El Naturalistaזרקור מותגמותגים

זרקור מותג | חמישה דברים שלא ידעתם על אל נטורליסטה

פורסם ע"יShoofra 3 באוגוסט 2016 אין תגובות
אישה יושבת על החלק האחרוי של רכב וצוחקת בעוד גבר שנשען על הרכב מנגן בגיטרה לכיוון ההפוך שלה
אאישה נושאת סלים בין גינות אורבניות
נעלי אל נטורליסטה בטיפוס על עצים מלאי טחב

El Naturalista ושופרא ביחד כבר שנים ארוכות, ולא סתם: מדובר חברה בעלת מודעות סביבתית גדולה, הפונה אל אוהבי הטבע והסביבה ודוגלת בפשטות ונוחות. מייסדי המותג מחזיקים בדעה, כי האדם הוא המשאב הטבעי היקר ביותר ולא ניתן לחשוב על הטבע בלעדיו. מסיבה זו אחריות חברתית מהווה יסוד חשוב ומהותי לחברה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפרויקט תמיכה בילדים מאוכלוסיות חלשות בפרו שיזמה החברה, וכן בקוד מוסרי המושתת על כל תחומי פעילותה. אז מה מייחד את החברה הספרדית הזאת? הנה חמישה דברים שאולי לא ידעתם

  1. החברה הוקמה בשנת 2001 באיזור ריוחה בספרד הידוע בטבע שלו ובתעשיית היין המפותחת שלו – יש סוג של יין שנקרא על שם האיזור הגאוגרפי ונוצר בו בלבד, בדומה למשל לשמפניה משמפיין בצרפת.

2. בחיפוש אחר השראה צוות מעצבי אל נטורליסטה נוסע בעולם ונפגש עם תרבויות, היסטוריה ואגדות. כאשר הם מגיעים ליעדם המעצבים מתבוננים בסביבה הטבעית ומנסים לתפוס את המהות שלה. כל טיול מהווה מקור השראה לסיפור ולקו של נעליים. אם תשימו לב, כל סולייה של נטורליסטה נראית כמו מרקם טבעי אחר: ביצה, אדמה מדברית, שדות חרושים..

3. לחברה מדיניות סביבתית ברורה, שמוציאה לפועל את מחויבותה לטבע ולאיכות בלא פשרות.  במסגרת מדיניות זו נשמרים הכללים הבאים –
שימוש בחומרים ובצבעים טבעיים, הימנעות משימוש בחומרים ובמוצרים מזהמים, שימוש מרבי בחומרים הניתנים למחזור או לפירוק (biodegradable).

4. כאמור, החברה משלבת תמיכה בסביבה עם תמיכה בעובדים, דרך תשלום תמורה הוגנת לספקים ולעובדים, קידום שיטות עבודה מסורתיות ותמיכה בטכנולוגיות חדשות שפותחו בלעדית ע"י החברה, במטרה לצמצם את הנזק הסביבתי עד כמה שניתן.

5. לחברה מחלקה מיוחדת האמונה על יישום מדיניותה בתחום האחריות החברתית.
בשנת 2004 הקימה החברה מפעל סיוע לאוכלוסיות חלשות בפרו שנקרא פרויקט אטאוצ'י, חלק מהכנסות החברה מופנת למימון קבוע של הפרויקט, במסגרתו הוקמו בתי ספר ובית מחסה לילדים יתומים ונכים בעיר ארוקיפה, פרו. לאחרונה החל מפעל הסיוע לפעול גם בטנזניה שבאפריקה.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...