המלצת הצוותמותגים

Must Have |אז איזה נעליים אתם חייבים, אבל פשוט חייבים, מקולקצית החורף?

פורסם ע"יShoofra 10 באוקטובר 2016 אין תגובות
בחור ובחורה יושבים על גדת הנהר

עונת החורף הגיעה ואנחנו מתחילים לזמום על כל, אבל כל, דגמי החורף האפשריים. אם גם אתם נוטים להתאהב בכל זוג שאתם פוגשים, אנחנו ממליצים לגשת אל ארון הנעליים הפרטי שלכם ולסמן באיזה אגף יש חוסרים. את הזוגות הלוהטים ביותר כבר מיינו לפי המחלקות, לכם נשאר רק לבחור:

הקלאסיות

לגברים

סניקי סטיב - נעליים חומות לגברים

הנעליים של Sneaky Steve, החברה השבדית האהובה, הן הגזרה שאתם צריכים ביותר מצבע אחד. תסמכו עלינו. אתם צריכים אותן לחתונה של אחיכם, לפגישה, לדייט או לסתם יום של לבוש הולם. וכן, אפשר עם עם ג'ינס כתוספת תשומת לב והשקעה.

מחיר: 525 ₪

לנשים

שומייקר - נעליים שחורות לנשים

נוחות אבל עם קצת עקב. שחורות אבל עם טוויסט בטקסטורה. מתאימות לחורף אבל גם יכולות לתפקד בקיץ. הולכות עם שמלה, מכנסיים מחוייטים וחצאית. בקיצור – לא ברור איך חיית בלי ברטה של Shoemaker הישראלית עד כה.

מחיר: 595  ₪

חולשה לבורדו

סופרה - נעליים בצבע בורדו לגברים

לגברים

קוראים לו Flow  ומכל הדגמים של חברת הסקייטרים האמריקאית האדירה Supra הוא נכנס ללבנו באופן בלתי הפיך. משהו בגזרה הנונשלנטית אך מלאת הפרטים, בטווח הצבעים הרחב ובאווירה האורבנית לא מאפשר לנו להשאיר אותו על המדף.

מחיר: 345 ש"ח

לנשים

ג'פרי קמפבל - נעליים בורדו לנשים

איך שוברים את האפרוריות בחוץ? בקלות, עם זריקת בורדו בוהק של Jeffrey Campbell, המותג האמריקאי שהיה לאובססיה. הגזרה הוינטג'ית קורצת לתדמית של ילדה טובה נעלי לכה. זאת ילדותך השנייה? לא נכחיש.

מחיר: 545 ש"ח

נעליים בורדו לנשים מעור ורצועות

האיטלקים האלה פשוט יודעים. אין מה להגיד. יודעים מה זה גזרות מנצחות, יודעים איך לבחור חומרי גלם באיכות שאין למצוא בשום מקום אחר ויודעים איך לבחור גוון של אדום שינצח כל אפרוריות וישאר אין לעולם ועד.

מחיר: 1,180 ש"ח

כשמתחשק להתכרבל

נעלי Creative Recreation שחורות

לגברים

חברת Creative Recreation האמריקאית מצטיינת בנעליים שוברות שגרה שלא משאירות אף אחד אדיש. משהו בחומריות דמוית הצמר של הסניקרס הללו פשוט עושה לנו חשק להתכרבל בהם עד אין קץ.

מחיר: 595 ש"ח

נעלי גולה GOla shoes בצבע זהב

לנשים

לא הרבה דברים הם על זמניים, חוץ מתשלומי מיסים והגזרות של Gola. בית האופנה הבריטי בן ה-100 (!)  מתהדר בשנים האחרונות בעורות מטאליים הורסים ת'בריאות, ובגזרה הנוכחית משלב לוק ניינטיזי נינוח עם הצבעים הכי נכונים שיש

מחיר: 445 ש"ח

נעלי סניקרס של ARO

Aro הספרדים שמו לנגד עיניהם דבר אחד ויחיד: סניקרס מקסימות, עם מראה מעט משומש ומיושן. גזרת החורף הגבוהה תגן עלייך מפני טיפות הגשם כדי שתגיעי עם גרביים יבשות ותשמור עלייך נינוחה ונעימה במיוחד בזכות ריפוד פנימי רך ושמיכתי במיוחד.

מחיר: 545 ש"ח

רגע של העזה

נעליים כחולות של Crime

הנעליים של Crime שמשלבות אטיטיוד בריטי עם איכות איטלקית ישברו כל לוק משעמם וכל יום מדכדך עם דיטיילים משובחים. יותר תשומת לב מלאמץ כלבלב חדש.

מחיר: 780 ש"ח

הנעליים של Chie Mihara

נשים

מהרגע בו פגשנו את הנעליים של Chie Mihara, האישונים שלנו הפכו ללבבות. ולא סתם – האיכות המסחררת, ההקפדה על פרטים וחומרים משובחים במיוחד, הצבעים הייחודיים וגם הסוליה הנוחה במפתיע לגובה הופכים את הנעליים הללו לרכישה שתלווה אותך לנצח.

מחיר: 1,050 ש"ח

נעלי טריפן שחורות

Trippen הגרמנים מספקים את הסחורה לכל הימים בהם את רוצה שאף אחד, או אחת, לא יתעסקו איתך. מגף שהוא שיא האטיטיוד החורפי-מהודק. העיצוב היחודי, העיבוד שכולו עבודת יד והעורות האיכותיים הופכים את הנעליים ליצירת אמנות שתשאר איתך לנצח.

מחיר: 1,240 ש"ח

 

רוצים עוד? לחצו להצצה בקולקציה.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...