כלליקיץ

Must Have | אפטרסייל קיץ: 14 המלצות ב-50% הנחה

פורסם ע"יShoofra 16 באוגוסט 2023 אין תגובות
המלצות לאפטרסייל שופרא

אוגוסט הוא הרבה דברים. הוא חום אימים, חופש גדול, חיפוש מתמיד אחר מזגן טוב וספירת הימים לאחור לספטמבר. אבל בשופרא אוגוסט אומר עוד משהו – אפטרסייל! כל קולקציית הקיץ ב-50%-20% הנחה (פלוס 7% הנחה נוספים על היתרה לחברות ולחברים), כי בואו, חייבים איזושהי נקודת אור בחודש המיוזע הזה. 

כמו תמיד אצלנו, ההיצע גדול ומגוון במיוחד (ככה אנחנו אוהבים), אבל לפעמים אפשר גם ללכת לאיבוד בו. לכן עשינו מעשה וצללנו למעמקי הקטגוריה השווה ביותר באפטרסייל – כל מה שב-50% הנחה, אבל 100% יפה. קבלו כמה המלצות, עלינו: 

טרפת "ברבי" הגיעה גם לפה:

הסרט המצליח של גרטה גרוויג גרם לכולנו לצאת מהארון ולהצהיר בהפגנתיות – כן! אנחנו אוהבות ורוד ולא, אנחנו לא מתנצלות על זה! הצעד הבא? לנעול את הכפכפים האלו של שוץ (עכשיו ב-272 במקום 545 שקלים), או סנדלי העקב המטריפים האלו, גם הם של שוץ הברזילאים (297 במקום 595 שקלים). כן או קן?

המלצות לאפטרסייל שופרא

הזוג שימשיך לעונה הבאה: 

אמנם הטמפרטורות שוברות שיאים וקשה לחשוב על משהו שמצריך גרביים, אבל אנחנו מבטיחים, גם זה יעבור, ומתישהו יתקרר פה. ולכן זה זמן מצוין להצטייד בנעליים לסתיו ולחורף, אבל במחיר של סופעונה. כמו למשל מגפוני העור המשובחים האלו (675 במקום 1,650 שקלים) ונעלי הזמש הגבוהות (600 במקום 1,200 שקלים), שניהם של למרגו – מותג איטלקי שאנחנו אוהבים במיוחד. 

המלצות לאפטרסייל שופרא

כפכפי חרישה: 

ואם את בכלל לא יכולה לחשוב על משהו שלא מאוורר את האצבעות, יש הרבה אופציות נהדרות בגזרת הכפכפים הפתוחים, להלן: הכפכפים השטוחים של סול סאנה (187 במקום 375 שקלים), או כפכפי החבל הארוגים של סולט+אמבר (172 במקום 345 שקלים) – הכי קיץ שיש. 

המלצות לאפטרסייל שופרא

גם ארו, גם טבעוני: 

יש דבר כזה אפטרסייל בשופרא בלי ארו? איזו שאלה מצחיקה. סופעונה זו הזדמנות מעולה לתת צ'אנס לדגמים אחרים שהם לאו דווקא ג'ואנטה, אבל לא פחות מוצלחים וחרישים. אנחנו שמנו את עיננו על דגם צ'רלי לנשים ולגברים (197 במקום 395 שקלים). נקודת בונוס: הנעליים טבעוניות וקיבלו את חותמת האישור של ויגן פרנדלי.

המלצות לאפטרסייל שופרא מה שיותר כחול: 

כחול הוא הצבע החם ביותר, או לפחות כך זה מרגיש כשבוחנים לעומק את קולקציית הקיץ. הוא חזר על עצמו בשלל וריאציות מתוחכמות ונעימות, כמו בכפכפי העקב של איי.אס.98 (425 במקום 850 שקלים) – דגם העושה שימוש בבדי ג'ינס ישנים ומחייה אותם לכדי זוגות ייחודיים שכל אחד נראה קצת שונה, ובגזרת הגברים – נעלי הזמש הגבוהות של אל נטורליסטה (197 במקום 395 שקלים), טייק קליל ונעים על נעלי Desert Boots. 

המלצות לאפטרסייל שופרא

בחזרה לניינטיז:

לכל מי שחווה את סיינפלד בזמן אמת או למי שגילה אותו בשידורים חוזרים בנטפליקס, הסניקרס האלו של גולה הם התשובה לנעליים שהפכו אותו למלך הנורמקור (274 במקום 495 שקלים).

המלצות לאפטרסייל שופרא

ד"ש מדרום קוריאה:

הוא יחסית חדש אצלנו, אבל פורסיז הדרום קוריאני נכנס עמוק ללב שלנו, והכל בזכות עיצוב עתידני עם טאץ' הומוריסטי בריא ודגש על נוחות מקסימלית, כמו ללכת על ענן. וכמה משמח לגלות את הכפכפים המשגעים האלו בחצי מחיר (425 במקום 850 שקלים) ואת סנדלי הרצועות, שלוקחים את טרנד נעלי הטיולים והופכים אותו על פיו (495 במקום 990 שקלים). 

המלצות לאפטרסייל שופרא

העקב המשוגע:

תסמכו על ג'פרי קמפבל שיגניב כמה יציאות בכל עונה, כאלו שיסובבו ראשים ויפתחו שיחה. הפעם, מדובר בכפכפים הנ"ל – מקדימה: נראות מינימליסטית מפתיעה, מאחור: עקב עיגול הקורא תיגר על כוח המשיכה (272 במקום 545 שקלים). וכן, בהחלט אפשר ללכת עליו. זה אפילו יותר פשוט ממה שזה נראה. 

המלצות לאפטרסייל שופרא

קלאס באפס מאמץ:

דמיין את זה: אתה על יאכטה, שט לך באגם קומו כאילו היית דמות מ"היורשים", עוצר בעיירה קטנה לאפרול שפריץ לעת שקיעה. מה, לא תוסיף לתמונה איזה מוקסין? בטח שכן. אנחנו ממליצים על הקלועים האלו (247 במקום 495 שקלים), או על הדגם הזה מזמש (222 במקום 445 שקלים), שניהם של הדסון. סי!

המלצות לאפטרסייל שופרא

מעדיף.ה למצוא את הזוג שלך בעצמך? הנה כל הדגמים ב-50% >>

תגובות מפייסבוק
מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...