כללי

שופרא אוהבת | חלונות הראווה של חורף 17-18

פורסם ע"יShoofra 8 בנובמבר 2017 אין תגובות
חלון הראווה של שופרא בשנקין לחורף 17-18

חלונות הראווה של עונת חורף 17-18 הם מה שקורה כששופרא מתאהבת.
חלונות הראווה שלנו ידועים כבר שנים בקריאטיביות שלהם, בהומור, בעיצוב יוצא הדופן ובקונספטים הלא שגרתיים שלהם. בחורף 2017-18 בחרנו בשלושה אומנים ומעצבים מוכשרים מתחומים שונים (קובי סיבוני, DIOZ וטל טנא צ'צקס), ונתנו להם את החופש לבטא את היצירה שלהם בעיצוב חלונות הראווה שלנו בשלושה סניפים בתל אביב: דיזינגוף, שינקין ומלצ'ט.
שיתוף הפעולה עם האומנים נעשה במסגרת פרויקט "שופרא אוהבת". מה שופרא אוהבת? אומנות, יצירה, עיצוב, אופנה ומוסיקה והיא רואה בחשיפה וקידום אומנים ישראלים כחלק מהקיום של הרשת שאינה "עוד חנות נעליים". שופרא נמצאת בפרטים, בניואנסים, ביופי ובאסתטיקה.
אז את מי בחרנו לפרויקט הפעם?

מלצ'ט 30 – קובי סיבוני – Shoes and Bugs

קובי סיבוני הוא מעצב ואמן הפועל מהסטודיו העצמאי שלו בקיבוץ לוחמי הגטאות. חומר הגלם העיקרי של סיבוני הוא חוט ברזל בעובי של מילימטר, בעזרתו הוא בוחן וחוקר את נושא ה"קו": קו ברישום, בציור, בתלת ממד בחלל ועוד. הפריטים שהוא יוצר הם בעלי אופי פיסולי, נעים על הגבול שבין עיצוב לאמנות ושואבים השראה רבה מהטבע, מבעלי החיים והצמחים.
העבודות של סיבוני הוצגו בתערוכות בארץ ובעולם.
לעיצוב החלון במלצ'ט יצר סיבוני בעזרת חוט ברזל חרקים בגדלים שונים, שהשתלטו על סלון ביתי תמים.

חלון הראווה של שופרא במלצ'ט לחורף 17-18

שינקין 11 – DIOZ (גיא בלום) – Good Trip

DIOZ הוא אמן תל אביבי העוסק בציור, פיסול, אילוסטרציה ואומנות רחוב עצמאית. טביעת האצבע הייחודית שלו מושפעת מעולמות דמיוניים, פסיכדליה, נוסטלגיה ודימויים סוריאליסטיים.
העבודות של DIOZ הוצגו בגלריות רבות, כולל תערוכות סולו, פסטיבלים ואירועי אומנות מסביב לעולם.
DIOZ עיצב את חלון הראווה בשינקין בהשראת עולמות רחוב פסיכדליים וצבעוניים.

חלון הראווה של שופרא בשנקין לחורף 17-18

דיזינגוף 108 – טל טנא צ'צ'קס – "בלי עין הרע"

המעצבת והאמנית טל טנא צ׳צ׳קס יוצרת עבודות בהן היא משתמשת ומגיבה לחפצים וצעצועים ישנים (רדי-מייד), מפרקת ומרכיבה מחדש דמויות ואובייקטים בהקשרים שנעים בין תמימות לגרוטסקה. טנא צ׳צ׳קס בוגרת ומרצה לשעבר במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל בירושלים. במהלך לימודיה קיבלה מלגת הצטיינות ללימודים ב-School Of Visual Arts בניו יורק.
יצירות האמנות שלה הוצגו בין היתר במוזיאון ישראל, כיכר רבין ובמוזיאון תל אביב.
לעיצוב חלון הראווה של דיזינגוף בחרה טנא צ'צ'קס במגוון מוטיבים, סמלים תרבותיים ואמונות תפלות כנגד עין הרע. חמסה חמסה חמסה.

חלון הראווה של שופרא בדיזינגוף לעונת חורף 17-18

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...