סניפים

על חתולים ושופרנים

פורסם ע"יShoofra 23 במרץ 2017 אין תגובות
על חתולים ושופרנים - חתולים בסניף

כל מי שביקר באחת מהחנויות התל אביביות שלנו יודע שבנוסף לנעליים יש את אלו שמנהלים את העניינים בסניפים. למרות שאנחנו אוהבים את המוכרים שלנו הכוונה הפעם היא לא לשופרנים אלא דווקא לאלו שהולכים על ארבע, החתולים. אמנם החתולים לא שייכים באופן רשמי לחנויות אבל חלקם כבר הפכו לבני בית קבועים, חלקם אומצו באמצעות החנות וחלקם סוחבים אחריהם סיפור חתולי מפואר.

החתולים של שופרא

כל הלקוחות הקבועים של החנות במלצ'ט כבר מכירים את החתול הלבן של הסניף ואת בנצי, הבוס של השכונה, זה שתמיד תופס את כל הכיסאות הכי שווים. בנצי ידוע כחובב ג'פרי מושבע ואם במקרה לא מצאת את הנעל שחיפשת – כנראה הוא שם עליה יד קודם. החתול הלבן הוא אוונגרד ידוע ולכן מעדיף את העקבים המשוגעים של טריפן ובמיוחד את כפכפי העץ החדשים שלו, הם נותנים לו הרגשה של ביטחון מול הנוכחות המאיימת של בנצי.

בנצי החתול תופס תנומה

בנצי החתול תופס תנומה

החתול הלבן מנצל את התנומה של בנצי כדי לבדוק את הג'פרי קמפבל החדשים

החתול הלבן מנצל את התנומה כדי לבדוק את הג'פרי קמפבל החדשים

עוד חתולה מיתולוגית של החנות היא אסקה, חתולה מפונפנת וחובבת נעלי ערב, שנקראה על שם מותג עבר בשופרא ואומצה על ידי אחד המוכרים. גם לסניף בשינקין יש את הקבועות שלו, לולי ופינקי, שתי יכנע ותיקות עם דעה על כל דבר (ועל כל אחד), שבאות מדי פעם לשתות קפה, לרכל על השופרנים ולהציץ על הדגמים החדשים שהגיעו.

החנויות שלנו במתחם התחנה בת"א מארחות מדי יום חבורה מכובדת של חתלתולים: מטורללי המטורלל (שהוא בכלל מטורללת) שאוהב למדוד את כל הדגמים בחנות אבל מעולם לא קנה שום דבר, כריסטופר, חובב בול בוקסר ידוע, שבטוח שהוא כלב ושולה השמנה שהיא המלכה של המתחם ותמיד תדע לייעץ לך איזה נעל הכי כדאי לך לקחת. ליד החנויות מסתובב גם קספר, שיש לו על הפנים מסיכה של באטמן אבל הוא לעולם לעולם לא יכנס פנימה. במקום זאת הוא יושב שעות מחוץ לדלת ובוהה, ממש כמו רוח רפאים. אולי הוא מפחד שלא יישאר לו מקום בארון מכל הרכישות שהוא יעשה בפנים.

החתול קספר במתחם התחנה

קספר החתול מתלבט בכניסה למתחם התחנה

השופרנים שלנו אוהבים את כל החבורה אבל למתחם התחנה יש נסיכה אחת, בת'. בת' הקטנטונת נראית כמו גור חתולים אבל למעשה היא במתחם כבר שנים. בכל בוקר היא מגיעה לחנות מלאה בעשבים עליה, כאילו שבילתה לילה סוער בפרדס וזה ה-Walk of shame שלה. אמנם שופרא זה בית אבל בת' סובלת מבעיות בריאות והשופרנים שלנו מחפשים לה הורים חדשים, כאלו שיוכלו לתת לה את כל תשומת הלב אותה היא צריכה.

הנסיכה בת'

הנסיכה בת'

מה, לא תיקחו הביתה את הדבר המתוק הזה? פנו לסניף בתחנה לעוד פרטים: 03-7369986.

חתול נח במתחם התחנה

מנוחת הלוחם במתחם התחנה

 

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...