זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | 5 דברים שלא ידעתם על Native

פורסם ע"יShoofra 14 בדצמבר 2016 אין תגובות
נעליים לנשים ולגברים - Native

Keep it lite – זה הסלוגן של הסניקרס קלות המשקל של native, וכשאנחנו אומרים "קלות" אנחנו מתכוונים לזה – רק 24 קוביות מרשמלו לנעל. המותג הזה כל כך שונה בנוף הסניקרס העולמי מהרבה סיבות, אם זה בגלל העיצוב הנקי והייחודי, אם בגלל הנוחות או בגלל המשקל הקל, אבל הוא ייחודי בעיקר בגלל החדשנות שלו, חדשנות שבבסיסה גישה אקולוגית הפועלת לקידומם של נושאים כמו איכות סביבה, בריאות ולייף סטייל. יש לנו כל כך הרבה דברים טובים להגיד על נייטיב, הנה כמה שאולי לא ידעתם:

נעלי נייטיב (Native) קלות בצבע אפור

נעליי נייטיב שוקלות כ-24 חתיכות מרשמלו

  1. המוטו של החברה הוא להביא את העתיד לעולם הנעליים כך שזה יראה כאילו היה כאן תמיד אבל למעשה מעולם לא, כמו שיר מוכר שמתנגן בפעם הראשונה בצורה שלא שמענו מעולם. הרעיון – להביא את המוכר והנוח אל תוך משהו חדשני ורענן. לא הבנתם? אנחנו ממליצים פשוט להכניס את הרגל לתוך נעל של המותג, אתם תופתעו לגלות שאתם מזהים את התחושה הזאת בדיוק.
  2. נייטיב מצהירה על עצמה כחברה ידידותית לחיות ולבני אדם – נעלי המותג טבעוניות לחלוטין, ללא שימוש בבעלי חיים בשום שלב של תהליך הייצור. גם לא בבני אדם :).
  3. בניגוד לנעליים טבעוניות ואקולוגיות אחרות בסביבה, לסניקרס של נייטיב עיצוב קליל עם צבעוניות אדירה, מה שיוצר נעלי קז'יואל מדויקות ואווריריות שפשוט יושבות בול.
  4. לליין נעלי הילדים של המותג יש לקוחה אחת מאד מפורסמת – סשה אובמה, בתו של נשיא ארצות הברית. סשה צולמה עם נייטיב צהובות כשהייתה בחופשה עם אביה בקמפ דיוויד, ולנו נראה שככה היא לגמרי יכולה להביא שלום לעולם. צפו כאן.
  5. כחלק מהרצון לקדם נושאים סביבתיים מתחזק המותג מגזין אינטרנטי מושקע בשם Native Tongue, עם מגוון כתבות מצולמת בנושאי אופנה, אקולוגיה ואיכות חיים. במסגרת המגזין נוצרים שיתופי פעולה מעניינים וייחודיים עם אמנים בתחומים שונים, שווה לבדוק אותו כאן.

שתי נשים בגרביים ארוכות בנעלי נייטיב (Native Shoes)

מה בקולקציה?
סניקרס Monaco Low –
נעלי הדגל היוניסקסיות של הקולקציה הן למעשה שיר הלל לקז'יואל: נקיות, פשוטות, פונקציונליות, מדויקות ובעיקר בעלות לוק על-טרנדי ועל זמני. הן אידיאליות לחורף הישראלי, סופר נוחות ויתאימו את עצמן בטבעיות למלתחה שלכם. הן מגיעות במספר צבעים ובמגוון מידות לנשים ולגברים.

native - monaco low

נעלי מונקו של נייטיב

APEX
נעלי APEX של נייטיב לוקחות אותנו מהחורף הישראלי ומטיסות אותנו הישר לנופים המושלגים של קנדה הקפואה. המראה המגושם של הנעלים, שמזכירות קצת נעלי הרים, נהיה מאד אופנתי בשנים האחרונות והאינטרפרטציה של נייטיב לטרנד בהחלט עושה לנו חשק להצטרף גם. דרך אגב, אל תתנו למראה לבלבל אתכם – הנעליים עדיין קלות משקל כמו כל נעלי המותג, ככה שהן ממש בגדר חובה בארון.

native-apex

נעלי APEX של נייטיב

סניקרס Apollo Chukka
נעלי צ'וקה מיועדות לאלו שרוצים את הנוחות והפונקציונליות של הסניקרס, בתוספת המשקל הקל שמאפיין את כל נעלי נייטיב ועם מראה מהודק ומתוחכם יותר. שלא תטעו, הצ'וקה עדיין יהיו מושלמות ליום-יום, אך הן יהיו נפלאות גם לערב או ללילה או לאחר הצהריים.

native-chukka

נעלי CHUKKA

רוצים עוד? קליק ל-native.

מותג הנעליים נייטיב

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...