיץ.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...