אופנהמותגים

זוגות | קום דה גרסון

פורסם ע"יShoofra 3 במאי 2017 אין תגובות
זוגות | קום דה גרסון
זוגות | קום דה גרסון
זוגות | קום דה גרסון
זוגות | קום דה גרסון

בזמן שאנחנו חגגנו כאן את יום העצמאות עם הרבה זיקוקים בשמיים, התקיים בניו יורק אירוע נוצץ בהרבה – אירוע הגאלה השנתי של המטרופוליטן (הידוע יותר בשמור המקוצר – המט). הערב, שנחשב לאחד האירועים האופנתיים הגדולים בעולם, כזה שכל סלבס מתחיל חולם להפציץ הופעה על השטיח האדום שלו, מוקדש בכל שנה לתמה מרכזית אחת. השנה נבחרה מאד בצדק המעצבת היפנית ריי קוואקובו, שעומדת כבר יותר מ-30 שנה מאחורי המותג הצרפתי האוונגרדי קום דה גרסון (Comme des Garçons).

אם לא שמעתם מעולם על המותג ואתם מדמיינים לעצמכם מוטיבים של מינימליסטיות יפנית בשילוב שיק צרפתי – תשכחו מזה. קוואקובו קוראת תיגר על עולם האופנה הקלאסי באמצעות יצירת בגדים מפוסלים, שהעיצוב שלהם הוא יותר ביחס לחלל או לקונספט ופחות ביחס לפרופורציות של הגוף האנושי. בכל קולקציה מחדש מערערת המעצבת על התפיסות הקיימות של גזרות וצורות ויוצרת משהו חדש לגמרי, בלתי צפוי, מאד שונה מהנוף הרגיל בעולם האופנה ויחד עם זאת מאד מזוהה אתה ועם המותג שבנתה.

אין ספק, העיצובים של קוואקובו לא ממש מתעכלים טוב בבטן של כולם, בטח לא ברמה הצרכנית. צריך בשבילם בטן חזקה, כזאת שיכולה לעמוד במצבים קיצוניים, לפעמים על גבול הביזאר, כדי להבין את האמירות האמנותיות והאופנתיות המאד לא קונבנציונליות שלה. יחד עם זאת, יש תמימות דעים לגביה, כך שגם כשהיא מאתגרת, שונה, מעצבנת לעתים, היא תמיד מאד מוערכת, מעין גורו קונספטואלי של עולם האופנה, נחשבת יותר כמעצבת של מעצבים מאשר מעצבת של הקהל הרחב.

אם במקרה פספסתם את ערב הגאלה או ששכחו לשלוח לכם הזמנה, תוכלו להגיע בחודשים הקרובים למט ולהתרשם מהעבודות של המעצבת בתערוכה שנפתחת השבוע לכבודה. והנה, גם אנחנו קיבלנו ממנה השראה, עם השמלה שלה (או החולצה? הפינה לשיפוטכם), שמשתלבת מצוין עם הראפלס באספדרילים של Chie Mihara, שאותם תוכלו למצוא בחנויות שלנו.

comme-des-garcons-1

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...