המלצת הצוותמותגים

Must Have | הבחירות השוות של סייל חורף 16-17

פורסם ע"יShoofra 19 בדצמבר 2016 אין תגובות
אישה נועלת נעליים ממותגי שופרא

תודו שזה הגיע ממש מהר: הסייל של שופרא כבר בעיצומו והנה בעיה שחוזרת כל שנה: איך יודעים מה לבחור? יש כל כך הרבה זוגות, איך מחליטים מה הכי כדאי לקחת הביתה? אז כן, אם היינו יכולים היינו פשוט לוקחים את הכל, אבל עד שזה יתאפשר אנחנו כאן בשבילכם, עוזרים לכם לעשות את הבחירות הנכונות:

קלאסי או נועז?
את צריכה זוג כזה בארון – מושך את העיניים, חד פעמי, בעל אמירה ברורה ואופנתית, כזה שלא מתאים לכל אחת.
במילה אחת: Trippen. בכמה מילים, אם עדיין אין לך אחד כזה, זה בדיוק הזמן, ומהר, לפני שיגמר.
ומצד שני, אי אפשר כל יום. צריך גם את הזוג הקלאסי, זה שלא צועק יותר מדי אבל פשוט מתיישב בול עם כל הופעה, זה שיהיה נוח, אלגנטי ושימושי תמיד.
בשתי מילים: אל נטורליסטה. ולא להיבהל מהעקב, לא תאמיני כמה הוא נח.

טריפן או אל נטורליסטה?

קשה להחליט איזה נעליים לבחור..

גס או עדין?
גם הנעליים של ג'פרי קמפבל הם בגדר חובה בסייל הנוכחי. המגוון הגדול של הנעליים מאפשר לך לבחור בדיוק את הסגנון שלך ולהוסיף לו את הטאץ' הקמפבלי המוכר. הנה שתי דוגמאות לאיך עושים את זה נכון, גם אם בא לך משהו יותר מסיבי ובולט וגם אם בא לך דווקא עדין ומדויק.

נעליים של ג'פרי קמפבל

השוואת שני דגמים של ג'פרי קמפבל

 

מה הארו שלך?
Aro הוא מותג בייסיק ספרדי שפשוט יושב נכון, גם אם הוא בא בצורת סניקרס וגם אם במגף, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הנוחות והפונקציונליות המושלמת שלו. אנחנו פשוט מתים על מראה הרטרו האורבני של הנעליים האלו ובטוחים שגם הארון שלך יתאהב.

6

גבוה או נמוך?
הסייל הנוכחי מציע לבחורים שבינינו מגוון מטריף של סניקרס, כמעט בכל צורה וצבע שתרצו. הנה דוגמה לשניים מהדגמים הלוהטים של העונה – מצד אחד הסניקרס הקלאסיות של GOLA עם דוגמת הטוויד ההורסת, מצד שני ה-RIKI הגבוה של קריים, דגם שבאמת אי אפשר לעמוד בפניו. בקיצור, מה שתבחרו, בטוח שבחרתם נכון.

נעלי סניקרס של גולה | Snickers Shoes by Gola

נעלי סניקרס נמוכות או גבוהות?

הסטייל של סניקי
אנחנו פשוט מתים על נעלי הגברים של Sneaky Steve. הן גם אלגנטיות וגם מגניבות וגם משדרגות בקלילות את ההופעה הכי פשוטה, אין ספק שהשוודים יודעים מה הם עושים. מכיוון שכל גבר צריך בארון לפחות מגפון אחד ואוקספורד אחד שישתלבו לו בהופעה בלי הרבה מאמץ, הנה שתי דוגמאות שיעשו את העבודה מהקולקציה הנוכחית:

נעלי סניקי סטיב | Sneaky Steve Shoes

נעלי סניקי סטיב בשחור או בחום ובדגמים שונים

אופנת רחוב קליפורנית – המותג שכובש את האמריקאים

אם עדיין לא נתקלתם בסניקרס הטרנדיות של SUPRA זה לגמרי הזמן להכיר – המותג הקליפורני החדשני הזה צמח מתוך תרבות הסקייטבורד ואמנות הרחוב והצליח בשנים האחרונות לכבוש את דעת הקהל האמריקאית. הזוגות הלוהטים של המותג נראו על רגליהם של סלבריטאים, סקייטרים ואמנים ונצפו כבר בתוכניות טלוויזיה ובסרטים. לסופרה מגוון דגמים מרתקים לגברים ולנשים, וכולם עכשיו נמצאים בסייל.

נעלי סופרה | Supra מקליפורניה

נעליים לסקייטרים – Supra

רוצים עוד? להצצה לדגמים נוספים בסייל לחצו כאן.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...