זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | NR RAPISARDI

פורסם ע"יShoofra 30 באפריל 2017 אין תגובות

המותג הטבעוני NR RAPISARDI מוכיח שנעליים איטלקיות יכולות להיות משובחות גם ללא שימוש בעורות המפורסמים של ארץ המגף. למותג הטוסקני יש היסטוריה ארוכה שמתחילה כבר בתחילת המאה ה-20 והנה 5 דברים שלא ידעתם על המותג המסקרן הזה:

1. זה בכלל לא התחיל מנעליים

NR הוא מותג משפחתי אשר נוסד כאשר משפחת רפיסרדי הטוסקנית החלה לייצר מגוון מוצר קש ואריגה. המשפחה החלה לייצר נעליים רק ב-1959 (וזה אולי נשמע מזמן אבל זה 50 ומשהו שנה אחרי שהמותג נוסד), תוך שהם משתמשים בשיטות האריגה המסורתיות בהן הם התמחו כל השנים בשילוב שיטות חדשניות יותר.

2. יש גם אג'נדה

כבר מיום היווסדו, לפני יותר מ-100 שנים, קידם המותג אג'נדות חברתיות ותעסוקתיות, הקפיד להעסיק נשים מהסביבה הקרובה ולקדם ייצור מקומי. גם כיום ממשיכים ב-NR לקדם נושאים הקרובים לליבם ולעודד גישה בת קיימא לסביבה, מתוך מחשבה שאופנה מונעת לא רק מיופי ואסתטיקה, אלא גם מערכים ואתיקה. הנעליים הטבעוניות של NR מיוצרות באיטליה ועשויות מ-100% חומרים איטלקיים.

3. זה לא תמיד היה טבעוני

לאחר שנים של שימוש בחומרים שונים בייצור, כולל עורות, עבר המותג בשנים האחרונות מהפיכה והפך לטבעוני לחלוטין. הסיבה לכך נעוצה במודעות לזכויות בעלי החיים והגישה בת הקיימא לסביבה, אותה מקדם המותג. במקום עורות משתמש NR בחומר סינתטי ייחודי, נושם וידידותי לסביבה, המאפשר ליצור נעליים נוחות, איכותיות ועדכניות.

מתוך קולקציית קיץ 19 של המותג

מתוך קולקציית קיץ 19 של המותג

4. גירל פאואר

NR מנוהל כבר יותר מ-100 שנה ע"י בני אותה המשפחה. החל מ-2003 מנהלת את המותג ברברה רפיסרדי, שמקדמת דרך הנעליים ושיטות העבודה שלה את הנושאים החברתיים והפמיניסטיים בהם היא מאמינה ומוסיפה את הטאצ' האישי שלה לקולקציות.

הפילוסופיה שמקדמת רפיסרדי היא גם מסורתית וגם חדשנית – שמירה על האיכות האיטלקית המפורסמת וירידה קפדנית לפרטים, בשילוב מחקר מתמיד ורצון לחדש, לשנות ולגוון.

5. סטייל על זמני

כיאה למותג שמייצר נעליים כבר מעל ל-60 שנה הנעליים של NR מתאפיינות במראה קלאסי, אורבני, על זמני ובעיקר מאד שימושי, כזה שמתאים בכל פעם מחדש ומתיישב בול עם מה שמתחשק ללבוש עכשיו.

אם הסיפור של NR לא גרם לכן לארוז מזוודה ולתפוס את הטיסה הראשונה לטוסקנה אז הסטייל והאג'נדה מחכים לכן כאן או בסניפים שלנו.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...