כללימותגים

קיץ 2017 | Supra והסקייטרים הטובים בעולם נפגשים, מה יוצא?

פורסם ע"יShoofra 16 במרץ 2017 אין תגובות
קיץ 2017 | Supra והסקייטרים הטובים בעולם נפגשים, מה יוצא?

קליפורניה, האמא של Baywatch, היפים והאמיצים, The Oc ושאר סדרות טראש עשירות ונוצצות, היא לא רק זוהר וגלאם. Supra, המותג הקליפורני של שופרא, הוא מותג סקייטרים, שכבר יותר מ-10 שנים משקף בדגמים שלו את אופנת הרחוב, האמנות והמוסיקה של וניס ביץ', סנטה מוניקה והסביבה, כך שרק מלהסתכל על הדגמים שלו אפשר כבר להרגיש את הוייב הסקייטרי של רחובות L.A.

בסופרה מקפידים על שיתופי פעולה
סופר מגניבים עם סקייטרים ואמנים בעלי השפעה בעולם תרבות הרחוב. הפעם התכנסנו כדי לדבר על שיתוף הפעולה האחרון והמדובר של המותג עם שני סקייטרים מקצועיים ומאד מוכרים מעולם הגלישה – לוסיאן קלארק (Lucien Clarke) ודיין וון (Dane Vaughn), שעבורם עוצבה נעל Shifter החדשה והשובבה של המותג, במיוחד לקראת עונת קיץ 17.

supra-shifter4

Shifter היא סניקרס א-סימטרית אלסטית, עמידה וחדשנית, שעוצבה לנוחיותם של סקייטרים ולכאלו שחולמים להיות כמותם. הנעל מאפשרת גמישות מקסימלית, בעלת מנגנון לבלימת זעזועים וריפוד פנימי המספק הגנה נוספת. תוסיפו לכל אלו עיצוב ייחודי ואדג'י ותקבלו נעל אידיאלית לגברברים הישראלים שאוהבים את הנעליים שלהן מגניבות אך גם נוחות ונושמות.

supra-shifter6

הנעליים מגיעות בשני צבעים, כאשר על כל צבע מוטבע שמו של אחד הסקייטרים: קלארק, ג'מייקני שחי בניו יורק וכיום פועל מלונדון, קיבל את הדגם השחור בשילוב נקודות לבנות. וון, סקייטבורדר מקצועי שגולש בשבוע אחד יותר ממה שרוב הסקייטרים גולשים בחצי שנה, קיבל את הדגם הבהיר בשילוב שחור, כך שתוכלו לבחור עם איזה מהשניים הייתם רוצים לצאת לסיבוב גלישה או לפחות לדמיין סיבוב כזה מהקפה בשכונה.

שני הדגמים החדשים מחכים לכם בחנויות שלנו, לא לסקייטרים בלבד.

supra-shifter1

supra-shifter7

supra-shifter3

supra-shifter2

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...