אופנהבעולם

זוגות | מלחמת צבעים

פורסם ע"יShoofra 27 בדצמבר 2016 אין תגובות
נעליים בצביעה ייחודית - Pantone
vantablack vs pinkest pink

תארו לכם שיש צבע אחד שרק אתם יכולים להשתמש בו בעולם כולו. עכשיו תארו לכם שיש צבע אחד שרק לכם אסור להשתמש בו. נשמע מופרך? תשאלו את האמן ההודי-בריטי-יהודי אניש קפור.

הסיפור התחיל כאשר קפור, אחד האמנים המפורסמים בעולם, רכש את הזכויות על Vantablack, הצבע השחור הכי שחור שקיים כיום, אשר פותח ע"י חברת ההייטק NanoSystem. מאז, הוא היחידי שיכול להשתמש בצבע, מה שגרם באופן מוצדק לחלוטין למחאות רבות של אמנים ויוצרים מסביב לעולם.

עכשיו נמצאה הנקמה המושלמת, והיא שייכת לאמן הבריטי המגניב והצבעוני, סטיוארט סמפל. סמפל פיתח צבע חדש בשם PINKEST PINK, וניחשתם נכון, הוא משווק אותו כצבע הורוד ביותר שפותח אי פעם. הצבע הזה, בשונה מהצבע של קפור, זמין לשימוש לכולם. טוב, בעצם אולי לא ממש לכולם – יש אדם אחד בעולם שלו אסור להשתמש בצבע, וכן, שוב ניחשתם נכון, מדובר באניש קפור.

סמפל הרים קמפיין שלם לטובת העניין והוא מחתים את כל מי שרוכש את הצבע על הצהרה לפיה אסור להעביר או למכור את הצבע הלאה לקפור. אתם יכולים לראות את ההצהרה כאן.

חשבתם שהסיפור נגמר פה? זה רק התחיל. בינתיים הספיק קפור להעלות תמונה שלו עם הצבע הורוד של סמפל, שלא נשאר חייב והוציא בינתיים צבע נוסף, Glittery Glitter. המשך בטוח יבוא.

מה נותר לנו להגיד? כל הצבעים האלו הותירו אותנו מבולבלים, אז אנחנו חוזרים לפלטת הצבעים של פנטון ולסניקרס המושלמות שלהם, שמזכירות לנו איך צבעים צריכים להתנהג. ומיותר להגיד, כאן כולם מוזמנים.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...