זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Arrels Barcelona

פורסם ע"יShoofra 18 במאי 2017 אין תגובות
הסניקרס הספרדיות של ARRELS

Arrels (אררלס) הוא מותג בדיוק כמו ששופרא אוהבת – שילוב של נעליים מקוריות וצבעוניות עם גישה בריאה לחיים של אורבאניות, נהנתנות, יצירתיות והשראה.

המותג מגיע אלינו היישר מברצלונה והוא מפוצץ בהשפעות ים תיכוניות מהאזור ממנו הוא צמח – קצב, צבעים, תשוקה, אווירה ססגונית וכיף חיים כללי כמוטו ליצירה ועבודה: שומרים על אופטימיות, לא לוקחים את העבודה יותר מדי ברצינות, חוגגים הרבה והכי חשוב – לא מוותרים על הסייסטה. מספיק מבט מהיר בדגמים של המותג כדי להבין עד כמה פילוסופיית החיים הזאת באה לידי ביטוי בעיצובים הקלילים של הנעליים. הנה עוד כמה דברים שלא ידעתם על המותג:

1. מאחורי המותג עומדים שני בני דודים שהם גם חברים. כאנשים שאוהבים ליהנות מהחיים הם החליטו שהעבודה על המותג תהיה באווירה שמחה ומשוחררת, לכן הם הקיפו את עצמם בעוד חברים (שהם גם אנשי מקצוע מצוינים) ויחד הם נפגשים מדי יום ופשוט יוצרים נעליים. לא פלא שהזוגות שלהם מעלים חיוך בכל פעם מחדש.

2. ברצלונה ברצלונה – המותג לא רק פועל מברצלונה, הוא סוגד לה. בעיני המעצבים של ARRELS ברצלונה היא עיר אקלקטית, ייחודית ופלורליסטית, שילוב של הרים וים, קלאסיקה ומודרניות, סדר וכאוס. במקום להגיד שהנעליים מיוצרות בברצלונה נוהגים ב-ARRELS להגיד שהנעליים עשויות מברצלונה. ככאלו, הן מגלמות בתוכן את כל ההשראה שיש לעיר להציע.

3. הרגליים על הקרקע והראש בשמיים – ARRELS מגדירים את עצמם קודם כל כאמנים ורק לאחר מכן כיצרני נעליים. בכל בנייה של קולקציה חדשה הם שמים בראש סדר העדיפויות שלהם את הקריאייטיב, את הרצון הילדותי לפעמים להמציא משהו חדש ומקורי. לכן, התהליך נעשה בשיתוף אמנים, מפיקים מוזיקליים ואפילו רוקח בשמים, שמתגייסים ליצירת חוויה שלמה, מגובשת ובעיקר מאד מאד כיפית.

סניקרס צבעוניות של אררלס

4. בואו נדבר רגע על הקשר הבלתי נפרד בין ARRELS למוזיקה – המותג נבנה מתוך אהבה רבה למוזיקה ולאחר שעות רבות ברחבות הריקודים, בהופעות חיות ובקונצרטים. בעלי המותג מתייחסים לאופנה ולמוזיקה כשתי יצרניות רגש בלתי נדלות, שמזינות אחת את השנייה וצומחות יחד. אחת מהמטרות שלהם היא למצוא את השילוב המושלם בין נעליים למוזיקה ולכן כל נעל של המותג מקבלת את שמה לפי הסאונד שהיא מייצגת.

5. כחלק מתהליך היצירה לכל דגם של ARRELS יש את אותו האבא (המותג עצמו) אך אמא אחרת – מאחורי כל נעל עומד מעצב שונה. בין השיתופים המסקרנים של המותג אפשר למצוא את הסייבורג האנושי, האמן ניל הרביסון (אשר נולד כעיוור צבעים אך באמצעות צ'יפ מיוחד שחיבר למוחו הוא כעת מסוגל לשמוע צבעים), שעיצב למותג זוג אספדרילים צבעוניים.

6. נעליים בי-סקסואליות – כן, כן, לא התבלבלנו, לא יוניסקס, בי-סקסואל. כמו שכבר אולי הבנתם, ב-ARRELS עושים דברים אחרת וגם למילים יש משמעות. למה לא "יוניסקס"? פשוט בגלל שזה פחות סקסי. אמרנו כבר שאנחנו מאוהבים במותג הזה?

הסניקרס של Arrels

אז כן, נראה לנו שמצאנו את מקום העבודה הכי כיף בעולם (אחרי שופרא). אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגה הנעליים של ARRELS מחכות לכם בסניפים שלנו.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...