זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Karma of Charm

פורסם ע"יShoofra 17 בדצמבר 2017 אין תגובות
הנעליים של karma of charm בשופרא

מה אתם עשיתם בשביל הקארמה שלכם היום? לא, אנחנו לא מתכוונים לקארמה ההיא, שבגללה לא יצאנו ג'וקים בגלגול הזה, אלא ל-Karma of Charm – מותג חדש בשופרא, מלא בקארמה טובה לחלק לכולם. המותג האיטלקי מוכר כבר שנים לחובבות אופנה מסביב לעולם, ומזמן הפך לשם נרדף לבוהו שיק מוקפד עם מגוון נעליים יצירתיות ועמוסות דיטיילז, כמיטב המסורת. הנה כמה עובדות שלא ידעתם על המותג:

1. הידיים – Karma of Charm נולד ב-2005 כעסק משפחתי למוקסינים – סמל הבוהמייניות האיטלקית, ועם השנים הפך למזוהה יותר ויותר עם תרבות בוהו-שיק אותנטית ואיכותית. כיאה למפעל משפחתי איטלקי גאה, שומר המותג על טכניקות איטלקיות מסורתיות ומייצר את הנעליים שלו 100% בעבודת יד, ממש עד לדיטייל האחרון. הידיים העובדות של קארמה מכניסות חיים לתוך החזון של מעצבי המותג באהבה והרבה הקפדה.

2. הנשמה – זה הזמן להניח את הציניות בצד. קארמה אוף צ'ארם הוא מותג שלא מפחד מרעיונות אידיאליסטים ומרצון לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום יותר טוב. החזון שלו הוא ליצור מוצרים שיגרמו לאנשים לחלום וללכת בעקבות החלומות שלהם, לגרום לכולנו להיות קצת יותר אופטימיים והרבה יותר יצירתיים. הנעליים של המותג הם לא רק פריט לבוש, אלא כלי לביטוי עצמי אליו כל אחד יכול לצקת את האופי הייחודי שלו.

3. המסורת – Karma of Charm הוא ביטוי טהור למסורת ממנה הוא צמח, במחוז מארקה שבמערב איטליה, מקום בו תרבות היא מלה נרדפת למלאכת יד, יצירה וידע שעובר מדור לדור. הדיטיילים, הסמלים, הטקסטורות והצבעים של קארמה, כולם שאובים מעולמות אתניים ושבטיים מסביב לעולם.

4. הלוגו – אולי הסימן הכי מזוהה עם Karma of Charm הוא לוגו הפיל המפורסם, אשר מוטבע על רצועת נחושת בולטת בכל זוג של המותג, כך שכבר מרחוק אפשר לזהות שאת נועלת קארמה.

5. ההשראה – אמרנו כבר ש- Karma of Charm הוא מותג שנותן השראה? הבלוג של המותג מציע מגוון פוסטים של בלוגריות אופנה ובוהו מרחבי העולם, שמגשימות את החזון של המותג ויוצרות משהו חדש משלהן בעזרת הנעליים. לבלוג: https://www.karmaofcharmeshop.com/blogs/news

אתם כבר מרגישים את הקסם? הנעליים של המותג מחכות לכם בחנויות שלנו ובקרוב גם באתר.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...