בארץכלליסיור בחנות

יום סיור | בין סניפי תל אביב

פורסם ע"יShoofra 30 בדצמבר 2021 אין תגובות
סיור של דרור גולן בתל אביב

סיור וצילום: דרור גולן

אנחנו והמעצב דרור גולן זה סיפור אהבה. דרור הוא לקוח ותיק עם עין מטורפת לאסטתיקה וחיבה מיוחדת לנעליים לא תואמות. למען האמת, אנחנו לא חושבים שאי פעם תפסנו אותו נועל את אותה הנעל על שתי הרגליים, ואנחנו עוקבים אדוקים אחרי הסיבובים שלו בסטוריז המושקעים באינסטגרם. חוץ מזה, הוא גם מעצב חללים (את אחד מהם תפגשו ממש פה בסיור) ובעל חנות אונליין עם הרבה פריטים יפים לבית, כולל ערכות ייעודיות שיעזרו לכם.ן לעצב שולחן מהפינטרסט אצלכם.ן בבית.

אחרי הסיור המוצלח שדרור בנה לנו באיזור ביתן-אהרון הצבנו בפניו אתגר חדש – תל אביב. לא פשוט לבחור מהשפע שיש בעיר, ועוד להצליח לחדש גם לתושבי העיר הותיקים, אבל דרור לקח את המשימה בשני פרדי נעליים ובנה חתיכת סיור מושקע, שהפתיע לפרקים אפילו אותנו. לא חייבים לנסות הכל ביום אחד, אבל כבר תגלו כמה מהמקומות הכי יפים, טעימים ומסקרנים בעיר, כולל שלושה מהסניפים שלנו.

אז שנתחיל? הבמה לדרור:

1.DEJA VU

כולנו חולקים קראש על נעליים, זה ברור. מה לגבי קראש על משקפיים? אם במקרה עוד לא נדבקתם בחיידק זה הזמן להצטרף אלינו, המכורים לדבר (לא באמת חייבים מספר בעדשות).

את ז'אק וז'אן פיליפ הכרתי במקרה לפני המון שנים, כמו את רב הדברים הטובים שאני מכיר. הספר המושלם שלי ממוקם בבן יהודה, שלוש חנויות מהם. ומאז הביקור הראשון? אני מכור קשות. כן, שניהם אופטומיטריסטים מדהימים. ויש להם את המסגרות הכי שוות שאני מכיר. מלבד כל המעצבים שהם מחזיקים ז'אן פיליפ הוא מעצב מבריק בעצמו (הוא זכה השנה במקום הראשון בתערוכה הנחשבת בפריז) וחובה (כן, חובה) להכיר את המשקפיים שהוא מעצב.

בקיצור, דה-ז'ה-וו היא התשובה לשאלה שאני נשאל כמה פעמים כל יום "מאיפה המשקפים שלך?".

חנות המשקפיים של ז'אן ז'ולי

חנות המשקפיים של ז'אן ז'ולי

בן יהודה 121

א'-ה': 12:00-17:00

ו': 11:00-13:30

טלפון 03-5275278

*אני ממש ממליץ לא להגיע סתם ולתאם פגישה מראש. 

לעמוד האינסטגרם

 

2.Le Moulin

נמשיך באווירה הצרפתית? קפיצה קטנה ומושלמת לפריז בלב תל אביב, או בקיצור, הבאגט הכי הכי שיש. את לה מולאן גיליתי ממש במקרה לפני המון שנים. הגעתי לפגישה בבוגרשוב והבחנתי בצד השני של המדרכה במקום חדש שנפתח. אני מודה שרק הריח גרם לי לעבור לצד השני של המדרכה מיד.

לה מולאן הוא ה-מקום להתיישב לכריך הכי שווה שאתם חולמים עליו. גם כאן צפויה התמכרות קשה אבל מהסוג הטוב של החיים.

