המלצת הצוותמותגים

Must Have | ההמלצות שיעזרו לכם לעבור את אפטר-סייל החורף בשלום

פורסם ע"יShoofra 9 בפברואר 2017 אין תגובות
vialis

איכשהו מבלי ששמנו לב החורף כבר כמעט נגמר לו. אנחנו לא בטוחים שנתגעגע לקור ולגשמים (אנחנו גם לא ממש בטוחים שהיו כאלו בכלל) אבל אנחנו בטח נתגעגע לאאוטפיט החורפי הכיפי שהם מביאים עמם. עכשיו, כשמזג האוויר מתחיל להתחמם ואנחנו אשכרה צריכים להוציא מדי פעם את משקפי השמש מהתיק, זה בשבילנו סימן משמח במיוחד – מכירות סוף העונה כבר כאן. בעצם יותר טוב מסוף העונה – הסוף של הסוף של הסוף עונה.

גם שופרא חוגגת, עם שישה ימי אפטר-סייל של הנחות לחברי המועדון שלנו וגם למצטרפים חדשים. מכיוון שהנעליים הולכות ונגמרות החלטנו לעזור לכם להיות יותר יעילים ולהגיע לסניף כשאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים להשיג:

אם אתן מהבנות האלו שבדרך כלל אוהבות את הנעליים שלכן שטוחות ופונקציונאליות אבל צריכות זוג נעלי עקב אחד מושלם בארון – כזה שיסגור את הפינה לכל החתונות, בת מצווש, בריתות ותמיד יסחט מחמאות – הנעליים של שו-מייקר הן בול בול בול מה שאתן צריכות.

 

נעלי עקב של שומייקר במבצע

אפקט הוואו בחסות שומייקר

אם את זאת שמתלבשת צבעוני וקונה תמיד את הנעליים הכי משוגעות שיש, אבל אז בפעם האחת שאת צריכה נעל שחורה קלאסית ומדויקת את נתקעת בלי שום דבר – לכי על הויאליס האלו, הן יעשו בשבילך את העבודה.

נעלי ויאליס בסייל

ויאליס מדוייקות כתמיד

נגיד ואתם טיפוסים עירוניים, שאוהבים להסתובב ברחובות שעות, מחבבים רטרו ומאמינים בקז'יואל כדרך חיים – הסניקרס האלו של aro יתאימו לכם בול (וגם יהיו נוחות בסוף היום בדיוק כמו בהתחלה שלו).

סניקרס ארו בסייל

הסניקרס הספרדיות של ארו

מכורות – זה בשבילכן: אתן מכירות את כל הטרנדים האחרונים אבל מעדיפות אותם עם קריצה או איזה טוויסט משוגע, ולמען האמת אנחנו לא צריכים להגיד לכן במי לבחור – אתן כבר יודעות איך אתן אוהבות את הג'פרי קמפבל שלכן ויודעות שהוא לעולם לא יאכזב.

נעלי ג'פרי קמפבל בסייל

ג'פרי קמבפל למבינות עניין

אנחנו אוהבים בחורים של ג'ינס וסניקרס, כאלו שלא מחפשים משחקים ותחכומים, אבל גם הם צריכים מדי פעם נעל קצת יותר אלגנטית – החספוס של סניקי סטיב יספק את הקוליות הדרושה גם באירועים מכופתרים.

מגפונים של סניקי סטיב במבצע

הגברים של סניקי סטיב

אתם כבר יודעים שכל אחד צריך סניקרס אבל עדיין לא מצאתם את הסניקרס המושלם – זה הזמן לעבור ל-native. קלות משקל, טבעוניות, סופר מגניבות ומתאימות עם כל פריט לבוש בארון (אבל באמת, נסו ותראו שזה עובד).

סניקרס נייטיב טבעוניות במבצע

קלילות ע"פ נייטיב

לכל אלו שמבלים את החורף הישראלי בחלומות על הקיץ הקליפורני, כולל גלישה במי האוקיינוס, סיבוב סקייטרים בוניס ביץ' + כמה הופעות היפ-הופ של האמנים הכי חמים בהוליווד – אתם לגמרי חייבים את הסופרה הזאת אתכם.

סניקרס סופרה במבצע סוף עונה

הוייב הקליפורני של סופרה

 

אם את בעלת מודעות סביבתית וחברתית, חשוב לך להיראות טוב ולנעול נעליים שמחות וצבעוניות, אך לא במחיר של נוחות ובריאות – המגפונים של אל נטורליסטה יתאימו לכל דרישותייך.

מגפונים של אל נטורליסטה בסייל

אל נטורליסטה – מגפונים עם מצפון

אחרונים חביבים, אלו שמעדיפים להעביר את החורף שלהם עם זוג מגפונים אחד מנצח, כזה שהוא גם מיוחד אבל גם מספיק איכותי כדי להחזיק לאורך זמן, כזה שמוסיף אדג'יות להופעה בכל בוקר מחדש, כזה שלא מפסיקים לשאול מאיפה הוא – לכו על A.S. 98, שכאילו נולדו בדיוק בשביל התפקיד הזה.

מגפוני איירסטפ במבצע

המגפונים המנצחים של A.S. 98

אתם מוזמנים לאחת מחנויות שופרא במהלך ימי האפטר-סייל, 13-18 בפברואר, ולגלות איזה טיפוס אתם. אנחנו מבטיחים, יש נעליים של שופרא לכוווולם (לפחות בינתיים).

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...