תקופת הקורונה ומודל העבודה ההיברידי שהביאה עמה טשטשו את הגבולות שבין המשרד לבית. ישיבות זום בטרנינג, ארוחת צהריים עם החתול ושנ"צ קצר בלי שאף אחד ידע, היו רק חלק מאורח החיים החדש שסיגלנו לעצמנו בשלוש השנים האחרונות. אבל ככל שהזמן חלף לו והכותרות בחדשות הפסיקו לדבר רק על מקדם ההדבקה, חזרנו אט אט גם לסביבה המשרדית, עם אורות הניאון הבוהקים וה"שלום שלום" לקולגה מהקומה מעל. התפאורה הזו, של שולחנות פורמייקה ארוכים, כיסאות מסתובבים, מדפים גדושים בקלסרים והמדפסת בסוף המסדרון, סימנה לנו, בדרכה הייחודית שלה, את השגרה שייחלנו לה זמן ארוך כל כך.
וכך התגלגלנו לקמפיין סתיו-חורף 22-23 של שופרא. האלמנטים הברורים של העולם המשרדי הפכו לקונטרסט המושלם לקולקציה החדשה שלנו, המלאה בדגמים צבעוניים ולא שגרתיים, יוצאים מגדר הרגיל. Business Unusual קראנו לה, ולשם כך חברנו למקום שעושה את הסביבה המשרדית מהודקת ומקצועית כבר 60 שנה – חברת פיטרו. לכבוד צילומי הלוקבוק, קיבלנו מפיטרו יד חופשית לעשות את כל מה שלא עושים במשרד (לפחות לא בשעות העבודה). לעלות עם נעליים על כיסא המנהלות הארגונומי, לפתוח את כל המגירות של ארונית התיקיות ולהסתובב בלי הפסקה על כורסת ההמתנה.
החיבור עם פיטרו היה ברור לנו מההתחלה, עוד בשלב הקונספט של הקמפיין. רצינו רהיטים שיעניקו את התחושה של משרד רציני ויוקרתי, כזה שלוקח את העובדים שלו ברצינות ונותן להם מרחב להיות מי שהם, בין אם הם טיפוס סניקרס של ארו, או חובבת קישוטים א-לה צ'י מיהרה.
גם הסיפור האישי מאחורי פיטרו קרץ לנו בכל התהליך של בניית הקמפיין. הכל התחיל אי שם בשנות השישים עם משה פיטרו, רפד שכיר שהחליט לצאת לדרך עצמאית ופתח את החנות הראשונה שלו במתחם באזל בתל אביב, שם הציע שירותי רפדות ושימור רהיטים. המפגש עם הלקוחות השונים חשף אותו לצרכים המשתנים במדינת ישראל הצעירה והמתפתחת. ומשם, היסטוריה. הרהיטים של פיטרו הפכו לשם דבר בעולם העיצוב המקומי, עד לרמה איקונית (זוכרים את "הספסלית" מהסיקסטיז וכורסת הטלוויזיה "אפולו" מהסבנטיז? של פיטרו, כמובן). בסוף שנות השבעים משה פיטרו נחשף לטכניקת כבישת עץ צורנית שהגיעה מסקנדינביה, המאפשרת כיפוף עץ בצורה מעוצבת וארגונומית, והפך במהרה למומחה מקומי הנותן מענה לא רק ללקוחות פרטיים אלא גם למוסדות ציבוריים.
פאסט פורוורוד קדימה – הדור הבא של משפחת פיטרו נכנס לעסק והפך את המותג לממוקד ריהוט משרדי יוקרתי ומעוצב, כיאה לסטארט-אפ ניישן. לצד ייצור מקומי באטלייה של פיטרו, החברה החלה לייבא מותגים נחשבים כדוגמת הרמן מילר, והמשרדים בישראל לא ידעו שובע. התווית התפורה לכיסא בחדר הישיבות הפכה פתאום לשחקנית משמעותית בצוות, בין אם מדובר בחדר ישיבות של משרד עורכי דין מעונב או באופן ספייס צבעוני ורועש של יוניקורן הנסחרת בנאסד"ק.
ובין שני הקצוות הללו, נכנסו אנחנו. בהשראת ההריטג' המפואר של פיטרו, יצרנו עולם ויזואלי שקורץ בו זמנית לאלו שנשבעות במוקסינים של יוקו אימנשי כשהן מעבירות פרזנטציה חשובה למשקיעים, ולמעצבים התעשייתיים שנועלים רק טריפן בסטודיו שלהם בחיפה. כי בסופו של דבר, אנחנו תמיד נחפש בשופרא את האיכות, העיצוב והנוחות, ולכן לא פלא שמצאנו שפה משותפת עם פיטרו, הבנויה גם היא על אותם ערכים בדיוק. אגב, אנחנו עומדים להשתמש במוצרי העץ הלבוד של פיטרו בחנות החדשה של שופרא בעזריאלי שרונה, כך ששיתוף הפעולה הזה רק מעמיק ומתעצם לו. עכשיו הרשו לנו רגע לגלוש עם הכיסא המשרדי אל עבר הפקסימיליה, קיבלנו הודעה דחופה. אה רגע, בשביל זה המציאו את הוואטסאפ.
למוצרים שצילמנו איתם את הלוקבוק ועוד הרבה אחרים וטובים, קפצו לאתר של פיטרו.