בעולםמוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | פסקול לסתיו

פורסם ע"יShoofra 6 באוקטובר 2016 אין תגובות
טינריון (מדבריות בעברית) - ההרכב של מוזיקת עולם.

הסניף בקניון מלחה הפך כבר ממזמן לאגדה שופראית – גם בגלל הסטייל ושירות הלקוחות שמצליחים לשבור שיאים גם בסטנדרטים שלנו, וגם בגלל ארז, המנהל והאיש עם הטעם הכי נהדר בתולדות הרשת. אחרי שכל הקיץ טפטפנו קצת מרשימת ההשמעה שלו בכל פעם, הנה פסקול הסתיו המלא להנאתכם (הקליקו על התמונה כדי לעבור לשיר)

מישל זאונר, הסולנית סלאש גיטריסטית של הרכב האינדי רוק מפילדלפיה ליגה קטנה גדולה

מישל זאונר, הסולנית סלאש גיטריסטית של הרכב האינדי רוק מפילדלפיה ליגה קטנה גדולה, באלבום סולו תחת השם "ארוחת בוקר יפאנית". לא ברור איזה חשק יותר עולה מהקליפ: לעוף על שמלת הכלה הישנה של אימא, לטוס לפילדלפיה ולהתרוצץ בה או לטוס להופעה הראשונה שלה. כך או כך – הפאן מובטח.
מייקל קיוונוקה הבריטי, חוזר באלבום שני
ובאווירה קלילה ורגועה יותר, מייקל קיוונוקה הבריטי, חוזר באלבום שני ויפה אחרי אלבום בכורה מעולה, ומוכיח שכשיש לך שירים נהדרים וקול אלוהי, פשוט לא צריך אפקטים, סיפור וכו'. מספיק ללוות את הקלטת השיר באולפן כדי לייצר לחלוחית בעיניים.
 
פרנק אושן ממשיך במסעו ליצור ההיפהופ
פרנק אושן ממשיך במסעו ליצור ההיפהופ – אר'אנ'בי מרסק הלבבות מכולם. אם האלבום הראשון שלו היה מאסטרפיס, הרי שכאן הוא נכנס אפילו יותר עמוק. אי אפשר להישאר אדישים למול הקליפ היפהפה והנועז שמלווה את הסינגל הראשון מתוכו.
טינריון (מדבריות בעברית) - ההרכב של מוזיקת עולם.
קל לקרוא לטינריון (מדבריות בעברית) הרכב של מוזיקת עולם. הם מגיעים ממדבר סהרה ומושפעים עמוקות ממוזיקה מרוקאית עממית – פולק עם בלוז עם רוק מצפון אפריקה, בלילה שלמה של מערב, מזרח, הפקה עדכנית, צליל יחודי – והתוצאה, איכשהו, מצטיינת בפשטות וביופי. ההרכב חורך במות בכל פסטיבלי המוזיקה הבולטים בעולם ושיתף פעולה עם שמות כמו רד הוט צ'ילי פפרז, סנטנה, רוברט פלנט ועוד רבים וטובים.
תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...