בארץכלליסיור בחנות

יום סיור | חיפה עם המעצב דרור גולן

פורסם ע"יShoofra 2 באוגוסט 2022 אין תגובות
סיור מצולם של דרור גולן בחיפה

סיור וצילום: דרור גולן

סיור מעוצב (וטעים!) עם המעצב דרור גולן בחיפה

דרור גולן הוא לקוח ותיק שלנו, בעל עין מטורפת לאסטתיקה וחיבה מיוחדת לנעליים לא תואמות. למען האמת, אנחנו לא חושבים שאי פעם תפסנו אותו נועל את אותו הדגם על שתי הרגליים. חוץ מזה, הוא גם מעצב חללים (את חלקם תפגשו ממש פה בפוסט) ובעל חנות אונליין עם הרבה פריטים יפים לבית, כולל ערכות ייעודיות שיעזרו לכם.ן לעצב שולחן מהפינטרסט אצלכם.ן בבית.

אחרי הסיורים המצוינים של דרור באיזור ביתן אהרוןתל-אביב וירושלים הגענו לסיור הרביעי, המוקדש הפעם לחיפה, כולל הנציגות השופראית במרכז חורב. אז שנתחיל? הבמה לדרור:

אני מודה, עד לפני כמה שנים לא הכרתי את חיפה. ואז הגיעה הקורונה ולשמחתי הגדולה גרמה לנו לטייל בארץ ולהגיע לחופשות במקומות שלא יצא לנו להיות בהם בחופשה. שניה אחר כך הגיעו כמה פרוייקטים מדהימים שהיה לי העונג לעשות בעיר הצפונית [חלקם מופיעים כאן כמובן] ומאז? אני וחיפה זה לגמרי סיפור אהבה. אז אני שמח לחלוק אתכם את סיפור האהבה שלנו.

*אם עדיין לא הבנתם [מהסיורים הקודמים שעשינו כאן יחד] רוב המקומות שאני אוהב עושים דבר אחד מדהים, אוכל. בואו נדבר על זה רגע. אוכל זו אחת מהנאות החיים הכי מדהימות שיש[ טוב נו, גם נעליים חדשות זו הנאת חיים מושלמת] אז למה לחסוך בקלוריות אם אפשר להזין את הנפש? טרם מצאתי סיבה….. יאללה, מתחילים!

דרור גולן במרכז הכסאות בחיפה

מרכז הכיסאות

אם אתם מגיעים מהמרכז ואתם מחפשים כיסאות זאת עצירת חובה. בחודשים האחרונים עבדתי יחד עם ענבל, הבעלים של מרכז הכיסאות, על העיצוב מחדש של אולם התצוגה. אנחנו ממש לפני פינישים אחרונים ואתם כבר מוזמנים כמובן לבקר. תמצאו כאן כיסאות לבית, שולחנות, פינת אוכל וגם מגוון גדול של כיסאות וריהוט משרדי.  לביקור הפעם הגעתי עם כמה זוגות שופרא כי כיסאות ונעליים זה סיפור אהבה גדול. והאמת? לא הצלחתי להפסיק לצלם אותם יחד.

נעלי שופרא במרכז הכסאות, חיפה

נעלי שופרא במרכז הכסאות, חיפה

רחוב עוצמה 15, אזוה"ת טירת הכרמל

לאינסטגרם של מרכז הכיסאות

לאתר האון-ליין

לכפכפי אצבע TECLADO של ג'פרי קמפבל / לסנדלי עור קלועים MINERVA של Brador

 

נטאלי וארז גולקו

כשנטורופתית ובשלן חוקר נפגשים [ומתחתנים], קורים קסמים. ארז מוציא סיורים קולינרים לואדי ניסנאס ומגיע לבתים לארוחות קולינריות, המבוססות על עונתיות וחומרי גלם משובחים. נטאלי היא נטורופתית, מטפלת ומיעצת לתזונה שבין היתר הקימה עולם קסום של חליטות מתוך החיבור שלה אל הטבע והעונתיות.

ארז גולקו בואדי ניסנאס

ארז גולקו בואדי ניסנאס

את ארז פגשתי על הבוקר בואדי ניסנאס ותוך שניה גיליתי שיש את ואדי ניסנאס ויש את הואדי עם ארז. שני עולמות מקבילים לחלוטין ואין ספק את איזו גרסה אני מעדיף. הכל מבחינתי מתחיל באנשים וכשמסתובבים עם ארז מכירים את האנשים המדהימים שחיים ויוצרים בו. מאפיית פילפאלה, זיאד והתבלינים המושלמים, פאטמה, שאלוהים יעזור לי, עם האוכל הלא הגיוני שהיא מכינה, הקפה, החלבה, דיבס החרובים ועוד המון דברים שלא גיליתי בכל הביקורים שלי בואדי לבד.

