זרקור מותגמותגים

זרקור | 5 דברים שלא ידעתם על Gola

פורסם ע"יShoofra 5 באוקטובר 2016 אין תגובות
נעלי גולה מחוץ לקופסה שלהן
תמונה של שחקן שנוגח בכדור עם הלוגו של חברת Gola
5 דברים שלא ידעתם על Gola
גולה- gola
גולה- gola
5 דברים שלא ידעתם על Gola

הסניקרס הבריטיות החביבות והיפות חזרו ובגדול לתודעה עם תחיית הסניקרס שאנחנו חווים בשנים האחרונות ועברו ממדף "לימים לחוצים" למדף "לכל מצב וזמן כולל טקס האוסקר". אנחנו קוראים לזה חברות אמת. הסניקרס מעניקות מובן חדש לעמידה במבחן הזמן, מצליחות להשתדרג ולהתפתח מקולקציה לקולקציה ולגמרי קנו את מקומן כאחד המותגים האהובים של שופרא בכל הזמנים. אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על Gola:

  1. המותג נוסד ב-1905 במנצ'סטר, אנגליה, שם עדיין נמצאת ההנהלה והעיצוב. זה הופך אותו למותג ההנעלה הבריטי הוותיק ביותר שעדיין פועל וגם למותג הכי וותיק בשופרא. כבוד או לא כבוד?
  2. החברה נוסדה כדי לייצר נעלי ספורט בדגם על הספורט הבריטי מכולם – כדורגל. השם הוא סיכול אותיות של המילה Goal וכדי לא להשאיר מקום לספק הסלוגן המקורי של החברה היה Gola means goal.
  3. ההזדהות עם כדורגל עברה ממילים למעשים החל בשנות ה-60, כשהחברה החלה לאמץ ספורטאים נבחרים, והגיעה לשיא בשנות ה-80 כאשר הליגה האנגלית בכדורגל הייתה תחת חסות המותג ונקרא ליגת Gola. בערך באותן שנים הומצאה דמותו של רוי רייסר, שחקן כדורגל פיקטיבי וכוכב קומיקס מצויר, עם הלוגו ממוקם היטב על החולצה.
  4. בשנות ה-90 המותג החל להציע גם תיקים ובגדים בקו ספורטיבי. בעוד קו הביגוד התפייד חיש מהר, התיקים הצליחו לתפוס ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים של האהבה לנעליים.
  5. בשנים האחרונות הנטייה של גולה היא יותר ויותר לכיוון עולם האופנה. הגזרות המנצחות והקלאסיות עדיין איתנו, אך הן התחדשו בהדפסים ייחודיים, עורות מטאליים וקווים רעננים. כחלק מהגישה הזאת נערך שת"פ מקסים עם בלוגרי אופנה בריטיים תחת הכותרת (וההאשטאג) Which Gola Are You? – שווה לעקוב כדי לגלות כישרונות, השראה אופנתית והמלצות אנגליות משובחות לטיול הבא שלכם.
תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...