טרנדיםקיץ

Must Have | מדריך הטרנדים לעונת המעבר 2017

פורסם ע"יShoofra 8 במרץ 2017 אין תגובות
הסניקרס של וודן

עונת המעבר היא העונה הנפלאה ביותר בשנה. זה לא רק מזג האויר המושלם, זה גם הזמן בו הקולקציה החדשה של שופרא נוחתת בחנויות ואנחנו עסוקים בהכנת רשימות לכל מה שאנחנו חייבים להשיג ממנה. בכדי להכין את הרשימה האידיאלית נעזרנו בדיווחים משבועות האופנה בפריז, ניו יורק ומילאנו, שאמנם הציגו את הקולקציות לחורף הבא, אבל בינינו מה שהכי מעניין זה מה לבשו האורחים. רחובות הערים התמלאו בדוגמנים, מעצבים, בלוגרים וחובבי אופנה מושבעים ששמרו על הופעות מלאות שיק וסטייל, שפשוט הוציאו לנו את העיניים מקנאה ובעיקר הכתיבו את הטרנדים העכשוויים, הצבעים הנכונים, הגזרות, סוגי העקב והטקסטורה.

אז מה מחכה לנו?

תשמרו על קשר

העונה הקרובה תספק לנו הזדמנות להיזכר במחנות הקיץ ממחנות הנוער כי אחד מהטרנדים הכי חמים שנצפו ברחובות מילאנו וניו יורק ידרוש מאיתנו להתחיל לעשות קשירות. טוב נו, לא באמת נדרש כאן קשר כפיתה מורכב, גם קשר פרפר פשוט עם ליפופים על הרגל יספיק, למשל בנעלי הסירה האלו של ויאליס:

נעלי קשירה של ויאליס

נעלי קשירה של ויאליס

ועדת קישוט

הטרנד הבא מנסה להשכיח מאיתנו את כל מה שלימדו אותנו הסקנדינבים, כי בעונה הקרובה יותר זה יותר – אבני חן, גדילים, ערבוב טקסטורות, רקמות – בעונה הזאת הנעליים שלנו יהיו מקושטות יותר מתמיד. יושב ראש ועדת הקישוט של שופרא הוא ג'פרי קמפבל, שמספק לנו כמה זוגות מוצלחים, שמנצלים בחוכמה רבה את הטרנד האחרון:

קולקציית הקיץ המקושטת של ג'פרי קמפבל

קולקציית הקיץ המקושטת של ג'פרי קמפבל

נעליים מרוקאיות מקושטות של ג'פרי קמפבל

נעליים מרוקאיות מקושטות של ג'פרי קמפבל

אפשר לצאת מהקווים

נעליים עם גזרות לינאריות נותנות לרוב תחושה של אופנה מתקדמת ומאד מוקפדת. בעונה הקרובה נראה יותר יצירתיות בתחום הזה, עם משחק של צורות וקווים שיתנו טאצ' מחויט ואופנתי. הנעליים של United Nude מדגימות את המשחק הזה בצורה מעולה:

הסימטריה של יונייטד ניוד

הסימטריה של יונייטד ניוד

מרימים את ההופעה

הן אמנם כאן כבר תקופה אבל בזמן האחרון הן מקבלות שדרוג נוסף – אם זה הגובה, אם זה הסגנון או הסטייל, בכל מקרה הפלטפורמות כאן כדי להישאר ולא נראה שנצליח לשרוד את העונה הקרובה בלי לפחות זוג אחד כזה בארון. ואם אמרנו פלטפורמות אז התכוונו ל-Trippen, שכמו בכל עונה מציעים נעליים בשלל פלטפורמות עץ מרשימות, שכל כך מזוהות עם המותג. הנה רק דוגמה קטנה:

הפלטפורמות של טריפן

הפלטפורמות של טריפן

צריך גרביים?

אחד הטרנדים החביבים של העונה הקרובה הם מגפי הגרב הכה מחמיאים לרגל. מצד אחד נעימים ואלסטיים, מצד שני נותנים להופעה אדג' יותר מהודק ומגניב, שמתאים בדיוק לערבים הקרירים בארץ. בדיוק בגלל זה, יש לנו הרגשה שאנחנו הולכים לחרוש הרבה על הבול-בוקסר האלו:

מגפוני הברך של בול בוקסר

מגפוני הברך של בול בוקסר

עונת הסניקרס

המבקרים של שבועות האופנה מסביב לעולם הוכיחו לנו שוב את מה שאנחנו כבר יודעים הרבה זמן – עונת המעבר היא העונה המושלמת לסניקרס. זה גם מזג האוויר, גם האווירה הקלילה וגם האפשרות לצוות אליהם ביגוד יותר מופרע, אבל אנחנו לגמרי מאוהבים בצבעים של הסניקרס של המותג הדני Woden:

הסניקרס של וודן

הסניקרס של וודן

רוצים עוד? תוכלו לראות הצצה לדגמים מהקולקציה החדשה ממש כאן.

נעליים מקושטות מבית ג'פרי קמפבל

נעליים מקושטות מבית ג'פרי קמפבל

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...