חורףכללי

Must Have | זה מה שתנעל החורף: 10 פריטים ב-40% הנחה

פורסם ע"יShoofra 17 בינואר 2021 אין תגובות
המלצות על דגמי גברים בסייל

שלהי ינואר. החורף כבר בעיצומו אבל אתה עדיין לא מצאת את הנעליים שיהיו טובות מספיק לעונה – פרקטיות (ברור), נוחות (חובה) אבל גם לא פחות חשוב – מיוחדות ועם אמירה (היי שופרא). היתרון להגיע לשלב כזה של העונה בחיפוש אחר נעליים הוא שאפשר כבר להנות מיתרונותיו של הסייל ולמצוא זוגות במחיר משתלם מהרגיל. ואיך בוחרים? לא ננטוש אותך בשלב כזה קריטי, לכן שלפנו מהאתר 10 זוגות מעולים (אוקיי, 9 זוגות ותיק אחד), כולם ב-40% הנחה עכשיו. לך נותר לבחור מה ישלים לך טוב את הארון:

האוקספורדיות

נכון, אם נדקדק לא מדובר בנעלי אוקספורד לפי הספר, יותר נעלי דרבי. אבל מה זה משנה איך קוראים להן עם כזה זוג חרישה לכל השנה.

לנעלי DIRTY LOW SUEDE

נעלי אוקספורד DIRTY LOW SUEDE

לנעלי אוקספורד של Sneaky Steve

 

הסניקרס

גולה הוא שם נרדף לסניקרס כבר מאה ומשהו שנה, ורואים למה. ההשפעות הרטרואיות מורגשות בעיצוב, בצבעים ובחומרים, ככה שמזהים את המגע של Gola כבר ממבט חטוף אחד.

לסניקרס ECLIPSE LEGACY

סניקרס ECLIPSE LEGACY של גולה

לסניקרס ECLIPSE LEGACY של Gola

 

היום-יומיות

הנעליים של Aro נולדו בשביל אנשים שמעריכים חופש. באמת. הן כל-כך קלילות ולא מתחייבות, שאפשר להריח את הסייסטה מעבר לפינה. וברור לך שזה גם יהיה נוח.

לנעלי עור וזמש WILLY

נעלי עור וזמש WILLY של ארולנעלי עור וזמש WILLY של Aro

 

האיטלקיות

נעלי האוקספורד של A.S. 98 מיועדות למי שיודע להעריך הקפדה על הפרטים הקטנים. הכל מדויק פה – החל מהעיצוב הנקי ועד לדיטיילז העדינים של הסיכות מאחור. ובכלל, הנעליים של איי.אס 98 רק משתבחות עם הזמן ומחזיקות מלא. השקעה נכונה.

לנעלי BRIKLANE

נעל BRIKLANE של AS98

לנעלי BRIKLANE של AS98

 

המיוחדות

הייחוד של Loints Of Holland ניכר ממבט ראשון, אבל זה לא רק עניין של עיצוב – המותג מייצר נעלי גברים משכבת עור עבה וללא בטנה, כך שאין צורך להשתמש בחומרים ובדבקים מזהמים. בנוסף, העור האחיד עוזר לעמידות הנעליים והן נשמרות שנים.

לנעליים גבוהות ESSENTIAL

נעליים גבוהות ESSENTIAL

לנעליים גבוהות ESSENTIAL של Loints of Holland

 

הנעליים הגבוהות

הזכרנו למעלה את האופי המיוחד של Aro, את הנונשלנט שמתערבב עם נוחות לא נורמאלית, ככה שלמעשה מדובר בפרטנריות האידיאליות לחיי היום-יום באקלים שלנו. הנה הן שוב, הפעם בגרסה גבוהה ולא פחות מוצלחת.

לסניקרס גבוהות NORMAN

לסניקרס גבוהות NORMAN של Aro

לסניקרס גבוהות NORMAN של Aro

 

הטיילניות

זה מותג שכדאי לך להכיר. הנעליים של Flower Mountain הן לא עוד סניקרס אלא נעליים שמתאימות גם לטרקים ולטיולים בחוץ, הכל בזכות שני מעצבים שחלמו לשלב בין האהבה שלהם לנעליים עם האהבה לטיולים. לזוגות של פלאוור מאונטיין יש סולייה בולמת זעזועים עם אחיזה טובה על האדמה וגם רפידה נושמת ואנטיבקטריאלית. לא נשארו הרבה מידות, אנחנו היינו חוטפים את מה שכן.

לסניקרס גבוהות MOHICAN

סניקרס גבוהות MOHICAN של Flower Mountain

לסניקרס גבוהות MOHICAN של Flower Mountain

 

הקלאסיות

כל אחד צריך זוג כזה בארון – נעלי עור קלאסיות שמתאימות לכל-כך הרבה מצבים, החל מעבודה (אם מדי פעם אתה עוד יוצא למשרד) דרך ארוחה משפחתית וגם לאירועים (כשיחזרו להיות כאלו). תוסיף לזה את האיכות והטאץ' המחוספס של האדסון וקיבלת זוג לתפארת.

לנעלי DARTMOOR

לנעלי DARTMOOR של Hudson

לנעלי DARTMOOR של Hudson

 

המגפיים

אם במקרה לא הכרת – Mjus הוא מותג בת של A.s. 98, ככה שאתה יכול להיות בטוח שהמגפיים האלו מגיעים מבית טוב. הם איכותיים מאד, נראים מעולה וגם מאפשרים נעילה צ'יק-צ'ק, שזה לא פחות חשוב.

למגפי BRADLEY

למגפי BRADLEY של Mjus

למגפי BRADLEY של Mjus

 

התיק

לא נסיים מבלי להמליץ לך על תיק הגב הזה – הוא מגיע מ-Ucon Acrobatics, מותג ברלינאי בר-קיימא שמייצר תיקים טבעוניים אורבאניים ונהדרים. התיק הזה מתאים ללפ-טופ עד 15.6 אינץ' והשלווה הנונשלנטית שלו משתלבת יופי בחיים העירוניים:

לתיק HAJO LOTUS

לתיק HAJO LOTUS של Ucon Acrobatics

לתיק HAJO LOTUS של Ucon Acrobatics

 

עדיין לא בטוח שמצאת את מה שחיפשת? יש באתר עוד מאות דגמים בהנחה, לכל הקולקציה.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...