בעולםמוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | נובמבר סקנדינבי

פורסם ע"יShoofra 30 באוקטובר 2016 אין תגובות

תוך כדי שוטטות בין המדפים בשופ מלחה – ירושלים, החנות שלי, הבחנתי בנוכחות סקנדינבית הולכת וגוברת: מותגים כמו Woden, Shoe the Bear, Sneaky Steve ואחרים שולטים בקולקצית החורף וממש מזמינים פסקול שמבוסס על המוזיקה הכי כיפית שמגיעה מהצפון הקפוא. הנה כמה כיוונים שיתאימו לנעליים שלכם.

דנמרק זכורה בעיקר כארץ האגדות של הנס כריסטיאן אנדרסן, אבל בקליפ של The Raveonettes הילדים המתוקים והבלונדינים מוצגים באור מפתיע. צמד האינדי רוק המתקתק מושפע רבות מוולווט אנדרגראונד והניגוד בין הצלילים העדינים לחריפות של הקליפ מצמרר.

חוזה גונזלס הוא שוודי ממוצא ספרדי ואחד הסינגר-סונגרייטרים האהובים בישראל. הלהיטים שלו חרכו את הרדיו וההופעות שלו היו סולד אאוט. מוזר לגלות שלא רבים מכירים את פרויקט הצד היפהפה שלו, Junip, להקה שוודית משובחת עם קליפים שמצליחים אף להתעלות על המוזיקה. צפיית חובה.

Little Dragon הם להקה שוודית עם צליל דרים-פופי מובחן וממכר. אם חייבים לדעת, נספר שהסולנית, יוקימי נגנו, היא בת זוגו של אותו חוזה גונזלס ומוזיקאית פעילה מאוד בפני עצמה שמקליטה עם הרכבים רבים. הקליפ שבחרנו ליווה את הלהיט הראשון שלהם, אי שם ב-2007, אך הצלילים עדיין מרגשים ואנימציית הצלליות עדיין חורפית ונעימה מאוד

Koop הוא אחד ההרכבים שמשתפים פעולה עם יוקימי פעמים רבות. הקטע שבחרנו, כמו שאר הקטעים של הצמד גם זה משלב ג'אז וסווינג עם נגיעות אלקטרוניות כיפיות ומשמחות. כשפתחנו את הסניף של שופרא בירושלים לא היה יום שנגמר בלי האלבום הזה, מ-2010, שמתאים מאוד לחורף ירושלמי מהורהר.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...