טרנדיםקיץ

Must Have | סייל קיץ 17 – איזה מהנעליים חייבות ללכת אתכן?

פורסם ע"יShoofra 18 ביולי 2017 אין תגובות
מבצע סוף עונה בשופרא

אם יש רצף אחד של אותיות שגורם לנו לרטט נעים בכל הגוף זה הרצף הזה – ס + י + י + ל, או במילים אחרות, סוף עונה. אם יש משהו שאנחנו אוהבים אפילו יותר מסייל זה הסוף של הסייל: בסניפים של שופרא יש עכשיו 40% הנחה על כל קולקציית הקיץ! בלוג שופרא כאן כדי לעשות סדר בחגיגות ולהמליץ לכם על הנעליים שאתם חייבים לשים אליהן לב (ואז לשים עליהן יד. ורגל. ואז עוד רגל).

נעליים מקושטות

מאיטליה ועד ג'פרי קמפבל, בקיץ הזה כולם יודעים שהנעליים הכי טרנדיות של העונה מגיעות עם קישוטים – ניטים, פרנזים, גדילים, קשירות ומה שעולה על רוחכם, הכל הולך! הנה כמה דוגמאות מהקולקציה:

מיול ניטים של ג'פרי קמבפל

 

as98

סנדלים של A.S. 98

 

סנדלים של emu ב-20% הנחה

סנדלים של Emu

 

Red Hot Chili Peppers

חם חם חם – לפי כל התחזיות הצבע השולט של הסתיו הקרוב יהיה אדום לוהט. למעשה, תתקשו למצוא מעצב מוביל שלא שילב בקולקציה הבאה שלו אאוטפיט מרשים בצבע של שדה תותים. אז למה לא להקדים את כולם ולהתאבזר כבר עכשיו בזוג נעליים שאי יהיה אפשר להתעלם ממנו? הנה האדומות של שופרא:

נעלי עקב אדומות של Kupuri במבצע

נעלי עקב של Kupuri
Shoemaker - נעלי גרייס קלי
נעלי עקב "גרייס קלי" של Shoemaker

 

נעלי עקב kupuri ב-30% הנחה

נעלי עקב kupuri

 

תרגיעו עם העקבים

זה נכון, אנחנו הרוסות על עקבים, אבל בקיץ אנחנו בעיקר הרוסות מחום. הגוף דורש פשטות – שיהיה נוח אבל לא במחיר של אובדן השיק. אז רגע לפני שגם אתן נופלות לכפכפי האצבע השגורות תנו צ'אנס לעקבים הקטנים, אלו שיאפשרו להסתובב בתל אביב גם בשעת צהריים בחודש אוגוסט.

Jeffery Campbell - ilona במבצע

כפכפים של Jeffery Campbell

 

סנדלים של Lilimill 

Mjus_1170X780

מיולז של Mjus

 

הפלטפורמות שוב כאן – יהיי!

אם בכל זאת לא בא לכן לוותר על העקבים, פלטפורמות הן הפתרון המושלם בקיץ הזה. אל דאגה, הן שוב באופנה וזה כבר ממש לא ניינטיז להסתובב איתן (ודרך אגב, גם אם כן ממש לא אכפת לנו, אנחנו מתגעגעים לשנות ה-90!), אז הנה כמה מהנבחרת של שופרא:

כפכפים של Bullboxer

 

סנדלים טבעוניים של NR ב-30% הנחה

סנדלים טבעוניים של NR

 

הפלטפורמות של LILIMILL ב-20% הנחה

הפלטפורמות של LILIMILL 
סנדלים עם גרביים

קוראות יקרות, בקיץ הזה טאבו נשבר – אפשר לנעול סנדלים עם גרביים וגם להיראות ממש קול תוך כדי (ואם אתן עדיין מפקפקות תשאלו את קנדל ג'נר). את הגרביים תביאו מהבית אבל אלו הסנדלים שאיתם תוכלו לעשות את זה נכון:

סנדלים של Jeffery Campbell ב-30% הנחה

סנדלים של ג'פרי קמפבל

 

united nude ב-30% הנחה

United Nude

אז רגע לפני שהכל מתחסל, ממליצים להגיע לסניפים שלנו בהקדם, האפטר-סייל מסתיים בשבת! תוכלו לראות את רשימת הסניפים המלאה כאן.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...