AS98אופנהכללי

שופרא אוהבת | שלי ושירן עושים את A.S. 98

פורסם ע"יShoofra 27 ביולי 2021 אין תגובות
שלי גנץ ושירן מאור נועלים A.S. 98

סיפור שמתחיל עם קראש הדדי באינסטגרם: שלי גנץ ושירן מאור הם לא רק זוג פוטוגני, הם גם לקוחות ותיקים ומכורים של שופרא בכלל ו-A.S. 98 בפרט. וזה לא מפליא אותנו, הפרי ספיריט, הגראנג'יות בשילוב בוהו-שיק אותנטי (כזה שחומק מגבולות הקיטש), היצירתיות והלב החם, הכל מסתדר בול עם הפריטים שיוצאים מהבית האיטלקי של איי.אס 98. ועוד לא הגענו לתכשיטים ששלי מעצבת ונראים כאילו נולדו באותו מפעל. אז ברור שקראנו להם לסט צילומים מושקע בנמל יפו – הם, הנעליים, התיקים, התכשיטים ואנחנו. בקיצור, סטייל בערמות.

שלי ושירן עם הנעליים של A.S. 98

שלי ושירן עם הנעליים של A.S. 98

אם במקרה לא פגשת בו עד עכשיו (הלם), קצת רקע על A.S. 98 – המותג פועל מבית מלאכה ייחודי בורונה, כזה ששומר על טכניקות הייצור המסורתיות ומשלב אותן עם טכניקות עכשוויות ומתקדמות יותר. הוא ידוע באיכות הגבוהה של החומרים בהם הוא משתמש ובהקפדה יוצאת דופן על הייצור והגימור. העורות כולם איטלקיים ולא מעובדים, מה שמבטיח שהפריטים יתיישנו מעולה ויתבגרו יחד איתנו. לנעליים ולתיקים לוק מחוספס עם הרבה ניטים, אבזמים וחיתוכי עור קפריזיים ולא שגרתיים. תחשבו על כל מה שאתם/ן יודעים/ות על הסטייל האיטלקי ותוסיפו לזה זיק של גראנג' והרבה חוצפה. 

שלי גנץ עם סנדלים של A.S. 98

שלי גנץ עם סנדלים של A.S. 98 ותכשיטים בעיצובה

התכשיטים של שלי גנץ מיוצרים בעבודת יד מהסטודיו התל-אביבי שלה (ככה שאין פריט הזהה למשנהו), והיא רואה בהם הרבה יותר מפריטי אופנה. מבחינתה מדובר באמצעי לביטוי עצמי, להעברת רגש, ליצירתיות ולפיתוח סגנון אישי (נכון, ממש כמו הנעליים שלנו. ידענו שנסתדר). שירן הייטקיסט והזוג מרבה להסתובב בעולם, לחפש השראות ולמצוא כל הזמן עוד צורות להרחבת הראש והלב. התכשיטים עצמם יוניסקסיים ועל-זמניים, עכשויים אבל עם גוון אתני. תכל'ס, אפשר לראות את שלי ושירן מכל זווית שלא מסתכלים על התכשיטים. החיבור לעולם הפנימי מדויק פה. 

טבעות: שלי גנץ, תיק ונעליים: A.S. 98

טבעות: שלי גנץ, תיק ונעליים: A.S. 98

 

שלי: "הרומן שלי עם שופרא התחיל כבר לפני 18 שנה. אני אפילו זוכרת את הפעם הראשונה בה נכנסתי לחנות ברחוב דיזנגוף כנערה תל אביבית צעירה עם רעב לטעם טוב, הרמתי את הזוג הראשון שלי והבנתי שנעליים זה עולם שלם של אסתטיקה ועיצוב ואני עומדת להתמכר. 

כמעצבת וצורפת במקצועי, שופרא הפכה עם השנים לחנות הממתקים שלי. מכיוון שאני תמיד הולכת רק עם התכשיטים שלי, הנעליים של שופרא הן ה"תכשיטים" בהם אני מתפנקת כל שנה וכל עונה, והן אף פעם לא מאכזבות אותי. 

שלי, שירן והסנדלים של A.S. 98

שלי, שירן והסנדלים של A.S. 98

שירן, בן זוגי, גם שותף להתמכרות, איך אפשר שלא, והוא מגיע איתי בכל הזדמנות למשמש קצת איכות בחנויות הרשת. לכן, כששופרא פנו אלינו להצטלם, ועוד למותג האהוב עלינו בשנתיים האחרונות, הסכמנו ברגע.

התמכרתי לפריטים של A.S. 98 בגלל השימוש בעור איכותי בצביעה ידנית כדי ליצור את כל אבות המזון לאוהבי הלוק המשופשף, הגראנג'י, מעין רוקנרול אלגנטי ולא מתפשר."

מתוך סט הצילומים בנמל יפו

מתוך סט הצילומים בנמל יפו

תעקבו אחריה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@shellyganz)

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...