הכריכים של לה מולאן

הכריכים של לה מולאן

בוגרשוב 72

א'-ה': 7:30-19:30

ו': 7:30-16:30

ש': מנוחה לאופים

לעמוד האינסטגרם

 

3.שופרא דיזינגוף

נראה לכם שאני בדיזינגוף ואני לא נכנס לשופרא? אין מצב! ומה עוד נותר להגיד על החנות בדיזינגוף? הסניף המשופץ והמורחב שהוא כמו סניף הדגל של הרשת, מציע מגוון ענק של דגמים ומחולק לאיזורים שעוצבו ע"י אמנים שונים. אל תסתכלו רק בקנקן, אלא גם על המדפים שעליו הוא יושב.

הפתעה ממני: 50 הראשונים שיגיעו לחנות מהסיור יקבלו גיב אווי שהשארתי לכם שם. באהבה.

שופרא, סניף דיזינגוף

שופרא, סניף דיזינגוף

דיזינגוף 108

א' – ה' 10:00 – 21:00
ו' 10:00 – 16:30

 

4.שופרא דיזינגוף עודפים

יש לי ווידוי קטנטן… אני ממש מתרגש כי זו הפעם הראשונה שאני מבקר בשופרא עודפים (לא הכרתי את החנות עד היום).

אמאללללללללה. קודם כל עפתי על החנות. מצאתי שותפים לאהבה הענקית שלי לארגזים. ואיזה כיף שאפשר למצוא כאן נעליים סופר שוות במחירים מושלמים. רוצו עכשיו לשופרא עודפים.

סניף שופרא עודפים בדיזינגוף 124

סניף שופרא עודפים בדיזינגוף 124

דיזינגוף 124

א'–ה' 10:00–21:00
ו' 10:00–16:30

פחמימות משרויטמן, נעליים משופרא עודפים

פחמימות משרויטמן, נעליים משופרא עודפים

5.שרויטמן

אוי הפרעצל, השמרים סמנה, עוגיות השוקולד והפקאן המושלמות, קראפין פסיכי, או בקיצור – תבחרו את הפחמימה שהכי קורצת לכם בויטרינה (אם אתם מאוהבי ההרינג אז לא לפספס את הכריך האגדי) ואל תשכחו לקנות פרעצלים ולחמים הביתה.

גאולה 44 (זו לא טעות. הם כבר לא בטשרניחובסקי)

א'-ה': 7:00-18:00

ו': 7:00-16:00

ש': מנוחה לאופים

לעמוד האינסטגרם

 

6.שושנת יריחו. תערוכה. שרון ברונשר

אם כבר הגענו לתל אביב ויש לנו שופרא על הרגליים, לא נתעצל ונלך לתערוכה המבריקה הזו. שרון ברונשר היא מהאנשים המעצבנים האלו שנולדו עם יותר מדי כישרון. משהו בחוש האסתטי שלה פשוט מהפנט מבחינתי. כל דבר שהיא נוגעת בו הופך מהדבר הכי פשוט בעולם לקסם ענק. 

זו התערוכה הראשונה שלה ואין ספק שהיא שוחה בעולם האומנות בטבעיות מופלאה מעצם היותה, ונותנת כבוד מדהים לחומר. אי אפשר לפספס את הקשר לביוגרפיה האישית שלה במדבר לאומנות המדויקת שהיא יוצרת. 

מתוך התערוכה של שרון ברונשר

מתוך התערוכה של שרון ברונשר

תערוכה חובה מבחינתי לכל מי שאוהב אסתטיקה.

חשוב: התערוכה נסגרה להתחדשות ונפתחת ממש ממש בקרוב. אז תתעדכנו.

גלרית זימאק

ה באייר 68

לאתר התערוכה

 

7.Paradiso Del Gelato

אלברטו הגיע לארץ לפני כשנתיים ממילאנו ואני תמיד בעד קליטת עליה משובחת מאיטליה. אחרי התמחות בתחום הגלידה באיטליה הוא פתח בשתי ידיים את הגלידריה הכי מבריקה בארץ. הוא מייצר טעמים מדהימים: זביונה בראוניז, פיסטוק מלוח, צנוברים, יוגורט עם ריבת משמשים, פיסטוקים ומי ורדים, וניל איטלקי עשיר, גורגונזולה, כן, בדיוק מה שאתם שומעים ועוד המון.

