המלצת הצוותמותגים

Must Have | הסניקרס הכי הכי של העונה

פורסם ע"יShoofra 25 בדצמבר 2016 תגובה אחת
נעליים עם מראה גראנג'י, אורבני ואדג'י

בואו נודה באמת – למרות שנראה כאילו מאד קר כאן לאחרונה, החורף הישראלי הוא לא חורף אמיתי. גם אם יש כמה ימים גשומים בשנה, עדיין העונה הקרה היא זמן מושלם לסניקרס, כך שכל אחד מאתנו צריך כמה כאלו בארון. הנה ההמלצות לסניקרס הכי נכונות שתמצאו השנה:

הסניקרס העל-זמניות של woden
מחפשים סניקרס שימושיות שיתאימו להכל, כאלו שלא צריכות להתאים לטרנדים חולפים אבל שיהיו עם טוויסט מיוחד ששונה מהשאר? הסניקרס של Woden הן פתרון נהדר. המותג הסקנדינבי הנפלא הזה מציע נעליים סופר איכותיות לנשים ולגברים במגוון טקסטורות ייחודיות, כמו למשל הנעלים ההורסות האלו, שנותנות פיל אירופאי, ממש כאילו היינו בקופנהגן:

נעלי woden כחולות עם שרוכים

סניקרס שימושיות של woden

הטאצ' המטאלי של CRIME
הסניקרס של קריים לונדון הן בין הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות, בעיקר כי הן לא נראות כמו שום דבר אחר מסביבן. הן מעוצבות בהשראת אחת הערים האהובות עלינו בעולם ועשויות משילוב מגניב של עור עם דיטיילים אופנתיים של ניטים, חומרים מטאליים וחלקי מתכת. והתוצאה? מראה גראנג'י, אורבני ואדג'י, ממש כמו כאן:

נעליים של מותג Crime London

נעלי Crime London

 

SUPRA קליפורניקיישן
מה קורה כשנעליים, מוזיקה, גלישה, סקייטבורד ואמנות רחוב נפגשים? הסניקרס הבאות מגיעות אלינו היישר מקליפורניה ויודעי דבר אומרים שהן הדבר הבא באופנת הרחוב והסקייטרים. סופרה הוא מותג חדשני אשר מציע מגוון דגמים לגברים ולנשים עם גזרות קלאסיות וצלליות פורצות דרך, בשילוב ייחודי של חומרים וצבעים. הזוג הזה הוא בסט סלר אצלנו ואנחנו לגמרי מבינים למה:

נעלי סופרה | Supra בצבעי פסטל בהירים

נעלי סופרה supra מקליפורניה

מי צריך שרוכים? יש ARO
אחד הטרנדים הנוחים והכיפיים של העונות האחרונות הם סניקרס עם רצועות אלסטיות שמחליפות את השרוכים המציקים. הנעליים המעולות האלו של ארו הספרדיים מעוצבות בהשפעת עיר הבית של המותג, ברצלונה, ולמעשה הן שילוב מעניין וקליל בין מגפונים לסניקרס. הן יהיו מושלמות לחורף הנוכחי, במיוחד לעצלניות שבינינו, אבל לא רק.

נעלי ארו (Aro) ללא שרוכים

נעלי Aro ללא שרוכים -שילוב בין מגפונים לבין סניקרס

CREATIVE – כשסניקרס פוגשות נעלי ערב
הסניקרס של המותג האמריקאי הפופולארי מבקשות ליצור הכלאה בין הנוחות של סניקרס לסטייל המוקפד והרשמי של נעלי ערב. יש משהו כל כך נכון בעיצוב של קריאייטיב, אם מבחינת הצבעים החורפיים ואם מבחינת השילובים של הטקסטורות, כך שהן למעשה מתאימות לכל שעה של היום והן פשוט עושות חשק לצאת איתן לסיבוב (וזה עוד לפני שהזכרנו את הנוחות).

נעלי creative שחורות

נעלי creative – בין סניקרס לנעלי ערב

נעלי native (נייטיב) קלות משקל

נעליי נייטיב (Native) במשקל של 24 קוביות מרשמלו

NATIVE – קל להיות טבעוני
הסניקרס של native שוקלות כמו 24 קוביות מרשמלו. לא מאמינים? תשקלו בעצמכם. אם זה לא מספיק הן גם 100% טבעוניות וידידותיות לסביבה. בנוסף, יש להן סטייל קז'יואלי מדויק, נקי וקלאסי. עוד משהו? כן, אלו נעלי יוניסקס שמתאימות גם לבנים וגם לבנות. מושלמות, כבר אמרנו?

רוצים עוד נעליים? בקרו בעמוד המותגים שלנו.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...