דרור גולן בואדי ניסנאס

לאינסטגרם של ארז

לאינסטגרם של נטאלי

לאתר האון-ליין המשותף

 

טוני אשקר

אין מצב שאני בואדי ניסנאס ואני לא נכנס לעולם של טוני אשקר. טוני מחזיק את אחד האוספים הכי גדולים שפגשתי בחיי של פריטים מדהימים מפירוק. דלתות, תריסים, ריצוף, גדרות ברזל, סורגים ועוד. המון מהדברים מגיעים מלבנון וסוריה ועשוים עץ ארז [וזו גם הסיבה שהם מחזיקים מעמד כל כך הרבה שנים]. אם אתם כמוני, אוהבים פריטים שכבר עברו כמה דברים בחיים שלהם, אתם פשוט חייבים להגיע לטוני. משפצים את הבית? מחפשים דלתות? מקום חובה.

טוני אשקר

לטוני מגיעים כשמתאמים איתו [אין מה לקפוץ סתם]. אז דברו איתו [תמסרו לו דרישת שלום חמה] ותתחדשו בפריטים מדהימים מפירוק.

טוני 054-5304671 

לפייסבוק של טוני

לטוני אין אינסטגרם….

 

הגיע הזמן להזיז קצת את הרכב לכיוון העיר התחתית.

רולא

את רולא ומועין הכרתי כשהגעתי לאכול אצלם בדרך לחופשה בעכו. נכנסתי, ראיתי את רולא והתאהבתי. רולא נראית כאילו יצאה מתוך סרט. ישבתי, הזמנתי, המנות התחילו להגיע לשולחן והרגשתי כמו שאני מרגיש כשקורים לי בחיים דברים ממש טובים. מאז זכיתי גם להכיר את מועין, בן זוגה של רולא והשף המבריק של המסעדה ולעבוד יחד איתם על העיצוב החדש של המקום.

מסעדת רולא בחיפה

אנחנו עדיין בתהליך העיצוב אבל כבר תוכלו ליהנות ממתחם החוץ החדש והטרכלוספורמום היסמיני שמטפס על קונסטרוקציית הברזל החדשה. בנוסף, תוכלו להתרשם מפרטי הריהוט החדשים שהגיעו אחרי כמה חודשים בים, ולבסוף, כמובן, ממנות מדהימות מהמטבח השאמי של מועין ורולא.

טיפ קטן ממני: אני ממש ממש ממש מציע לכם להתחיל לעקוב אחריהם כי בקרוב תגלו הפתעה נוספת שאנחנו כבר עובדים עליה גם.

מסעדת רולא בחיפה

הנמל 33, חיפה

לאינסטגרם של רולא

04-8383866

 

מוכנים לעוד שוק מושלם? שוק תלפיות. ללא ספק אחד האהובים עליי.

חמארת תלפיות

אין מצב לבקר בשוק תלפיות מבלי להתיישב לארוחה מבריקה אצל אילן בתלפיות. הארוחה בחמארה היא טיול ימי גאוני עבורי. כל מנה יותר מדהימה מהקודמת, כזו שגם מוגשת באופן מושלם [מבלי להתאמץ יותר מדיי] וגם טעימה ברמות יוצאות דופן. בדיוק כמו שאני אוהב, אוכל משובח באמצע השוק וכל מילה מיותרת. אה, בעצם עוד מילה אחת גם על היד המדהימה של ענת הקונדיטורית. בקיצור- חובה!

חמארת תלפיות

וגם כאן טיפ חשוב: תתחילו לעקוב אחריהם עכשיו כי בקרוב מצפה לכם גם כאן הפתעה מושלמת.

סירקין 28, חיפה

לאינסטגרם

04-6992296

 

פיצה תלפיות

עשרה צעדים יקחו אתכם לפיצה תלפיות. כן, נשבע לכם שאני עומד לאכול עכשיו גם פיצה [אחרי כל הטוב הזה בחמארה]. רק הריח לא מאפשר לי לעבור בלי לאכול. וגם, כשהגענו פעם ראשונה לשוק תלפיות ישבנו לאכול בחמארה והילדים עפו [ובצדק] על כל התפריט של פיצת תלפיות [יש גם פסטות]. 

פיצה תלפיות

סירקין 30, חיפה

לעמוד האינסטגרם

04-9071727

 

כנאפה תלפיות

כמו שאתם אולי מתחילים להבין, כל דבר טוב בשוק הזה נקרא משהו תלפיות…

מבחינתי זידאן מכין את הכנאפה הכי טובה, נקודה. זידאן פירק את הכנאפה לגורמים, טיפל בכל אחד מהם והרכיב אותם מחדש לכנאפה תלפיות. נכון, אכלתי כבר לא מעט היום [יש שיגידו שיותר ממעט] אבל אין מצב בחיים שאני מדלג על הכנאפה כאן. לא יקרה!

