המלצת הצוותמותגים

Must Have | העתיד כבר כאן

פורסם ע"יShoofra 8 בדצמבר 2016 אין תגובות
נעלי שופרא שחורות

יש לנו בשורות לכל חובבות הניטים, הנצנצים והפאייטים – קודם כל אתן לא לבד, גם אנחנו אתכן. דבר שני, גם המעצבים הגדולים לגמרי מסכימים – העונות הקרובות הולכות להיות נוצצות במיוחד, עם טוויסט מטאלי ומבריק שייצור מראה עתידני מהפנט, כזה שילך גם עם הופעה יומיומית וגם בערב. איך עושים את זה נכון? האמת שזה די פשוט, בחרנו כמה זוגות נעליים שיעשו את העבודה בשבילכן:

נתחיל בעדינות – ערפל גלקטי של נצנצים זהירים על רקע שחור, מראה שהוא בעיקרו אלגנטי ומדויק אבל אל תתבלבלו, יש פה טוויסט של חוצפה. למשל נעלי העקב של Chie Mihara – הן אף פעם לא מרגישות מתאמצות מדי או סתם יותר מדי אבל הן לגמרי סוגרות את הפינה כשרוצים הופעה מרשימה. פשוט קלאסיקה מנצחת עם ניצוץ.

נעלי עקב של צ'י מאהרה | Chi mihara Shoes

שריון עתידני – נשמע קצת מלחיץ אבל בפועל מדובר על אחד הטרנדים המגניבים שנראו פה לאחרונה. שילוב של ניטים, קריסטלים וחתיכות מתכת על בד, אשר יוצרים מראה רב שכבתי שהוא גם יפה וגם יגן עלינו כשתפרוץ אפוקליפסה או מתקפת זומבים. המגפונים האלו של ג'פרי קמפבל הם בגדר חובה בארון, גם מבחינת ההופעה וגם כדי שנהיה בטוחים על כל צרה שלא תבוא, זה לא מזיק.

נעלי ניטים שחורות של ג'פרי קמפבל | Jeffrey campbell יחד עם דגימה של הבד

זהב – באמת צריך להוסיף משהו? בטקסטורת מט או מבריק, מעור או מחומר פלסטי, הצבע הזה פשוט תמיד מנצח. למשל הסניקרס של woden – שלמות!

הסניקרס של Woden בצבעי זהב

בואו נדבר רגע על הסניקרס של CRIME. בכל דגם מחדש הם מראים לנו איך עושים את זה נכון, עם שילוב חכם וקורץ של בדים וטקסטורות נוצצות ומתכתיות. גם הדגם הזה מתאים בול לטרנד הנוכחי עם חיבור של בד כסוף, נצנצים ושריון עדין, וכמו שאתם יכולים לראות, זה רק נשמע עמוס. בפועל כולם יחד יוצרים מראה עדכני, מדויק ומלא שיק.

סניקרס מבד כסוף, נצנצים ושריון עדין של Crime

רוצים לראות עוד דגמים? לחצו להצצה בקולקציה.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...