זהירות התמכרות מובטחת.

הגלידה של Paradiso Del Gelato

הגלידה של Paradiso Del Gelato

בית לחם 3

א-ה: 10:30-22:30

ו: 10:30-24:00

ש: 10:30-22:30

לעמוד האינסטגרם

 

8.שופרא מלצ'ט

אם יש משהו שאני אוהב בחנויות של שופרא (מלבד הטעם המשובח) הוא המגוון השונה בכל חנות. מה שאומר שכשאני נתקל בחנות שופרא אני ישר נכנס, גם אם הרגע יצאתי מסניף אחר. אז הביקור במלצ'ט השתלם כי מצאתי 98 A.S בשחור שטרם ראיתי. אני מאוהב.

הפתעה ממני: 50 הראשונים שיגיעו לחנות מהסיור יקבלו גיב אווי שהשארתי לכם שם. באהבה.

ביקור בסניף מלצ'ט

ביקור בסניף מלצ'ט

מלצ'ט 30

א'–ה': 10:00–20:30
ו': 10:00–16:30

 

9.OUZERIA

התמהיל המושלם מבחינתי. הבר השכונתי הקטן עם האוכל הכי טעים שרק אפשר לדמיין, שירות מדהים ואווירה שמחה שגורמת לי לזכור כמה אני אוהב את החיים. 

אביבית פריאל, השפית ואחת מהבעלים, היא גאון. באמת. יש לה כישרון מטורף להצליח להוציא תחת ידיה אוכל שהוא לא רק הכי טעים הוא גם מרגש. וזה מבחינתי הדבר הכי טוב שיכול להיות באוכל. איזה אוכל? כזה שמושפע מיוון, הים התיכון והלב הענק של אביבית.

אביבית פריאל מהאוזריה

אביבית פריאל באוזריה

מטלון 44

א: 18:00-23:00

ב-ד: 12:00-23:00

ה: 12:00-23:30

ו: 12:00-23:00

ש: סגור

לעמוד האינסטגרם

 

9 ו-1/2: OUZERIA NEXT DOOR

חדש ממש מבית האוזריה: בצמוד למסעדה נפתח ממש לאחרונה חלל מושלם לאירועים פרטיים (ואיזה כבוד גדול היה לי לעצב את החלל החדש), בדיוק מהסוג שאני אוהב. כאלה שחוגגים עם מעט האנשים שהכי אוהבים בעולם. כמדינה שמתמחה בדרמות גדולות אין יותר מדי אפשרויות לחללים קטנים וסופר שווים לחגוג בהם את הרגעים האמיתיים והמרגשים של החיים. יומולדת, יום נישואין, יום שלישי בערב עם החברים הכי טובים? לקחתי.

בקיצור, תעשו לעצמכם טובה ותמצאו את הסיבה לחגיגה הבאה שלכם.

OUZERIA NEXT DOOR

OUZERIA NEXT DOOR

מתאים לאירועים של עד 50 א.נשים.

לפרטים נוספים

 

10.DIVERSO PIZZA

במקום קטן ומדהים אלכס עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, פיצה בסגנון נאפוליטני שיוצאת היישר מהטאבון. ומה יכול להיות טוב יותר מפיצה (אחת הטעימות שאכלתי בתל אביב) חמה וטרייה? אני אגלה לכם סוד קטן: אבא של אלכס (ולפעמים גם אלכס) מייצר נקניקים שווים שמצטרפים לתפריט הספיישלים, אז תעקבו אחריו באינסטגרם, תתעדכנו ואל תפספסו את הפיצה הנפלאה שלו.

ישכון 45 (ממש בפינה הצמודה לשוק הכרמל)

ב-ה: 19:30-24:00

ו: 11:00-15:00

ש: 18:00-23:00

אני ממש ממליץ לבדוק לפני שמגיעים, פתוח עד שנגמר הבצק.