יש גם כנאפה טבעונית וגם היא לא פחות ממושלמת. וכן, ברור! אתם רוצים את הכנאפה עם הגלידה.

כנאפה תלפיות

וזה גם הזמן לאחל לזידאן מזל טוב ענק על הסניף החדש ברחוב נחמני בתל אביב ולעשות לו קבלת פנים הכי מדהימה שאנחנו יודעים. אז רוצו גם לסניף שלו בנחמני, תל אביב.

סירקין 29, חיפה

לעמוד האינסטגרם

 

כשאתם מגיעים לשוק תלפיות, קחו את הזמן. תסתובבו בסמטאות, בין הדוכנים היפים, תגלו עוד המון מקומות קסומים בעצמכם [שזה הדבר שאני הכי אוהב לעשות עם עצמי]. טוב נו, אני לא יכול לא לכתוב… נפתחה ממש לאחרונה מעדנייה קסומה. נראה אם תמצאו אותה.

הלכתי כבר לא מעט ואני די בטוח שאני חייב להתחדש בכמה זוגות שופרא כדי להמשיך ולצעוד בחיפה.

שופרא חורב

זה הרגע לווידוי קטן. זו הפעם הראשונה שלי בסניף החיפאי של שופרא. ולא שזה מפתיע אותי אבל איזה סניף הורס יש לחיפאים (בזכות סטודיו Molet המוכשרים). זה מתחיל בחלל רחב וגדול, ממשיך בעיצוב מושלם [טוב, נו… בכל זאת שופרא] ונגמר בכפכפים הורסווווווים של trippen שהמשיכו איתי. דברים שגורמים לי אושר ענק בחיים.

הכפכפים של טריפן בסניף שופרא חיפה

אני מניח שלא תצליחו לפספס את האושר על פניי בתוך הסניף החיפאי. וגם תודה ענקית לאודליה, מנהלת הסניף והצוות המקסים!

שופרא חיפה

חורב 15, חיפה

 

DELICAFE BY VIVINO

כמה דקות מחורב מצאתי את הדלי פטיסרי ומעדניית הבוטיק החדשה. נכנסתי וישר בהיתי במשך כמה דקות טובות בקונדיטוריות המרשימה הנשקפת מבעד לויטרינת הזכוכית הגדולה של הסניף. אין מה לעשות, כשהכל נאפה במקום אי אפשר לפספס את זה. אם אתם עדיין רעבים תמצאו כאן מאפים טריים, כריכים, סלטים, קינוחים ומגוון יינות. אפשר לקנות ולשבת ברחבה הגדולה בחוץ או לקחת. 

דלי קפה

דרך פיק"א 69, חיפה

לעמוד האינסטגרם

074-7072288

 

לא יודע מה אתכם, אני כבר ממש מוכן לשינה חיפאית מפנקת.

מלון שומאכר

את מלון שומאכר הכרתי כשחיפשתי בקורונה עוד יעד לחופשה בארץ [מדהים שהקורונה גרמה לנו להגיע לחופשות בארץ בכל מקום אפשרי]. כבר משיטוט און ליין היה לי ברור שזה המלון שאני רוצה להיות בו. מלון קטן [בדיוק כמו שאני אוהב] במבנה טמפלרי ישן [כמו שאני ממש אוהב], שעבר שחזור בשילוב עם מבנה חדש. אם יש משהו שאני ממש אוהב הוא ללא ספק הנגשת אומנות מקורית מחוץ לקירות המוזיאון [אין ספק הגיע הזמן שאומנות תהיה חלק מכל מקום]. בכל פינה במלון תוכלו למצוא עבודות אומנות מקוריות, כולל תערוכות מתחלפות המוצגות בחללים הציבוריים של המלון.

מלון שומאכר בחיפה

הגג בקומה 7 צופה אל הים ואל הגנים הבאהיים עוצרי הנשימה. גג נוסף ופסטורלי תנצאו בקומה 4. גינה שופעת ירוק ברחבת הכניסה למלון, ומה צריך יותר מזה? אה חדר מפנק, נכון. אני אוהב מקומות של הפרטים הקטנים ושומאכר הוא ללא ספק אחד כזה.יש אפילו חדר אחד, יחד ומיוחד שעוצב כולו על ידי האומן החיפאי גיל גורן. שומאכר הוא מלון ללא ילדים, מה שמהווה סיבה מעולה להזמין בדיוק לסוף החופש הגדול, אחרי זמן איכות משפחתי ארוך מגיע לנו גם זמן איכות משלנו.

מלון שומאכר בחיפה

לוחמי הגטאות 25, חיפה

לעמוד האינסטגרם

לאתר האון-ליין

 

ומה עכשיו? זה בדיוק הזמן להיכנס לרכב, לשים וויז צפונה ולהתאהב כמוני.

נתראה בפעם הבאה!

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...