חורףטרנדים

מדריך שופרא לטרנדים הלוהטים של חורף 16'-17'

פורסם ע"יShoofra 25 בספטמבר 2016 2 תגובות
הטרנדים הלוהטים של שופרא - בנות עם גלח וסניקרס

נבואת טרנדים היא עסק מסוכן. מסוכן מאוד. לאופנה יש דרך להתפשט ולהתפוצץ בדרכים בלתי צפויות, להעמיד תחזיות באור מגוחך ולדאוג שדברים שנראו מחוסלים לחלוטין יחזרו מהאוב סתם כך ללא הסבר נוסף. ובכל זאת, עם סוף הקיץ הקשוח שעבר עלינו, ועם הרצון המתוערר להתלבש קצת יותר ולהתחדש בכמה פריטים, אנחנו מסמנים את הטרנדים הבולטים של השנה הקרובה – ואת הנעליים שהכי הכי מתאימות להם.

בנות עם גלח

חלק מהנוסטלגיה לניינטיז? העמקת הגמישות המגדרית? גל הערצה לאילבן, הילדה המדהימה מהסדרה Stranger Things? לא משנה מאין הגיע גל הגלח לבנות, הוא כאן כדי להישאר: נצפה לאחרונה, בין היתר, בקליפ החדש של גארדן סיטי מובמנט, בפרסומת של H&M ועל מסלולי שבוע האופנה בניו יורק. ממליצים לשלב עם סניקרס קלילות שימשיכו את הוייב הקשוח אך  לא מתאמץ של השיער, כמו אלו מהקולקציה החדשה של Woden.

הטרנדים הלוהטים - בנות עם גלח וסניקרס

גראנג'

לא לא לא, ממש לא עוד סיבוב של דוקטור מרטינז וחולצות פלאנל. זה לא קורה. הטרנד הנוכחי של הגראנג' מגיע דווקא מהצד הנשי של המפה. לא קורט, אלא קורטני; לא חולצות בלתי ניתנות לכביסה, שיער בלתי חפוף ווייב קשקשי כללי, אלא מה שכונה בשנת ה-90 Kinderwhore. השילוב של פרובקטיבי עם אינפנטלי, של שמלות הילדה הכי חמודה בגן עם חתכים אסטרטגיים ואיפור כבד. לא חייבים להיכנס פול און לתוך קומביזנון קרוע וכתר מפלסטיק, מספיק להסתכל על עבודות של צלמות עדכניות כמו פטרה קולינס ולראות איך הצבעוניות הנאונית-פסטלית נותנת שוב בראש יחד עם הסקסאפיל שבשמלות מהוגנות אך קצרות מדי.

עם מה תנעלו? עם Shoemaker מהקולקציה החדשה, שמצליחות לשלב בין טראש לתמימות באופן מושלם.

הטרנדים הלוהטים - הגראנג' חוזר

רקמת צלבים – Cross Stitch

בואו נודה באמת: זה כבר כמה שנים שכולנו הפכנו להיפים עם תחביבים איזוטריים. זה המיינסטרים, אי אפשר להתכחש לזה. ב-2015 הכנו סבונים, ב-2016 גידלנו סקולנטים – השנה במלאכות היד והתחביבים ניכנס אפילו חזק יותר לרקמה. כי כולנו רקמה אחת וכו', כי הפקקים נעשים חמורים יותר וכי זה פשוט יפה וחמוד נורא. אז מצאו אמירת שפר שובבה, קחו עיגול עץ ומחט ותתחילו להצליב. וכמובן, התאימו את התחביב לנעליים: אנחנו בחרנו בדגם Sansa של ג'פרי קמפבל.

הטרנדים הלוהטים - רקמת צלבים

S&M

מה אתם עושים בלילה זה עניינכם הפרטי, כן? אבל הרתמות והרצועות שמקושרים למועדוני סאדו חשוכים חלחלו כבר ממזמן לאופנת המיינסטרים, תשאלו את קים קיי. ואם גדול עליכם ללכת על המראה המלאה, אפשר להסתפק בדגם Fetish הלוהט מקולקצית החורף של Trippen ולהרגיש בעניינים.

הטרנדים הלוהטים - ס&מ - דגם פטיש של טריפן

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...