Fessuraמותגים

על הרדאר | מותג איטלקי חדש בשופרא

פורסם ע"יShoofra 3 באוקטובר 2023 אין תגובות
מותג חדש בשופרא

יש דברים שהם חזקים מאיתנו. לעמוד מול ויטרינה מלאה במאפים ולא לקחת שלושה לפחות; להיכנס לאינסטגרם רגע לפני השינה, למרות שהבטחנו לעצמנו לא לעשות את זה יותר; להתמהמה שתי דקות יותר מדי במקלחת, גם אם אנחנו באיחור נוראי; ולוותר על מותג נעליים מטריף, רק כי לשם שלו יש קונוטציה רפואית; כל הדוגמאות הנ"ל הן סיפורים אמיתיים מהחיים, במיוחד האחרון, כשגילינו את הגלגול החדש של פסורה, ברנד איטלקי משובח וחבר ותיק של שופרא. 

לפני הכל, בואו נדבר רגע על הפיל שבחדר. באיטלקית, פסורה (Fessura) משמעו "חריץ". אולי בשפת המגף זה מתגלגל יותר טוב באוזניים, אבל פה בלבנט המילה ישר שולחת אותנו למחשבות על איבר אחר בגוף. אבל היי, אנחנו אנשים בוגרים ויכולים להמשיך בעניינו (אחרי גיחוך קליל, זה באמת שם בעייתי). 

פסורה

ואחרי שהוצאנו את העניין הזה מהסיסטם, אפשר להתרכז במה שבאמת חשוב – הנעליים. לפני שנים לא מעטות, פסורה היה אחד מהמותגים הראשונים שמכרנו פה בשופרא וכלל דגמי סניקרס יצירתיים ופורצי דרך שהקדימו את זמנם. השנים חלפו, וגם כשלא מכרנו את פסורה, המותג נשאר עמוק בלב שלנו.

ואיך אפשר שלא? קודם כל, ההיסטוריה מתוקה במיוחד: 60 שנה אחרי שסבא שלהם פתח מפעל נעליים במחסן תבואה ישן בעיר האיטלקית מונטגרנרו, הנכדים אנדראה, ג'יורג'יו ומרקו וקיולה החליטו להמשיך את המסורת המשפחתית ולהקים באותו בניין ממש מותג סניקרס חדשני, צבעוני ובר קיימא, תוך כדי שהם נשענים על הידע שצברו מבית סבא, יחד עם תשוקה מתמדת להתפתחויות טכנולוגיות. במהלך השנים, פסורה הוציאה פטנטים שונים לסניקרס – מסוליות אלסטיות ועד ייצור שלא דורש דבק או תפירה – ועל כל הטוב הזה גם מגיעה חותמת אקולוגית בזכות הפחתת פליטת הפחמן הדו-חמצני ב-50% במפעלי החברה.

מותג חדש בשופרא לפני כשנה שמנו לב להתחדשויות המרגשות המתרחשות בפסורה וידענו – את קולקציית סתיו/חורף 23-24 אנחנו חייבים להביא לשופרא. וכך היה. הקולקציה הנוכחית, לנשים ולגברים, מונה 26 דגמים וצבעים וכוללת סניקרס קלאסיות בסגנון טניס לצד מגפוני גרב ועד נעלי ספורט (שופרא בכושר? כן, בהחלט!). רוב הדגמים, אגב, הם חלק מסדרת ®REFLEX של פסורה – נעליים יומיומיות ונוחות במיוחד המתאימות להליכות ארוכות והכל בזכות הרפידה פנימית שנרשמה כפטנט וסופגת ומשחררת אנרגיה קינטית ב-4 נקודות שונות בכף הרגל, בהתאם לעקרונות הרפלקסולוגיה. והסטייל? צבעוני וחד פעמי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. לכבוד ההשקה, הכנו סקירה ממצה של כל הדגמים, שלא תגידו שלא ידעתם.ן: 

סניקרס RUNFLEX 

ה-דגם של פסורה מבחינתנו העונה. סניקרס ספורטיביות בסגנון נעלי ריצה, נוחות בקטע אחר, ומתאימות לחדר הכושר או לישיבת פרלמנט בקפה על הפוך שיבולת. או בקיצור: דגם יוניסקס צבעוני ומושלם. 

פסורה

סניקרס REFLEX SPORT

דגם אולדסקול קלאסי והכי שימושי שיש. מגיע בצבע לבן עם נגיעות ניאוניות עדינות. הנעליים עשויות עור ממוחזר בשילוב קנבס והן קלילות באופן מפתיע.

פסורה

סניקרס REFLEX BASIC

גם פה, מדובר בדגם קורט קלאסי, רק הפעם צבעוני אול-אובר ועשוי בד דמוי זמש בשילוב רשת. 

פסורה

 

סניקרס גבוהות REFLEX IO

סניקרס גבוהות לנשים ולגברים, עשויות סריג טכנולוגי נמתח וגמיש במראה עתידני, אך יומיומי להפליא.

פסורה

מגפונים REFLEX JUPITER

מגפונים יומיומיים וקלילים בקטע אחר, עשויים Flyleather (חומר העשוי מ-50% סיבי עור ממוחזר) ושוליים מסריג גמיש. דגם מוצלח במיוחד והפעם – רק לגברים. 

פסורה

מגפונים CLOUD KNIT

מגפוני בד לנשים בסגנון גרב, עשויים סריג גמיש קל ונעים – רק להכניס את הרגל ולצאת לדרך. למגפונים סוליה מוגבהת ונוחה בטירוף, ובעלי רפידה פנימית אנטומית אנטיבקטריאלית. פרפקטו. 

פסורה

כל הדגמים של פסורה, עכשיו בחנויות ובאתר >>

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...