מותגיםתיקים

Must Have | התיקים של A.S. 98

פורסם ע"יShoofra 6 בפברואר 2018 אין תגובות
as98-bags
as98-bags
as98-bags
as98-bags

אם יש משהו שבשבילו היה שווה לחכות לסוף העונה זאת קולקציית התיקים הנהדרת של A.S. 98, כי כל מי שמכור כמונו לנעליים המחוספסות שלהם בטח יתאהב גם במה שיש למותג להציע בגזרת האקססוריז.
המותג האיטלקי הוותיק ידוע באיכות הגבוהה של החומרים בהם הוא משתמש ובהקפדה יוצאת דופן על הייצור והגימור, והוא ממשיך במסורת הזאת גם עם התיקים שלו. כל התיקים עשויים מעורות איטלקיים והם מאובזרים בניטים, רצועות, לולאות, פרנזים וחיתוכי עור מיוחדים. בנוסף, משולבים בתיקים דיטיילז יוצאי דופן כמו צירי דלת, הטבעות וידיות ברזל, שמקנים להם לוק מחוספס ולא שגרתי. בקולקציה המגוונת אפשר למצוא תיקי שק, תיקי גב או צד, תיקים קטנים, גדולים ועוד. חלק גדול מהתיקים ניתנים לנשיאה ביותר מאופן אחד.


מעצבי התיקים של המותג מסבירים שמה שמאפיין את המוצרים שלהם זאת הייחודיות: הדבר הזה שאי אפשר ללמד בית ספר לעיצוב, שמגיע מתוך הכרת העצמי ומתוך ביטחון עמוק ואמונה במה שמאפיין אותנו. הם מחפשים תשוקה אמיתית ומבינים שהמקוריות נוצרת רק ברחובות ולא בכיתות הלימוד. התוצאה היא תיקים עם טונות של אופי, שאפשר ממש לראות את ההשראה חיה בתוכם. והכי שווה? הצורה שבה הם מתיישנים – הם ממש משתבחים עם הגיל ומקבלים אישיות משל עצמם.
במהלך סוף העונה יהיו על התיקים עד 30% הנחה. את התיקים אפשר למצוא בחנויות של שופרא – לחצו כאן לרשימת הסניפים המלאה.

מעצב התיקים של A.S. 98

מעצב התיקים של A.S. 98

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...