חורףטרנדים

מדריך הטרנדים של שופרא | החורף כבר כאן

פורסם ע"יShoofra 8 בנובמבר 2016 אין תגובות
בעקב מחודד של Jeffrey Campbell ובדגם שטוח, מינימלסטי, של Yuko Imanishi

הגשם נוטף, השלוליות גדלות, קופסאות עם נעלי החורף מורדות למטה. איכשהו במהלך הקיץ הישראלי נדמה שלעולם לא יהיה ולו רגע אחד שבו נוכל לאוורר שוב את המגפיים האהובות עלינו ביותר. אבל באופן קסום ומופלא, ברגע שבו הן נחשפות מתברר אחת ולתמיד שפשוט אין לנו נעלי חורף ולעולם לא היו לנו. וגם לא יהיו מספיק. אז לפניי שאתן רצות לסניף השופרא הקרוב אליכן, הנה כמה מהטרנדים המושלמים של חורף 17' והנעליים שישלימו אותן.

נעליי שומייקר (Shoemaker) עדינות בגוון ברונזה וחלוק ירוק וקטיפתי.

הטרנדים המושלמים של חורף 2017 והנעליים שישלימו אותם

כחלק מהחזרה לאופנת שנות התשעים, הצטיידו כל בתי האופנה החשובים (בתמונה: שאנל) וגם הלא כל כך חשובים בקולקציה שלמה וקטיפתית. האם הטמפרטורות של החורף הישראלי יצליחו להתמודד עם הבד העבה הזה? אין לדעת. מה שבטוח הוא שרק עם עקבים קלאסיות תוכלי לצאת מזה בקלאס וללא חשש להראות כמו ילדת טרנדים אינסטגרמרית. ההמלצה שלנו – Shoemaker עדינות בגוון ברונזה – מהטרנד המטאלי ששולט בעולם האופנה כבר כמה שנים ברצף. המחיר – 575 ש"ח.

בעקב מחודד של Jeffrey Campbell ובדגם שטוח, מינימלסטי, של Yuko Imanishi

הטרנדים המושלמים של חורף 2017 והנעליים שישלימו אותם

השפיץ הפך מגזרת נעל שנויה במחלוקת לקלאסיקה נכונה תמיד, ובקולקציות של 2017 אי אפשר להסתדר בלעדיו. בהשראת פסל הקרח היפהפה והמחודד של אנדי גולדסוורתי, בחרנו בעקב מחודד של Jeffrey Campbell (מחירו 595 ש"ח) ובדגם שטוח, מינימלסטי, של Yuko Imanishi (שמחירו 540 ש"ח), שיחד מכסים כל אירוע ומצב נפשי שעשוי להתגלגל אליכם החורף ובכלל.

סניקרס מוגבהות קמעה מבית Native (נייטיב). טבעוניות, קלילות, מתאימות לכל אאוטפיט.

הטרנדים המושלמים של חורף 2017 והנעליים שישלימו אותם

הלוק המינימלי, השטוח, של צבעים נקיים ובוהקים בגוונים מתוקים שעושים חשק לתת ביס שולט ביד רמה בעולם העיצוב כבר כמה עונות והשנה מחלחל בעדינות אל עולם האופנה. אנחנו מתחברים אליו באהבה בעזרת סניקרס גבוהות מעט יותר מהרגיל מבית Native. הן טבעוניות, קלילות, מתאימות לכל אאוטפיט – ועולות 495 ש"ח.

זוג מגפי Puro עם עקב בצבע שחור

הטרנדים המושלמים של חורף 2017 והנעליים שישלימו אותם

ההילה המלכותית שהעניקה לכובעים קייט מידלטון, טרנד הבוהו שיק שמסרב לפנות את הבמה, עוד קריצה וינטג'ית – תהיה הסיבה אשר שתהיה, הכובעים – פעם משאת נפשן של דודות חיננית מחד ונשים דתיות מאידך, הפכו לאקססורי חובה בכל ארון זה החורף השני ברצף, ולמען האמת, בשמש הישראלית ששורפת גם בינואר אנחנו די בעדם. להשלמת הלוק הדרמטי קפצנו על זוג של Puro ב-1,690 ש"ח.

מגפיים מבית Mjus בלוק של בוקרת שלא סופרת אף אחת, בשום מצב.

הטרנדים המושלמים של חורף 2017 והנעליים שישלימו אותם

גוצ'י עשו את זה, מיילי סיירוס עשתה את זה, גם דבורים וציפורים עושות את זה – תכניסו לראש: ג'ינס + פרחי ענק = דיבור לוהט השנה. מופרע? מופרך? מיותר? היי, זאת בסך הכל אופנה, אז תשתדלו להנות – ולשלב מגפיים הורסות מבית Mjus (שמחירן 1,100 ש"ח) לטוטאל לוק של בוקרת שממש לא סופרת אף אחד.

רוצים לראות עוד נעליים? לחצו להצצה לקולקציה.

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...