לעמוד האינסטגרם

פיצות וקוקטיילים בשוק הכרמל

פיצות וקוקטיילים בשוק הכרמל

 

11.VIVIAN COCKTAILS

הגעתם לכרמל? אתם לא רוצים לפספס את הקוקטיילים של אביב, הידועה בכינויה ויויאן. הויויאן היא ללא ספק המסיבה הכי טובה בשוק וכמו שאתם יודעים אין מסיבה טובה בלי אלכוהול משובח. 

הקוקטיילים הם חיבור מבריק בין אלכוהול איכותי וחומרי הגלם הטריים של השוק, שזה בעצם השילוב הכי קסום שיכול להיות. האהובים עליי במיוחד? (למרות שאני תמיד שמח לשתות כל מה שרק אביב תרקח עבורי) הוא המרירה והירוק. וזה רק כי יש לי מספיק שמחת חיים בילד-אין ;-]

יחיא קאפח 2

ב-ה: 18:00-24:00

ו: 11:00-19:00

לעמוד האינסטגרם

 

12.INK HOTEL TLV

אחרי כל הטוב הזה אי אפשר לחזור ישר הביתה. חייבים להשאר לישון איפה שהוא במרכז העיר (מומלץ גם אם הבית שלכם נמצא באותו הרדיוס). אז ברור שחשבתי על הכל, גם על זה.

ברחוב ברנר 14 הוקמה בשנות ה-50 ספרייה ציבורית וחנות ספרים ביידיש, שנחשבה כמוקד לספרות ותרבות היידיש. שנים אחרי שהבניין נהרס הוקם במקום המלון. את המלון תכנן האדריכל יואב מסר ואי אפשר לפספס את ההשראות משורשיו של המבנה בעיצוב העכשווי. מישהו אמר ערימת ספרים? אז ככה בדיוק נראות קומות המלון, אחת על גבי השניה. איך אני אוהב שמתייחסים להיסטוריה של המקום ולא מתעלמים ממנה.

בלובי תוכלו לפגוש אוסף בקבוקי דיו עתיקים, מספרי החדרים עוצבו בגאונות ע"י בקבוקי דיו וקירות החדרים מחופים טפטים עם טיפוגרפיות שונות וכתמי דיו. 

מלון Ink - לחובבי המילה הכתובה

מלון Ink – לחובבי המילה הכתובה

את הביקור במלון התחלתי מהגג בקומה ה-6, כי אין על גגות תל אביב. תכלס? אני יכול לבלות על גגות העיר ימים שלמים. 

החדרים? איזה כיף להיכנס לחדרים מרווחים בתל אביב. הכל סופר מוקפד ועשוי מהדברים הטובים (שימו לב לשמפו ולסבון במקלחת) ואם בא לכם להתפנק כמו שצריך אז קחו את הסוויטה בקומת הגג. היא פשוט מושלמת ואפילו עם מרפסת היקפית לכל אורך החדר.

ברנר 14

לעמוד האינסטגרם

 

13.La Republica

התחלנו בפריז, נסיים באיטליה. ואם כבר איטליה אז רק בלה-רפובליקה. מכירים את המונח Farm To Table? אז כאן הוא עובד במלוא הדרו. מוטי, השף והבעלים, מתעורר כל בוקר ממש מוקדם (וזו לא סתם קלישאה, זו המציאות) ומבלה את שעות הבוקר המוקדמות בג'ארדינו הפסיכי של המסעדה בכפר הירוק. ומשם? היישר למטבח. ומה עוד צריך מטריות מושלמת ומטבח איטלקי? שום דבר!

התחלתי לחשוב מה בא לי למליץ לכם מתוך התפריט ואז הבנתי שאני בעצמי לא יודע כל פעם מה לבחור. אז פשוט תגיעו כמה פעמים ותאכלו את כל המנות בתפריט.

מסיימים את היום בלה רפובליקה

מסיימים את היום בלה רפובליקה

מאז"ה 3

א: סגור

ב'-ה': 12:00-15:30 18:00-22:00

ו': 12:00-15:30- 17:30-22:00

ש': 12:00-15:30-17:00-22:00

03.6470247

לעמוד האינסטגרם

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...