זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Kupuri

פורסם ע"יShoofra 10 בינואר 2018 אין תגובות
הנעליים של KUPURI בשופרא

הרבה מותגי אופנה מדברים על הנשמה של המותג אבל אף אחד מהם לא מתכוון לנשמה כמו זאת של Kupuri. קופורי היא נשמה בשפתו של שבט הויטצ'ול המקסיקאי, שממנו מגיעה המעצבת הראשית ומייסדת המותג, אנאיד קאנו. קאנו מתגוררת כיום בברצלונה והיא מושפעת בעיצובים שלה משני העולמות האלו. הנה כמה עובדות מעניינות על המותג:

1. Kupuri הוא ביטוי מושלם לשילובים שבין קלאסי למודרני ובין שבטיות לחיים עירוניים. הוא עושה את זה בעזרת גזרות קלילות וחינניות עם קריצת עין מלאת הומור, לצד בחירת צבעים וחומרים שמהדהדים השפעה מקסיקנית, מאגיה וקסם בלתי שגרתיים.
2. כל הטוב הזה מגיע בעטיפה של עבודת יד דקדקנית וחומרים איכותיים, בייצור קפדני שנעשה כולו בספרד. התוצאה הסופית היא נעליים נוחות מאד עם אופי על זמני ובגוון רטרו-פולק נוסטלגי.
3. מי האישה עם הנשמה של Kupuri? ככל הנראה אישה קוסמופוליטית, עירונית אך עם חיבור לטבע, אינטליגנטית, נשית ואלגנטית, אישה שמעדיפה את הנעליים שלה עם תחכום אך מבלי לוותר על נוחות. מישהי כזאת שלא רק מרגישה שהיא מיוחדת אלא יודעת שהיא כזאת.
4. האהבה של קופורי לעולם היצירה והדמיון מתבטא גם בשיתופי פעולה עונתיים של המותג עם מגוון מאיירים, שנותנים ביטוי גרפי לקולקציה ובכך משלימים מעגל עבור זוגות הנעליים, שנולדו מסקיצה מאוירת. האיורים משמשים את המותג כגלויית ההשקה של כל קולקציה והם מבטאים את המחויבות שלו לקידום אומנות מקומית.

שיתוף פעולה של kupuri עם מאיירים
5. המוזה של Kupuri לא מסתיימת ברחובות של ברצלונה או במסורת שבטית ממקסיקו, ולכן בכל קולקציה מחדש בוחרת המעצבת השראה מעולם אחר: עונת חורף 16-17 למשל נקראה Autumn Leaves ועוצבה בהשפעת שירו היפיפה של פרנק סינטרה. עונת הקיץ שלפניה נקראה Brush Stroke והוקדשה לעבודות ההכנה שעושה האומן לפני שהוא מתחיל ביצירה – הקנבס הריק, המכחולים הנקיים, הצבעים על הפלטה. מה נתן השראה לקולקציה הבאה? בקרוב נדע…

הנעליים המיוחדות של קופורי מחכות לכם בחנויות שופרא ובאתר.
לאיתור הסניף הקרוב
להזמנה של נעלי Kupuri באתר

מותג הנעליים האיטלקי קופורי בשופרא

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...