זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | 5 דברים שלא ידעתם על Yuko Imanishi

פורסם ע"יShoofra 16 בפברואר 2017 תגובה אחת
5 דברים שלא ידעתם על Yuko Imanishi
5 דברים שלא ידעתם על Yuko Imanishi
Yuko Imanishi
5 דברים שלא ידעתם על Yuko Imanishi
Yuko Imanishi

אם היינו צריכים להגיד לאיזו מדינה יש את סגנון העיצוב הכי מדויק ומינימליסטי שאפשר, מן הסתם היינו בוחרים ביפן. אם הייתם מבקשים מאתנו לבחור עוד ארץ – שלה יש את מוצרי העור הכי איכותיים והתפירה שלה עילאית, גם פה יש לנו תשובה די ברורה – איטליה. לכן אנחנו אוהבים במיוחד את הנעליים של המעצבת היפנית Yuko Imanishi, שמשתמשת בתהליכי היצירה שלה בעורות איטלקיים איכותיים, בעזרתם היא יוצרת נעליים שמשדרות אלגנטיות יפנית קרירה וחסרת מאמץ, בעלות קו מינימליסטי, מדויק וחכם. הנה 5 נקודות מעניינות שיעזרו לכם להכיר קצת יותר טוב את המותג:

1. הפילוסופיה שעומדת מאחורי המותג היא "לעשות מה שאחרים לא מסוגלים" – אולי זה נשמע קצת יומרני אבל השילוב הייחודי של איכות איטלקית, עיצוב יפני וירידה קפדנית לפרטים מאפשרים לחבורה הזאת לעמוד בגאווה מאחורי המילים האלו.

2. הנעליים של יוקו אימנישי נוחות מאד, בעלות מין נעימות כזאת שאפשר להבחין בה כבר מהרגע הראשון. בכדי להגדיל את תחושת הנוחות של הנעליים יש להן רפידות סופגות בסוליה הפנימית, המאפשרות בלימת זעזועים ותחושה רכה ברגל.

3. למותג מודעות סביבתית גבוהה ותהליך הייצור של הנעליים אינו פוגע בסביבה. ביוקו משתמשים בעורות לא מעובדים אך הבשורה האמתית היא שבחברה עובדים על פיתוח של חומר צמחוני שיוכל להחליף את העורות בעתיד.

4. החברה מייצרת את הנעליים שלה במזרח אך שלא כמו מותגים רבים היא מעודדת תהליכי יצור הוגנים. לכן, היא מקפידה על תנאי העסקה מכובדים, סביבת עבודה טובה ומשכורות הוגנות לעובדיה. כמו כן, היא אינה מעסיקה ילדים ומשקיעה משאבים לחינוך ושינוי בתנאי העבודה במזרח.

5. ישראל (וכשאנחנו אומרים ישראל אנחנו מתכוונים לשופרא) היא אחת הלקוחות הגדולות של המותג – הקונות שלנו מעריכות את הדגמים המינימליסטים האלו ואת הבשורה היפנית שהם מביאים איתם.

בקרו בעמוד של יוקו באתר שופרא כדי לראות את הנעליים בקולקציה שבחנויות.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...